اخبار تکنولوژی

اینستاگرام ویژگی جدید Type در استوری و ارسال هشدار برای اسکرین شات را بزودی رونمایی می‌کند!

ویژگی جدید Type در استوری اینستاگرام

استوری های اینستاگرام علی رغم اینکه از اسنپ چت کپی شده اند اما اکنون در میان ایرانی ها یکی از محبوب ترین روش ها برای به اشتراک گذاری فیلم و عکس می باشد، اما بعضی اوقات عکس ها و فیلم ها به اندازه یک متن ساده نمی تواند تاثیر گزار باشد. اینستاگرام این موضوع را به خوبی می داند به همین جهت در حال حاضر ویژگی جدیدی Type را برای استوری ها تست می کند که تاکید بر استوری های مبتنی بر متن دارد در واقع به کاربران امکان می دهد به جای استفاده از عکس یا فیلم در استوری های خود فقط از متن استفاده کنند.

۰

استوری های اینستاگرام علی رغم اینکه از اسنپ چت کپی شده اند اما اکنون در میان ایرانی ها یکی از محبوب ترین روش ها برای به اشتراک گذاری فیلم و عکس می باشد، اما بعضی اوقات عکس ها و فیلم ها به اندازه یک متن ساده نمی تواند تاثیر گزار باشد. اینستاگرام این موضوع را به خوبی می داند به همین جهت در حال حاضر ویژگی جدیدی Type را برای استوری ها تست می کند که تاکید بر استوری های مبتنی بر متن دارد در واقع به کاربران امکان می دهد به جای استفاده از عکس یا فیلم در استوری های خود فقط از متن استفاده کنند.

این ویژگی به عنوان گزینه جدیدی در پایین دوربین Stories، در کنار گزینه های قدیمی مانند Boomerang و Rewind نشان داده می شود.

شما می توانید برای نوشته خود چندین نوع فونت انتخاب کنید، و اینستاگرام به طور خودکار یک پس زمینه ساده یا متحرک را انتخاب می کند. به طور خلاصه، شما می توانید یک تصویر از خود برای استفاده به عنوان پس زمینه آپلود کنید، هرچند اینستاگرام یک فیلتر برای آن ایجاد می کند تا متن شما را تأیید کند. سبک های مختلف را در گالری زیر بینید:

ویژگی "Type" به شما این امکان را می دهد که به جای عکس و فیلم، در استوری های خود فقط متن بگذارید.

ویژگی “Type” به شما این امکان را می دهد که به جای عکس و فیلم، در استوری های خود فقط متن بگذارید.

سایت TNW برای اولین بار این در ماه دسامبر متوجه این شد – زمانی که ظاهرا این تست به کاربران ژاپنی محدود می شد – و اکنون حداقل یک عضو تیم اروپایی TNW آن را در دستگاه خود دارد.

در دیگر اخبار آمده است که اینستاگرام قابلیت جدیدی را تست می کند که به وسیله آن هنگامی که یک اسکرین شات از استوری شما گرفته می شود، برای اطلاع شما از آن، هشداری (notification) ارسال کند.

قبلا این شرکت وقتی از پیام های دایرکت اسکرین شات گرفته می شد هشداری جهت اطلاع رسانی به کاربر ارسال می کرد، اما این اولین بار است که ما این قابلیت را برای استوری ها می بینیم.

هنوز مشخصی نیست که اینستاگرام چه زمانی این دو قابلیت جدید را در اختیار عموم کاربران قرار می دهد. ما به محض اطلاع، شما را در جریان خواهیم گذاشت.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا