معرفی اپ

با اپ Storyboard از گوگل ویدیوهایتان را به کمیک استریپ (داستان مصور) تبدیل کنید!

Storyboard

گوگل سه برنامه آزمایشی عکاسی را در  سایت Product Hunt قرار داده است که یکی از آنها اپ Storyboard است که با استفاده از آن می توانید فیلم های خود را به یک کُمیک استریپ (comic strip) تبدیل کنید.

۱+

گوگل سه برنامه آزمایشی عکاسی را در  سایت Product Hunt قرار داده است که یکی از آنها اپ Storyboard است که در اینجا قصد داریم به شما معرفی کنیم.

با استفاده از اپ Storyboard می توانید به طور خودکار فیلم های خود را به یک کُمیک استریپ (comic strip) تبدیل کنید. همانطور که می دانید کمیک استریپ یک داستان مصور است که از به هم پیوستن تصاویر دنباله دار به وجود می آید.

Storyboard گوگل

Storyboard گوگل

کاری که شما باید با استفاده از این اپ انجام دهید این است که ویدیو خود را در برنامه لود کنید و چند ثانیه منتظر بمانید تا گوگل بصورت اتوماتیک یک کمیک استریپ نقاشی مانند به شما بدهد. شما می توانید مجموعه ای از پنل ها و یا سبک های مختلف را با Storyboard به وجود آورید ولی نمی توانید آنها را به صورت دستی ویرایش کنید.

Storyboard روزهای اول خود را می گذراند بنابراین در حال حاضر نواقص زیادی دارد. ولی مطمئناً با اضافه شدن امکانات بیشتر به راحتی می تواند تبدیل به یک انتخاب محبوب برای کاربران اینستاگرام شود. اگر گوگل اجازه دهد صفحات بیشتری به کتاب کمیک اضافه کنید، فریم های مورد استفاده در پنل ها را انتخاب کنید، مجددا طرح بندی کنید، زیر نویس اضافه کنید یا حباب های گفتگو در آن قرار دهید این اپ بسیار سرگرم کننده و جذاب می شود

با این حال، ارزش این را دارد که یکبار از این اپ استفاده کنید. این اپ منحصر به آندروید است و شما می توانید آن را از اینجا دانلود کنید.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا