شبکه‌های اجتماعی

رایان پسر ۶ ساله‌ای که از کانال یوتیوبش درآمد میلیون دلاری دارد! +ویدیو

Ryan ToysReview

رایان پسر ۶ ساله‌ای است که موفق شده است با کانال خود به نام Ryan ToysReview که از محبوب‌ترین کانال‌های یوتیوبی است، به ثروتی میلیونی دست یابد.

۱۱+

رایان پسر ۶ ساله‌ای است که موفق شده است با کانال خود به نام Ryan ToysReview که از محبوب‌ترین کانال‌های یوتیوبی است، به ثروتی میلیونی دست یابد. بر اساس لیستی که در رابطه با “کانال‌های سلبریتی با بیشترین درآمد در سال ۲۰۱۷” منتشر شده است، کانال Ryan ToysReview که توسط خانواده رایان گردانده میشود، موفق شده است ۱۱ میلیون دلار درآمد در سال ۲۰۱۷ داشته باشد.

این کانال در مارس ۲۰۱۵ راه اندازی شد. جالب است بدانید والدین رایان هنگامی تصمیم به ساختن این کانال با نام Ryan ToysReview گرفتند که فرزند آنها که در آن هنگام ۴ ساله بود، پس از مشاهده “فیلم های معرفی اسباب بازی‌های مختلف” تمایل و اشتیاق خود برای ضبط چنین فیلم‌هایی را نشان داد.

بیشتر بخوانید: دانلود از یوتیوب ؛ همه راه های ساده، سریع و ارزان دانلود ویدیو از Youtube

Ryan ToysReview

Ryan ToysReview

کانال Ryan ToysReview تا جولای ۲۰۱۵ فعالیت آرامی را داشت. در این ماه، پس از باز کردن جعبه‌ای که شامل تقریباً ۱۰۰ عدد ماشین‌های اسباب بازی شرکت پیکسار بود، بازدیدهای روزانه از کانال Ryan ToysReview به شدت افزایش یافت. به طوری که ویدئوی ذکرشده، تا به امروز ۸۰۰ میلیون بار توسط افراد مختلف مشاهده گردیده است.

در حال حاضر فعالیت‌های این کانال، به مواردی چون بررسی اسباب بازی‌های جدید و محصولات غذایی کودکان خلاصه میشود. همچنین والدین رایان او را برای انجام نقش خود در جلو دوربین راهنمایی میکنند.

طبق گزارش Verge، درآمد ماهانه این کانال که در حال حاضر ۱۰ میلیون دنبال کننده دارد، یک میلیون دلار در ماه است. نمونه یکی از ویدیو های این کانال را می توانید در ادامه ببینید:

 

 

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا