تلفن همراه

بازگشت شارپ به بازار تلفن های همراه با قدم هایی بلند!

۰

طبق مشاهدات ما سال ۲۰۱۷ را باید “سال بازگشت” در بازار تلفن همراه نامید. ابتدا نوکیا بازگشت خود را به بازار تلفن همراه جشن گرفت و اکنون شارپ نیز اعلام کرده است که به زودی به این بازار باز خواهد گشت.

فرکانس تصویر تا ۱۲۰ هرتز

به عنوان یک تولید کننده صفحه نمایش، شارپ همیشه حرف های زیادی را برای گفتن داشته است. برای مثال فناوری IGZO، که SHARP چند سال پیش از آن در ساخت صفحه های نمایش رونمایی کرد. شارپ از ایندیوم، گالیوم، روی و اکسیژن در ساخت این نوع صفحه نمایش بهره برده است و به لطف استفاده از این مواد، ترانزسیتورها در ابعاد کوچکتری ساخته شده که به رسانایی بیشتر این قطعه می انجامد. به گفته SHARP، این مهم در نهایت به بهبود رزولوشن، کیفیت تصاویر و بازده بیشتر انرژی می انجامد. IGZO سبب افزایش فرکانس تصویر تا ۱۲۰ هرتز نیز میشود.

دوربین های شارپ !

SHARP اعلام کرده است که از دوربین اختصاصی خود در ساخت گوشی استفاده خواهد کرد. به گفته شارپ این دوربین ۲۲٫۶ مگاپیکسل کیفیت داشته و لنزهای ۲۲ میلیمتری دید زاویه باز با دریچه دیافراگم f/1.9 از دیگر خصوصیات آن خواهد بود. شارپ وعده داده است که به لطف استفاده از تکنولوژی anti-blur تصاویر و ویدئوهای گرفته شده، حتی در شرایط نوری ضعیف از کیفیت بالایی برخوردار خواهند بود.

شارپ همچنین در نظر دارد تا کیفیت عکس های سلفی را با استفاده از دوربین ۱۶٫۳ مگاپیکسلی بالاتر ببرد. همچنین زاویه پهنای ۲۳ میلیمتری این دوربین، تعداد افراد بیشتری را نسبت به دوربین های مرسوم، در تصویر جای خواهد داد.

شارپ aquos crystal

aquos crystal

SHARP از هر دو تکنولوژی مذکور، در نمایشگاه IFA 2017 برلین رونمایی کرد و در نظر دارد تا از تلفن همراه خود که از فناوری صفحه نمایش IGOZ و دوربین های اختصاصی بهره میبرد در نمایشگاه MWC 2018 رونمایی کند.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا