اخبار تکنولوژی

همچنان سامسونگ برترین فروشنده بازار است؛ علی رغم فاجعه انفجار Galaxy Note 7

امار فروش سامسونگ

طبق آمار و ارقام منتشر شده این کمپانی با پشت سر گذاشتن تمامی رسوایی صورت گرفته همچنان در صدر تولیدکنندگان و فروشندگان تلفن های همراه قرار داد!

۰

سامسونگ امسال تا این روز ها سال خوبی پیش رو نداشته است، فراخونی تمامی نسخه های به فروش رفته از Galaxy Note 7 خسارت جبران ناپذیر میلیاردی به این کمپانی وارد کرده و این بدترین رزومه ای بوده که یک شرکت تولید کننده دستگاه های دیجیتالی می تواند برای خودش رقم بزند!
جالب است بدانید این غول کره ای علی رغم تمامی اتفاقات پیش آمده راجع به انفجار ها و فراخوانی تمامی نسخه های به فروش رفته از Note 7 هنوز هم در بازار تلفن های همراه فروشنده درجه ۱ به حساب می آید و رکوردهای فروش را از آن خود دارد. با نت نوشت در ادامه این مطلب همراه باشید.

شرکت کره ای سامسونگ با حجم بالای تولید گوشی های هوشمند در بازار یک قدرت بدون رقیب بوده و هست، این کمپانی نواوری و خلاقیت های متنوعی در محصولاتش دارد و با طیف گسترده از محصولات متنوع جایگاه و رتبه یک در بازار را برای خود و محصولاتش ثبت کرده است.

پس از جریان انفجار نوت ۷ ها و رسانه ای شدن اختلال ایجاد شده در این دستگاه در سرتاسر دنیا انتظار می رفت این کمپانی نتواند همچنان در جایگاه برترین تولید کننده و فروشنده تلفن همراه باقی بماند و این رتبه به نظر کمی برایش متزلزل به نظر می رسید!

طبق آمار و ارقام منتشر شده این کمپانی با پشت سر گذاشتن تمامی رسوایی صورت گرفته همچنان در صدر تولیدکنندگان و فروشندگان تلفن های همراه قرار داد!

آمار منتشر شده از سوی شرکت تحقیقاتی بازاری Gartner نشان از خوش اقبالی سامسونگ دارد. سامسونگ علی رغم فروش حداقلی اش در ۳ ماهه سوم سال ۲۰۱۶ در بازار، همچنان نسبت به تمامی رقبایش فروش بیشتر و سهم بیشتری از بازار را داشته است.

androidpit-samsung-galaxy-note-7-review-7589-off-white-flag-w782

سال گذشته میلادی در همین بازه زمانی سهم سامسونگ از بازار ۲۳٫۶ درصد بوده که امسال به ۱۹٫۲ نزول پیدا کرده است. در ۳ ماهه اخیر فروش این کمپانی به کمترین میزان در سال پیش رو رسیده و ۱۴٫۲ بوده است. کمترین میزان فروش در میان محصولات سامسونگ به سال ۲۰۱۴ بر میگردد که ۱۲٫۳ درصد آن هم در ۳ ماهه چهارم سال بود!

با افتضاح به بار آمده توسط Note 7 بسیاری از منتقدان و تحلیل گران بازار انتظار فروش بیشتر باقی محصولات از سایر تولید کنندگان را داشتند، اما از قضا بد اقبالی Note 7 باعث خوش اقبالی باقی رقبا و محصولاتشان نشد!

جالب است بدانید فروش آیفون های اپل علی رغم معرفی iPhone 7 تا ۶٫۶ درصد با کاهش در ۳ ماهه سوم امسال مواجه بوده است!

سامسونگ درس های پر خرجی از اتفاق روی داده برای Note 7 گرفت! باید صبر کنیم و ببینیم که این کمپانی خواهد توانست در محصولات آتی دل آن دسته از خریداران را که بابت انفجار ها از این کمپانی دل خوشی ندارند به دست بیاورد یا خیر!

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا