اخبار تکنولوژی

آیا استخراج بیت کوین در آینده با مشکلات اساسی روبرو می شود یا همیشه سودآور خواهد بود؟

بیزینس اینسایدر در رابطه با استخراج ارز الکترونیک و مشکلات بالقوه ای که می تواند در آینده به همراه داشته باشد، با محقق دانشگاه کمبریج «گریک هیلمن» مصاحبه ایی کرده است.
او توضیح می دهد که میزان پاداش بیت کوین در هر چهار سال به نصف کاهش می یابد و این بدین معنی است که سود آن کمتر خواهد بود.
متن کامل را در پایین این سطر بخوانید…

۰
  • وب گاه خبری بیزنس اینسایدر در رابطه با استخراج بیت کوین مصاحبه ایی با گریک هیلمن تدارک دیده.
  • هیلمن توضیح می دهد که چرا استخراج بیتکوین در آینده سودمند نخواهد بود.
  • همانطور که کاربران بیشتر بیت کوین استخراج می کنند، میزان پاداش این کار هم کاهش می یابد.

بیزنس اینسایدر در رابطه با استخراج ارز الکترونیک و مشکلات بالقوه ای که می تواند در آینده به همراه داشته باشد، با محقق دانشگاه کمبریج  «گریک هیلمن» مصاحبه ایی کرده است.

او توضیح می دهد که میزان پاداش بیت کوین در هر چهار سال به نصف کاهش می یابد و این بدین معنی است که سود آن کمتر خواهد بود.

متن کامل را در پایین این سطر بخوانید…

"گریک هیلمن"

“گریک هیلمن”

گریک هیلمن: باید برای ترسیم آینده به مسیری که در پشت سر داشته ایم هم نیم نگاهی بیاندازیم، اکنون به وضوح می بینیم که طبق آمار پاداش ماینر ها یا استخراج کنندگان در حال حاضر ۱۲٫۵ واحد است که با بررسی مسیر گذشته می تواند به حدود ۶٫۵ واحد در هر ده دقیقه برشد. این اتفاق در جولای ۲۰۲۰ رخ خواهد داد.

طبق روند طراحی شده برای ماینر ها هر چهار سال، پاداش به نصف خواهد رسید. در نهایت شما به نقطه ای می رسید که تعداد بیت کوین های جدید که از استخراج بیت کوین فراهم می شوند، بسیار کم هستند. در حال حاضر اگر قیمت بیت کوین همچنان صعودی باشد و به بیش از ۱۰۰،۰۰۰ دلار برای هر بیت کوین برسد، پس هنوز استخراج بخش کوچکی از بیت کوین کاملا سودآور است.

اما در نهایت تعداد بیت کوین های جدیدی که از طریق استخراج به وجود می آیند، به صفر کاهش می یابد. ما محدودیت ۲۱ میلیونی را خواهیم داشت و تنها انگیزه مالی که برای بیت کوین باقی می ماند، پاداش های معامله است. یک سوال باز هم پیش می آید که آیا پاداش های معاملاتی انگیزه مالی کافی برای حفظ قدرت محاسباتی، که بیت کوین امروزه از آن بهره می برد، و نیز برای امنیت آن ضروری می باشد، را فراهم می کند.

اگر قدرت محاسباتی اعمال شده در شبکه بیت کوین کاهش پیدا کند، مسلما باعث حمله ۵۱ درصدی به شبکه و انهدام آن می شود. و اگر پاداش ها کافی نباشد، برخی از مسائل دیگر به وجود خواهد آمد.

اگر چه بیت کوین همچنان یک دارایی ارزشمند است، که این می تواند دلیلی برای صرف هزینه استخراج باشد. زیرا به سادگی، آنها دارای مقدار زیادی بیت کوین هستند و خب می خواهند برای استخراج و حفظ یک شبکه امن پول هدر بدهند.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا