گجت‌ها

باتری لیتیوم-یون را فراموش کنید؛ باتری‌های مبتنی بر گرافن با سرعتی باورنکردنی شارژ خواهند شد!

باتری گرافن

صرف نظر از این که شما ساعاتی از وقت تان را با چه برند هوشمند و دیجیتالی به بازی و یا کار می گذرانید، به یکباره قادر به ادامه کار نمی شوید! چرا؟ زیرا شارژ باتری شما تمام شده، و این بسیار ناراحت کننده می باشد. در اینجاست که یک پکیج جدید باتری با قابلیت اتصال به USB-C مبتنی بر گرافن، که در حال حاضر در کمپانی “کیک استارتر” آماده می شود، برای کمک می آید…

۱+

صرف نظر از این که شما ساعاتی از وقت تان را با چه برند هوشمند و دیجیتالی به بازی و یا کار می گذرانید، به یکباره قادر به ادامه کار نمی شوید! چرا؟ زیرا شارژ باتری شما تمام شده، و این بسیار ناراحت کننده می باشد. در اینجاست که یک پکیج جدید باتری با قابلیت اتصال به USB-C مبتنی بر گرافن، که در حال حاضر در کمپانی “کیک استارتر” آماده می شود، برای کمک می آید. (یک منبع انرژی قدرتمند USB-C، قابل حمل، که با استفاده از پکیج های ترکیبی گرافن کار می کند، و کوچکتر از پکیج های انرژی موجود در بازار، و در ۲۰ دقیقه شارژ می شود)

این وسیله تا ۶۰ وات شارژ را پشتیبانی می کند، بدین معنا که باتری با ظرفیت ۶۰۰۰ مگاهرتز در کمتر از ۲۰ دقیقه شارژ می شود. شما می توانید به سرعت بعضی از گجت ها را با ۴۰ وات شارژ کنید، که آیفون x و آیفون ۸ امیدوارند در ۹۰ دقیقه به شارژ کامل برسند، در حالت عادی این سه ساعت طول می کشد.

اتصال USB-C به این معنی است که این وسیله با آداپتورهای جریان متناوب Nintendo Switch، MacBook یا Lenovo، Dell و لپ تاپ های HP سازگار است. همچنین می توان با بهره گیری از یک آداپتور مخصوص برای شارژر لپ تاپ های قدیمی یا آداپتور MagSafe از آن استفاده کرد. اوهم و مقاومت داخلی کمتر و هدایت بالاتر باتری به این معناست که، افزایش دمای آن پایین تر از دمای باتری های معمولی است. در نتیجه باعث می شود ایمن تر باشد. با توجه به این واقعیت ها، ورم کردن و سوختن باتری هرگز در این باتری گرافن اتفاق نخواهد افتاد.

باتری های بر مبنای گرافن

باتری های بر مبنای گرافن

“وید لام”، مدیر تولید کارخانه “Elecjet“، در گفت و گویی با وب سایت “دیجیتال ترندز(Digital Trends) می گوید: ” نکته کلیدی در این پروژه، سلول باتری است.” شریک ما CellsX  نزدیک به ۱۳سال را صرف تحقیق و توسعه باتری کامپوزیت گرافن کرده است.

اگر دوست دارید دست خود را بر روی یک پکیج انرژی USB-C بگذارید، اکنون می توانید پیش سفارش خود را به Kickstarter ارائه دهید. تا کنون، بودجه این پروژه به مراتب بیش تر از بودجه تعیین شده آن (۱۰،۰۰۰ دلار) بوده، و زمان زیادی را هم صرف آن کرده اند. قیمت ها از ۵۹ دلار برای یک پکیج همراه با دستورالعمل آن، شروع می شود. گزینه های اضافی – با آداپتورهای اضافی – نیز در دسترس هستند. فروش در ماه مارس ۲۰۱۸ آغاز می شود.

بنابراین، به طور خلاصه: این وسیله کوچکتر، امن تر، سریع تر، و راحت تر است. در صورتی که، همان گونه که وعده داده شده کار کند، مطمئنا خوب به فروش می رسد!

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا