اخبار تکنولوژی

بازی NoseZone؛ با حرکات بینی در آیفون X تفریح کنید!

بازی NoseZone کنترل بازی با بینی

این بار در نت نوشت یک بازی جالب با نام NoseZone برای شما معرفی می کنیم. همانطور که میدانید یکی از عملکرد های جالب آیفون X، سنسور تشخیص چهره آن است که با استفاده از آن قفل صفحه نمایش باز میشود. استفاده دیگری که این سنسور در اختیار کاربر میگذارد Animoji است که از آن بسیار استقبال شده است. استودیوی توسعه Hatchlings که یک استودیوی ساخت بازی میباشد، که با استفاده از حسگرهای TrueDepth X، یک بازی سرگرم کننده به نام NoseZone ساخته است که چهره شما را به کنترل کننده تبدیل می کند.

۰

این بار در نت نوشت یک بازی جالب با نام NoseZone برای شما معرفی می کنیم. همانطور که میدانید یکی از عملکرد های جالب آیفون X، سنسور تشخیص چهره آن است که با استفاده از آن قفل صفحه نمایش باز میشود. استفاده دیگری که این سنسور در اختیار کاربر میگذارد Animoji است که از آن بسیار استقبال شده است. استودیوی توسعه Hatchlings که یک استودیوی ساخت بازی میباشد، که با استفاده از حسگرهای TrueDepth X،  یک بازی سرگرم کننده به نام NoseZone ساخته است که چهره شما را به کنترل کننده تبدیل می کند.

درست است، به جای استفاده از انگشتان دست خود، NoseZone از نوک بینی شما را به عنوان نشانگر استفاده میکند.

در ویدیوی زیر می توانید عملکرد جالب این بازی را مشاهده کنید

قوانین NoseZone بسیار ساده هستند. این بازی چندین جعبه هدف را ایجاد می کند که شما باید با حرکت بینی خود به آنها ضربه بزنید. این بازی اینگونه سخت تر می شود که اهداف بیشتر و با سرعت بیشتری برای شما به وجود می آیند. خیلی واضح است که با شرایط گفته شده این بازی بسیار سرگرم کننده است.

براد دوایر، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Hatchlings که سازنده بازی NoseZone است  معتقدند که قابلیت های تعاملی جدیدی که توسط سنسورهای تشخیص جهره آیفون X ایجاد شده، زمینه ای کاملا جدید برای توسعه دهندگان بازی ایجاد می کند.

بازی NoseZone کنترل بازی با بینی

کنترل بازی با بینی در آیفون X

Dwyer در ایمیلی خطاب به TNW مینویسد :” آینده کاملا ملموس است و بازی های هوشمند در حال ساخت هستند. تصور کنید یک فرد فلج  در حال مرور و کنترل یک رابط کاربری است که آن برنامه با این روش ورودی مبتنی بر چهره کار می‌کند. امکانات و تکنولوژی بی حد و حصر است. ”

حال اگر شما هم آیفون x دارید همین حالا  اپ NoseZone را دانلود از این بازی لذت ببرید.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا