معرفی اپ

بهترین اپ های اندرویدی برای کنترل تلفن همراه کودکان و فرزندان شما

Parental Control

از یک چیز مطمئن باشید: بهترین ابزار محافظت و کنترل، والدین هستند که باید با آموزش قوانین و نحوه استفاده صحیح از تلفن هوشمند یا تبلت به کودکان و نظارت بر فعالیت‌ها این کار را انجام ‌دهند. این امر در تئوری صحیح است،

۱+

وقتی پای امنیت در میان باشد، دیگر چیزی را به شانس و احتمال واگذار نمی‌کنیم. پلی استور و مارکت‌های دیگر پر از اپلیکیشن‌هایی است که برای کنترل تلفن همراه کودکان تولید و طراحی شده‌اند و از این قاعده مستثنی نیستند. چگونه یک اپلیکیشن مناسب را انتخاب می‌کنید تا اجازه دهید که کودکتان از تبلت یا تلفن هوشمند اندروید، بتواند استفاده‌ای آزادانه و ایمن داشته باشد؟ در این مطلب به بررسی بهترین اپلیکیشن‌های کنترل تلفن همراه کودکان خواهیم پرداخت.

از یک چیز مطمئن باشید: بهترین ابزار محافظت و کنترل، والدین هستند که باید با آموزش قوانین و نحوه استفاده صحیح از تلفن هوشمند یا تبلت به کودکان و نظارت بر فعالیت‌ها این کار را انجام ‌دهند. این امر در تئوری صحیح است، اما در عمل به این سادگی‌ها نیست. علاوه بر این، بسته به سن کودک، کنترل دائمی و مراقب از نزدیک بسیار دشوار می‌شود. اپلیکیشن‌های نظارت والدین یا کنترل تلفن همراه کودکان که در ادامه با آن آشنا می‌شوید نقاط ضعف و قوت متفاوتی با توجه به استفاده‌های مورد نظر دارند.

Kids’s Place

Kid’s Place یکی از بهترین اپلیکیشن‌هایی است که این اجازه را به شما می‌دهد که دسترسی کودکان را به اپلیکیشن‌های مشخص و کاربردهای مورد نظر تلفن هوشمند یا تبلت محدود کنید. این اپلیکیشن ویژگی‌های جالبی دارد. مثل راه‌اندازی خودکار برنامه در زمانی که به صورت ناخواسته از آن خارج شده‌اید، یا از کار انداختن دکمه Home. همچنین این امکان وجود دارد که چند پروفایل کاربری متفاوت با سطح دسترسی مختلف ساخته شود. اما همه این اپلیکیشن‌ها نقطه ضعفشان وجود یک مرورگر اینترنت ایمن است که در صورت رفع این ایراد کامل و بدون نقص می‌شوند.

نظارت والدین

نسخه تست شده: ۲٫۷٫۹

حجم فایل: ۵٫۴۷ MB

سازگاری با: Android 4.0.3 به بالا

قیمت: ۳۰ روز رایگان (نسخه آزمایشی)

از اینجا دانلود کنید

Norton Family

چه چیزی برای کنترل تلفن همراه کودکان  مناسب تر از Norton پیدا می‌شود؟ آنتی ویروس معروف کامپیوتر در زمینه امنیت آنلاین کودکان نیز به ما کمک کرده و عملکردی عالی دارد. نسخه کامل این نرم‌افزار را می‌توانید خریداری کنید، اما نسخه رایگان آن نیز ویژگی‌های فراوانی دارد: سابقه موتور سرچ، مدت زمان استفاده و نظارت بر استفاده از رسانه‌های اجتماعی. همه این امکانات روی تبلت یا تلفن هوشمند، درست مانند روی کامپیوتر قابل استفاده هستند. با این وجود آگاه باشید که فیلترهای اینترنتی، فقط هشدار می‌دهند که این امکانات برای بزرگسالان است و اگر می‌خواهید دسترسی به سایتی امکان‌پذیر نباشد در بلاک کردن آن تردید نکنید.

اپلیکیشن جالبی است اما اگر شما نیاز به محافظت بیشتری دارید، شاید کمی ضعیف باشد. همچنین نیاز به ساخت اکانت و پرداخت حق عضویت، بعد از پایان ۳۰ روز استفاده رایگان دارد.

نسخه تست شده: ۴٫۱٫۱٫۱۲۵

حجم فایل: ۸٫۷۵ MB

سازگاری با: Android 4.0.3 به بالا

قیمت: ۳۰ روز رایگان (نسخه آزمایشی)

از اینجا دانلود کنید

Kid’s Shell

Kid’s Shell قاطع عمل می‌کند، زیرا همان کاری را که شما به آن بگویید انجام می‌دهد. عملکرد آن مانند Kid’s Place است: اپلیکیشن را هنگامی که کودک می‌خواهد از گوشی استفاده کند، باز می‌کنید و یک محیط شخصی‌سازی شده نشان داده می‌شود که امکان خروج از آن برای کودک وجود ندارد. اگر بخواهید که وارد مود غیرمحافظت شده بشوید باید یک مسئله ریاضی را حل کنید. اگر کودک شما ذهنی علاقه مند به ریاضیات دارد، اغلب این برنامه به درد شما نمی‌خورد. نسخه حرفه‌ای آن ویژگی‌های تکمیلی دارد. مانند ساخت فولدر و محدودیت مدت زمان استفاده.

نسخه تست شده: ۲٫۱٫۸

حجم فایل: ۷٫۲۲ MB

سازگاری با: Android 2.3 به بالا

قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای

از اینجا دانلود کنید

Xooloo App Kids

این اپ یک اپلیکیشن فوق‌العاده برای کنترل تلفن همراه کودکان است. تنظیمات آن بسیار ساده و ویژگی‌ها و امکانات زیادی دارد. چند نکته کوچک: تبلیغات و خریدهای درون برنامه‌ای روی صفحه ظاهر می‌شوند اما امکان کلیک کردن روی آن وجود ندارد. البته نسخه کامل برنامه خریداری شود این مشکلات وجود نخواهند داشت. این اپلیکیشن یک روش خوب برای محافظت از فعالیت‌های کودک است بدون این نقش یک نگهبان بد را برای کودک داشته باشید.

نسخه تست شده: ۳٫۱٫۵

حجم فایل: ۱۶ MB

سازگاری با: Android 4.0.3 به بالا

قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای

از اینجا دانلود کنید

Parental Control

این اپلیکیشن یک کنترل تلفن همراه کودکان نیست، بلکه یک لانچر است مانند Nova Launcher. با این اپلیکیشن شما امکان اعمال این تنظیمات را دارید که کودک هنگام استفاده چه چیزهایی را ببیند. اگر روی دکمه Home بزنید پیغام هشداری مبنی بر این که امکان تغییر محیط وجود ندارد مشاهده می‌شود. تنها راه تغییر به حالت عادی وارد کردن کد ۶ رقمی است که شما انتخاب کرده‌اید. همچنین قابلیت محدودیت زمان استفاده از تلفن هوشمند نیز وجود دارد.

نسخه تست شده: ۳٫۳٫۴

حجم فایل: ۸٫۸۳ MB

سازگاری با: Android 2.3.3 به بالا

قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای

از اینجا دانلود کنید

Parentsaround Parental Control

Parentsaround Parental Control را می‌توانید از پلی استور خریداری کنید، هرچند که نسخه آزمایشی ۳۰ روزه آن رایگان است و می‌توانید قبل از خرید آن را تست کنید. این اپلیکیشن مزیت استفاده روی چند پلت‌فرم را دارد: می‌توانید از آن در کامپیوتر، تبلت و تلفن هوشمند و هر دستگاه دیگری که از طریق اینترنت قابل کنترل باشد استفاده کنید. یک نکته کوچک: مرورگر ایمن قابلیت سازگار شدن متناسب با سن کودک را دارد.

نسخه تست شده: ۱٫۴

حجم فایل: ۷٫۲۲ MB

سازگاری با: Android 2.2 به بالا

قیمت: ۳۰ روز رایگان (نسخه آزمایشی)

از اینجا دانلود کنید

پیشنهاد ویژه: DinnerTime Plus

با اپلیکیشن DinnerTime، کودکان شما در زمان شام پشت میز خواهند نشست، زیرا با این اپلیکیشن شما می‌توانید کنترل تلفن همراه کودکان را کاملا در دصت بگیرید و در زمان‌هایی که نباید از آن استفاده کنند، دستگاه را خاموش نمایید. همچنین می‌توانید لیستی از اپلیکیشن‌هایی که در زمان‌های برنامه ریزی شده نباید استفاده شوند را ایجاد کنید.

به وسیله تلفن هوشمند خودتان می‌توانید به سادگی و با یک دکمه دستگاه کودکتان را متوقف کنید. اگر این کافی نیست می‌توانید فعالیت‌های کودک را به صورت زنده مشاهده کنید و زمان‌بندی مشخص را برای اپلیکیشن‌ معین اختصاص دهید. به طور خلاصه با این اپلیکیشن همه چیز در کنترل شماست.

نسخه تست شده: ۱٫۴

حجم فایل: ۷٫۲۲ MB

سازگاری با: Android 2.2 به بالا

قیمت: ۳۰ روز رایگان (نسخه آزمایشی)

از اینجا دانلود کنید

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا