اخبار تکنولوژی

بیت کوین همچنان در حال صعود؛ ارزش بیت کوین تا کریسمس به ۱۰۰۰۰ دلار آمریکا خواهد رسید!

بیت کوین

ارزش ارزهای دیجیتال بیت کوین، لایت کوین و اتریوم طی یک هفته گذشته ( تاریخ شنبه ۸ نوامبر ۲۰۱۷ ) به ترتیب ۷/۸۲، ۱۵/۶۹ و ۷/۲۰ درصد افزایش داشته است.

۲+

حباب ارزش بیت کوین مرتب در حال بزرگتر شدن است، طوری که پیش‌بینی می‌شود تا کریسمس امسال و قبل از تجربه یک اصلاح قیمت بزرگ دیگر، به ۱۰۰۰۰ دلار آمریکا برسد.

ارزش ارزهای دیجیتال بیت کوین، لایت کوین و اتریوم طی یک هفته گذشته ( تاریخ شنبه ۸ نوامبر ۲۰۱۷ ) به ترتیب ۷/۸۲، ۱۵/۶۹ و ۷/۲۰ درصد افزایش داشته است.

نرخ رشد ارزش بیت کوین و ارز های دیجیتالی

نرخ رشد ارزش بیت کوین و ارز های دیجیتالی

“واحد پول مردم” طی هفته‌های گذشته از چندین آزمایش سربلند بیرون آمده است. در یکی از این آزمونها که به “تست تکنیکال” معروف است، بیت کوین توانست از نقاط مقاومتی ۵۶۰۰ دلار و ۷۰۰۰ دلاری عبور کند.

ارزش بیت کوین تا کریسمس

ارزش بیت کوین تا کریسمس

این اتفاق برای سرمایه‌ گذارانی که چشمشان همیشه  برای تشخیص جهت حرکت تکانه های بازار به نمودارهای قیمت و حجم معاملات دوخته شده است، به معنای جان سخت بودن بیت کوین است.

یکی دیگر از آزمونهایی که بیت کوین در این هفته پشت سر گذاشت ” تست وال استریت” بود که طی آن شرکتهای بزرگ وال استریت به مبادلات ارزهای دیجیتالی روی خوش نشان دادند. این تست برای سرمایه‌ گذارانی که بازار را بصورت بنیادی تحلیل می کنند نشانه خوبی است.

آزمون بعدی “مصاف با چین” بود که طی آن بیت کوین توانست ممنوعیت مبادله را در بزرگترین بازار اقتصادی جهان برطرف کند. این تست هم برای بسیاری نشانه این است که بیت کوین حتی با وجود ممنوعیت آن در کشور بزرگی مثل چین، می تواند به رشد خود ادامه دهد و سرپا بماند.

در همین حال پروژه افزایش اندازه بلاک بیت کوین به ۲ مگابایت (معروف به هارد فورک) هم منتفی شد و این اتفاق هم باعث شد که  اعتماد سرمایه گذاران به بازار ارزهای دیجیتالی افزایش پیدا کند.

این نشانه ها باعث شده که بازار ارزهای دیجیتال به مرحله Tipping Point نزدیکتر شود. Tipping Point به مرحله‌ای از منحنی راجرز گفته می شود که طی آن تقاضا در بازار رشد پیدا می کند و به دلیل نبودن ذخیره کافی برای پاسخ به تقاضاهای روزافزون مشتری‌ها، قیمت رفته رفته افزایش پیدا می کند.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا