اخبار تکنولوژی

امکان جدید اینستاگرام؛ استریم ویدیو به صورت زنده در Stories

پخش زنده ویدئو اینستاگرام

همانطور که میدانید و حتما دیده اید مدتی است در قسمت بالا و صفحه اصلی اینستاگرام شاهد قرار گیری بخشی جدید هستیم به نام stories که با اقبال بسیار خوبی از سوی کاربران مواجه شده است، بزودی ویدئوی های زنده هم در این بخش با نوشته شده LIVE به صورت یک کپشن زیر عکس پروفایل هر شخص قابل مشاهده خواهد بود!

۰

اخبار رسیده راجع به امکان جدیدی که بزودی در نسخه آتی اینستاگرام شاهد آن خواهیم بود و در وبسایت های روسی مورد تایید هم قرار گرفته این است که بزودی همانند facebook در اینستاگرام هم شاهد پخش زنده ویدئو های شخصی کاربران خواهیم بود!

همانطور که میدانید و حتما دیده اید مدتی است در قسمت بالا و صفحه اصلی اینستاگرام شاهد قرار گیری بخشی جدید هستیم به نام stories که با اقبال بسیار خوبی از سوی کاربران مواجه شده است، بزودی ویدئوی های زنده هم در این بخش با نوشته شده LIVE به صورت یک کپشن زیر عکس پروفایل هر شخص قابل مشاهده خواهد بود! با دیدن این نشانه می توانید به صورت زده ویدئویی که فرد در اینستاگرامش استریم می کند را ببینید!

b8ea520b0193df-0

احتمالا پخش زنده ویدئویی با نام Go Insta! در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت! هرچند باز هم طبق اخبار مخابره شده و گمانه زنی ها این امکان مدتهاست توسط اینستاگرام فراهم شده اما با توجه به سیاست داخلی facebook و ارجحیت این شبکه و فراگیر کردن این امکان هنوز زمان رونمایی از امکان استریم ویدئوی آنلاین فرا نرسیده است.

۵۸b8ec25352dfa-0

اوایل همین تابستان بود که اینستاگرام با رونمایی از امکان Stories که کپی کاری خوبی از Snapchat بود، توانست کاربران را با امکان جدیدیش حسابی مشغول کند، با توجه به امکان استریم ویدئویی زنده که بزودی در اینستاگرام قابل مشاهده خواهد بود باشید شاهد گزینه های اینچنینی “popular live broadcasts” باشیم!

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا