معرفی اپ

با این اپ ها در سال ۲۰۱۸ بهتر زندگی خواهید کرد؛ ایجاد عادت های خوب ساده‌تر می شود!

عادت های خوب با اپ اندرویدی

تلاش برای ایجاد عادت های بهتر همیشه کار آسانی نیست. هر لحظه ممکن است انگیزه خود را در نیمه راه از دست بدهید. اگر شما یک اپ مناسب و معقول داشته باشید به شما کمک خواهد کرد تا قوانینی برای خود وضع کنید و خود را مجبور به رعایت کردن آن بکنید. در این مطلب ما قصد داریم بهترین اپ های اندرویدی برای ایجاد عادت های بهتر به شما معرفی کنیم.

۲+

تلاش برای ایجاد عادت های خوب همیشه کار آسانی نیست. هر لحظه ممکن است انگیزه خود را در نیمه راه از دست بدهید. اگر شما یک اپ اندروید مناسب و معقول داشته باشید به شما کمک خواهد کرد تا قوانینی برای خود وضع کنید و خود را مجبور به رعایت کردن آن بکنید. در این مطلب ما قصد داریم بهترین های اپ اندروید برای ایجاد عادت های خوب به شما معرفی کنیم با ما در نت نوشت همراه باشید.

Google Calendar

هنگامی که تلاش می کنید عادت های جدید تر و بهتر را به زندگی خود بیاورید، یکی از سخت ترین قسمت ها این می تواند باشد که به یاد داشته باشید هر روز آن را در برنامه روزانه خود بگنجانید. بطور مثال شما برای رسیدن به تناسب اندام، تصمیم می گیرید هر روز به یک باشگاه ورزشی بروید و یا اینکه هر روز ۲۰ دقیقه برای یوگا وقت بگذارید. اگر می خواهید برنامه تان بطور منظم و پشت سرهم پیش رود از اپ اندروید تقویم گوگل (Google Calendar) استفاده کنید.

Google Calendar

شما می توانید رویدادهای تکراری را به تقویم خود اضافه کنید و به طور تقریبی در آن مشخص کنید که در چه زمانی می خواهید چه کاری انجام دهید، سپس اپ به طور خودکار یک موقعیت را برای انطباق آن با برنامه شما پیدا می کند.

دانلود اپ Google Calendar

Habitica

برای ایجاد عادت های بهتر باید در ابتدا انگیزه کافی برای این کار داشته باشید و مسلما ایجاد انگیزه و ثابت نگه داشتن آن کار آسانی نیست. اپ اندروید Habitica تلاش می کند تا عادت های بهتر را برای شما به وجود آورد. وظایف مختلفی برای شما تعریف کند تا شما آنها را انجام دهید و به همان ترتیب به سطح بالاتر بروید.

Habitica ایجاد عادت های خوب با اپ های اندرویدی

Habitica ایجاد عادت های خوب با اپ های اندرویدی

در ابتدا شما وظایف و اهدافی را که برای خود در نظر گرفته اید را وارد می کنید که این می تواند شامل عادت های جدیدی باشد که می خواهید برای خود ایجاد کنید. در واقع شما وظیفه وحشتناک ایجاد یک عادت بهتر را تبدیل به یک سرگرمی می کنید که مورد علاقه شماست. خلاصه مطلب اینکه Habitica یک راه عالی برای انگیزه دادن به انجام هر کاری است.

دانلود اپ Habitica 

Loop Habit Tracker

برای برخی از افراد، بهترین راه برای ایجاد عادت های جدید، ردیابی رفتار و نظارت بر آن هاست. اگر این چیزی است که شما از یک اپ اندروید انتظار دارید، Loop Habit Tracker یکی از همان هاست. شما می توانید همه عادت هایی که می خواهید جلوی چشمانتان باشد را در اپ لود کنید و سپس هر روز میزان رشد خود را ببینید.

Loop Habit Tracker ایجاد عادت های خوب با اپ های اندرویدی

Loop Habit Tracker ایجاد عادت های خوب با اپ های اندرویدی

هنگامی که شروع به ایجاد یک عادت می کنید، به برخی از تحلیل های بسیار جذاب دسترسی خواهید داشت که به شما اجازه می دهد تا ببینید که در آن موفق هستید و یا شکست می خورید. این اپ اوپن سورس است و ۱۰۰٪ رایگان می باشد و مناسب افرادی است که دوست دارند عادت های خود را کنترل و ردیابی کنند.
دانلود اپ Loop Habit Tracker

آیا پیگیر عادت های خوب هستید؟

اگر شما در تلاش برای برطرف کردن عادتهای بدی هستید که در حال حاضر دارید یا در تلاش برای ایجاد گام های جدید با ساختن عادات بهتر هستید، این اپ ها می توانند به شما کمک کنند این کار را انجام دهید. از تقویم ها تا ردیاب های عادت، گزینه هایی برای کمک به ایجاد تغییرات مثبت در سال نو هستند.

آیا شما از یک اپ برای حفظ تصمیم های جدید در سال نو یا ایجاد عادت های جدید استفاده می کنید؟در بخش نظرات با ما در میان بگذارید

۱ دیدگاه

یک دیدگاه

  1. Avatar

    رامین

    ۲۳ دی ۱۳۹۶ at ۱۶:۵۴

    واقعا جالب بود ۳ تاشو دانلود کردم

    ۰

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا