زندگی و سلامت

استفاده از تلفن همراه در مدارس فرانسه ممنوع شد!

از چند ماه دیگر دانش آموزان فرانسوی اجازه نخواهند داشت تا گوشی های خود را به کلاس های درس بیاورند. بنا بر گزارش روزنامه گاردین فعلا دانش آموزان ممانعتی برای انجام این کار ندارند، فقط در صورتی که آنها را تا پایان وقت مدرسه خاموش نگه دارند. این امر در مورد دانش آموزان بین ۶ تا ۱۵ سال (دانش آموزان دوره ابتدایی و راهنمایی) اجرا می شود. اما برای دانش آموزان دوره دبیرستان قابل اجرا نیست.

۰

دولت فرانسه استفاده از تلفن همراه در محیط مدرسه را برای دانش آموزان ممنوع می کند. به استثنای دانش آموزان دبیرستانی!

از چند ماه دیگر دانش آموزان فرانسوی اجازه نخواهند داشت تا گوشی های خود را به کلاس های درس بیاورند. بنا بر گزارش روزنامه گاردین فعلا دانش آموزان ممانعتی برای انجام این کار ندارند، فقط در صورتی که آنها را تا پایان وقت مدرسه خاموش نگه دارند. این امر در مورد دانش آموزان بین ۶ تا ۱۵ سال  (دانش آموزان دوره ابتدایی و راهنمایی) اجرا می شود. اما برای دانش آموزان دوره دبیرستان قابل اجرا نیست.

استفاده از تلفن همراه در مدارس فرانسه ممنوع شد!

استفاده از تلفن همراه در مدارس فرانسه ممنوع شد!

دولت فرانسه می گوید، این ممنوعیت علاوه بر کاهش دادن میزان  حواس پرتی ها، سعی دارد پیام بهداشت عمومی، مبتنی بر اینکه کودکان باید از قرار گرفتن جلوی صفحه نمایش ها خود داری کنند، تا زمانی که به هفت سالگی برسند، را برساند. معلوم نیست که دانش آموزان با گوشی های خود چه کار خواهند کرد، یا اینکه معلمان واقعا قادر به اجرای این قوانین خواهند بود. به عقیده بسیاری از کارشناسان بچه ها از این قانون دولت پیروی نمی کنند، مخصوصا وقتی تعاملات انبوهی با انواع برنامه ها و پیام رسان ها (مانند: اینستاگرام، اسنپز، واتس آپ، تلگرام،و…) در حال مراوده است.

به نظر شما با ممنوعیت استفاده از تلفن همراه می توان کودکان را به صورت کامل کنترل و مدیریت کرد و دولت فرانسه به اهداف از پیش تعیین شده اش دست خواهد یافت ؟

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا