تلفن همراه

این گوشی در ابعاد کارت ویزیت طراحی شده است، با Talkase T3 آشنا شوید!

گوشی در ابعاد کارت ویزیت

عدم وجود گزینه های متفاوت در این گوشی آن را مطلوب کرده است چرا که دیگر تحت فشار نیستید تا هرچه زودتر گوشی خود را روشن کرده و در دنیای توییت ها و لایک ها گم شوید.

۵+

پس از کشف شارژر گوشی Kado Wallet که به کوچکی کیف پول شما است حالا نوبت به معرفی گوشی در ابعاد کارت ویزیت غیر هوشمند با ظاهری زیبا می رسد که به اندازه ی کارت های اعتباری شما کوچک است و در کنگره MWC امسال معرفی شد. در ادامه با معرفی Talkase T3 بعنوان یک گوشی در ابعاد کارت ویزیت با نت نوشت همراه باشید.

Talkase T3 گوشی در ابعاد کارت ویزیت

Talkase T3 نام این گوشی باریک و کوچک است و آخرین ورژن گوشی های GSM مینی میباشد که کیک استار در سال ۲۰۱۴ سرمایه گذاری موفقی روی آن داشت. قطعا در عصر گوشی های هوشمند و با کیفیت دلیلی ندارد که برای این گوشی در ابعاد کارت ویزیت با صفحه نمایش OLED مورب ۰/۶۹ اینچی هیجان زده شویم اما باید دانست این گوشی های هوشمند ظاهری جدید به خود گرفته اند, بنابراین در حال حاضر بررسی این گوشی غیر هوشمند خالی از لطف نمیباشد.

بیشتر بخوانید: شارژ صحیح باتری گوشی را بیاموزید!

Talkase T3 گوشی در ابعاد کارت ویزیت

Talkase T3 گوشی در ابعاد کارت ویزیت

از ویژگی های این گوشی در ابعاد کارت ویزیت صفحه کلیدی شبیه به ماشین حساب , صفحه نمایش قدیمی و طراحی مینیمالیست شبیه به Braun میباشد.

عدم وجود گزینه های متفاوت در این گوشی آن را مطلوب کرده است چرا که دیگر تحت فشار نیستید تا هرچه زودتر گوشی خود را روشن کرده و در دنیای توییت ها و لایک ها گم شوید. در این گوشی هیچ دوربین, اپ و یا بازی وجود ندارد که شما را سردرگم کند و تنها نیاز های اولیه ی شما از گوشی مانند برقراری تماس, ارسال پیام و زنگ هشدار و پخش کننده ی موسیقی را فراهم میکند. بهترین مزیت این گوشی قابلیت نگهداری شارژ به مدت ۷۲ ساعت است.

بیشتر بخوانید: آیا این گوشی موبایل لامبورگینی به قیمت ۲۷ میلیون تومان واقعا ارزش خرید دارد!؟

Talkase T3 گوشی در ابعاد کارت ویزیت

Talkase T3 گوشی در ابعاد کارت ویزیت

درباره ی اینترنت این گوشی باید بدانید که تنها به Hot Spot مجهز است و میتواند اتصال ۳G را به مرکز وای فای برای دیگر دستگاه های بی سیم شما تبدیل کند. اما سرعت پایین اینترنت سبب میشود شما علاقه ای به فعال سازی Hot Spot نداشته باشید.
Talkase T3 برای کسانی ساخه شده که میخواهند از دنیای مجازی فرار کنند. این گوشی بسیار ارزان با قیمت ۳۳ دلار به فروش میرسد.

بیشتر بخوانید: سریعترین گوشی دنیا در سال ۲۰۱۸

۱ دیدگاه

یک دیدگاه

  1. Avatar

    حميد

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ at ۱۷:۲۹

    خانم شفایی مونوم از این گوشیا موخوم

    ۰

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا