رپرتاژ آگهی

آشنایی با سامانه ملی پیامک و خدمات پنل اس ام اس

۰

اگر صاحب کسب‌وکاری هستید، وبسایت یا فروشگاه آنلاین دارید یا می‌خواهید روند تبلیغ کارتان را عوض کنید و به سراغ تبلیغات دیجیتال بروید، بهتر است که اولین انتخاب شما بازاریابی پیامکی باشد.

بسیاری از اس ام اس‌هایی که ما در طول روز از برندهای مختلف دریافت می‌کنیم، با استفاده از پنل پیامکی برایمان ارسال می‌شود. گوشی‌های موبایل در طول روز به طور متوسط، ۱۴ ساعت در فاصلۀ خیلی نزدیک ما قرار دارند و کاربران هم حدود ۹۸% از پیام‌های دریافتی را می‌خوانند.

برای همین می‌خواهیم پنل پیامکی را به آن گروه از کاربران معرفی کنیم که هنوز دربارۀ استفاده از این روش نوین مارکتینگ مطمئن نیستند ولی می‌خواهند با روش تاثیرگذاری تبلیغ کنند، پس برای آشنایی با پنل پیامکی و همۀ امکاناتی که دارد، ما همراه باشید!

پنل اس ام اس چیست؟

پنل ارسال اس ام اس نرم‌افزاری آنلاین و تحت وب است که برای ارسال پیامک تبلیغاتی به مشتریان استفاده می‌شود و البته قیمت مناسبی هم دارد. در واقع سامانه ارسال اس ام اس یکی از روش‌های نوین بازاریابی دیجیتال است و در کمترین زمان هر تعداد پیام کوتاهی که بخواهید را برای مشتریانتان ارسال می‌کند.

پنل ارسال اس ام اس ملی پیامک

اگر به تازگی با بازاریابی پیامکی آشنا شدید، مطمئناً نمی‌خواهید زمان زیادی را برای پیدا کردن بهترین پنل پیامکی هدر بدهید و به دنبال بهترین سامانه ارسال اس ام اس هستید.

برای همین شرکت ملی پیامک ویدئوهای مختلفی را در صفحه ملی پیامک در آپارات آماده کرده است تا کاربران از این طریق هم آموزش ببینند و هم با محیط کاربری سامانه بیشتر آشنا شوند و بعد برای خرید اقدام کنید. البته پنل کاربری ملی پیامک به گونه‌ای طراحی شده که هر فرد با هر میزان تجربه کار با فضای وب بتواند به راحتی از سامانه استفاده کند و پیام‌هایش را برای مشتریان بفرستد.

برای بازاریابی پیامکی کاربر بعد از دریافت پنل می تواند ارسال پیامک به بانک شماره‌های مختلف را شروع کند و برای این کار از همۀ ابزارهای سامانه استفاده کند.

اگرهم بانک شماره‌های کمی دارید، اصلاً نگران نباشید چون ما در ملی پیامک علاوه بر بانک شماره‌های جامع و به‌روز با ابزارهایی مثل ارسال پیام از روی نقشه و ارسال پیام با کدپستی این امکان را برایتان فراهم کردیم تا برای هر محله از شهر که دوست دارید، اس ام اس تبلیغاتی ارسال کنید و به مشتریان معرفی شوید. این روش ارسال پیامک برای کسب‌وکارهای کوچک معجزه می‌کند.

حالا بیایید نگاهی به مزایا و خدمات استفاده از سامانه Melipayamak داشته باشیم، تا با نگاه بهتر و بازتری از سامانه استفاده کنیم:

دریافت پیامک از مشتریان

همان‌طور که شما می‌توانید از طریق پنل اس‌ام‌اس به مشتریان‌ پیامک ارسال کنید، آن‌ها هم می‌توانند به شما اس‌ام‌اس بزنند! فقط کافیست تا برای دریافت پیام حتما خط اختصاصی داشته باشید. حالا علاوه‌بر دریافت جواب مشتری، می‌توانید با ابزارهایی مثل نظرسنجی، خبرنامه پیامکی، مسابقه و آزمون با مخاطبان تعامل بهتری داشته باشید و هم این فرصت را به آن‌ها بدهید تا در صورت تمایل به پیام‌های شما جواب دهند.

یادتان باشد که برای استفاده از این ابزارها باید حتماً قابلیت لغو پیامک را هم تعریف کنید تا مشتری در صورت تمایل از دریافت پیامک‌های شما انصراف دهد. با دادن حق انتخاب به مخاطب او شما را به چشم مزاحم نگاه نمی‌کند و با رغبت منتظر دریافت آخرین اخبار و کدهای تخفیف کسب‌وکار شماست.

در واقع پنل اس‌ام‌اس یک قابلیت فوق‌العاده برای برقراری تعامل با مشتریان است. شما از این طریق می‌توانید نظر مشتریانتان را جویا شوید، مسابقه پیامکی ترتیب بدهید، کد تخفیف بفرستید و به هر نحوی در یاد مخاطبانتان بمانید.

پشتیبانی همه روزه تا ساعت ۲۲!

ملی پیامک بعد از خرید پنل هم کاربرانش را تنها نمی گذارد و شما هر موقع که نیاز به پشتیبانی داشته باشید، می‌توانید با شماره ۰۲۱۶۳۴۰۴ تماس بگیرید و با کارشناسان فنی صحبت کنید.

فرقی نمی‌کند که چه روزی حتی روزهای تعطیل و چه ساعتی حتی خارج از زمان اداری بخواهید برای شماره‌های مختلف پیامک تبلیغاتی بفرستید، در هر صورت تیم پشتیبان ما برای پیگیری ارسال‌ها و راهنمایی های بیشتر به شما پاسخ می‌دهد

هزینه و تعرفه مناسب پنل

یک پنل کاربری خوب باید قیمت مناسبی هم داشته باشد، چون بازاریابی پیامکی با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌اش نسبت به دیگر روش‌های بازاریابی شناخته می شود. از طرف دیگر بعضی از پیام‌ها به مشتری نمی‌رسد، یعنی این شماره در لیست سیاه مخابرات است و دریافت پیام‌های تبلیغاتی را مسدود کرده است. برای همین هزینه این پیام‌های نرسیده باید به حساب شما به عنوان کاربر برگردد.

ملی پیامک این شرایط را برای کاربرانش فراهم کرده است تا هر پیامکی که به مخاطب نمی‌رسد، هزینه‌اش به حساب کاربری بازگردانده شود. اما اگر می‌خواهید بپرسید که برای ارسال اس ام اس به این لیست سیاه مخابرات باید چه کنیم، جواب باز هم یکی دیگر از خدمات ملی پیامک است، یعنی استفاده از خط خدماتی پیامکی!

اما برای خدماتی نمودن خطوط، نیاز به دارا بودن شرایط خاص و ارسال مدارک به اپراتورهای اراده دهنده پیامک میباشد. شرایط خدماتی نمودن خطوط در وب‌سایت ملی پیامک در دسترس است.

وب سرویس پیامکی

ما به کمک وب‌سرویس برای کسب‌وکارهای آنلاین شرایطی را فراهم کردیم تا پیامک‌های خدماتی مانند هر گونه کد تائید یا کد پیگیری خرید برای همه حتی لیست سیاه مخابرات هم ارسال شود. پس نگران ارتباط با مشتریان و حفظ اطلاعات کاربرتان نباشید، اگر وبسایت هم دارید ما از همین طریق پنل پیامکی و وب‌سایت شما را هماهنگ می‌کنیم تا در خدمت کاربر باشد.

پنل پیامکی کارتان را همین حالا بخرید!

حالا با همۀ شرایطی که برایتان گفتیم، اگر می‌خواهید با هزینۀ مناسب به تبلیغات کسب‌وکارتان جان تازه بدهید، برای خرید پنل ارسال اس ام اس از ملی پیامک همین حالا در صفحه اصلی سایت ثبت‌نام کنید یا با شماره ۰۲۱۶۳۶۴۰۴ تماس بگیرید و با تیم پشتیبان صحبت کنید.

ملی پیامک یکی از شرکت‌های ارائه دهندۀ سامانه‌های ارسال پیام کوتاه است که با بیش از ده سال سابقه، با تیم پشتیبانی قوی و پاسخگو همراه با آموزش کار با پنل در این سال‌ها با برندهای بزرگ زیادی همکاری کرده است و قطعاً شما هم یکی از این برندهای مشهور خواهید بود!

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا