معرفی اپ

بهترین اپ های اندروید برای پیگیری المپیک زمستانی سال ۲۰۱۸ پیانگ چنگ

در تاریخ ۹ فوریه ۲۰۱۸، جهان به پیانگ چنگ، کره جنوبی، جایی که المپیک زمستانی برگزار می شود، خیره می شود. ۱۵ ورزش زمستانی، از جمله اسکیت روی یخ تا اسکی آلپاین در این دوره مسابقات برگزار می شود. شما می توانید با اپ های اندرویدی موجود، این مسابقات را بطور کامل پیگیری کنید تا چیزی را از دست ندهید. ما امروز در نت نوشت بهترین این اپ ها را به شما معرفی می کنیم.

۰
در تاریخ ۹ فوریه ۲۰۱۸، جهان به پیانگ چنگ، کره جنوبی، جایی که المپیک زمستانی برگزار می شود، خیره می شود. ۱۵ ورزش زمستانی، از جمله اسکیت روی یخ تا اسکی آلپاین در این دوره مسابقات برگزار می شود. شما می توانید با اپ های اندرویدی موجود، این مسابقات را بطور کامل پیگیری کنید تا چیزی را از دست ندهید. ما امروز در نت نوشت بهترین اپ های اندروید برای پیگیری المپیک زمستانی را به شما معرفی می کنیم.

اپ The Olympics – Official

صفحه اصلی این اپ آخرین اخبار را به شما نشان می دهد، با این اپ شما می توانید نتایج بازی های المپیک را مشاهده کنید، ببینید کدام کشورها رقابت می کنند، عکس ها و فیلم های مسابقه ها را چک کنید و حتی برای بازی های المپیک رسمی خرید کنید. یکی از مواردی که شامل این اپ نمی شود، پخش بازی ها به صورت زنده می باشد. هر چند که قسمت های مهم بازی در این اپ آپلود و قابل مشاهده می باشد.

اپ The Olympics - Official

اپ The Olympics – Official

لینک دانلود

اپ NBC News

NBC اخبار کامل المپیک پیانگ چنگ را پوشش می دهد و به طور کلی شامل مواردی مانند مراسم افتتاحیه، پوشش بزرگترین ورزش ها، کلیپ هایی از پشت صحنه ها می باشد و البته یک گوینده در محل بازی حاضر می باشد تا همه حاشیه های این بازی ها را به شما گزارش می دهد.

اپ NBC News

اپ NBC News

لینک دانلود

اپ PyeongChang 2018

PyeonCchang 2018 اپ رسمی مستقل برای بازی های المپیک امسال است که به زودی شروع به کار می کند و در پنج زبان مختلف در دسترس است. برای کسانی که مایل به دنبال کردن بازی های المپیک هستند، این بهترین اپ می تواند باشد. هنگامی که شما اپ را اجرا می کنید، می توانید اخبار جدید را مشاهده کنید، رویدادهای مورد علاقه خود بصورت زمان بندی شده ببینید. حتی یک بخش ویژه برای خرید بلیط و مشاهده محل های اقامت در این اپ وجود دارد.

اپ PyeongChang 2018

اپ PyeongChang 2018

لینک دانلود

اپ Team USA

اپ Team USA مخصوص طرفداران آمریکایی است! این اپ صرفا بر روی اخبار و دستاوردهای تیم های آمریکایی که در این رقابتها حضور دارند، تمرکز می کند. شما می توانید نظاره گر ورزشکاران خاص باشید، عکس ها و فیلم ها را مشاهده کنید، رویدادهای آینده را بررسی کنید، و حتی رسانه های اجتماعی ورزشکاران این دوره را مشاهده نمایید.

اپ Team USA

اپ Team USA

لینک دانلود

اپ Olympic Channel

محتوای اپ Olympic Channel به ویژگی ها، رویدادها، اخبار و تلویزیون تفکیک شده است. شما حتی می توانید با استفاده از این اپ برنامه کامل المپیک آینده را مشاهده کنید.

اپ Olympic Channel

اپ Olympic Channel

لینک دانلود

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا