تلفن همراه

بهترین گوشی هوشمند سال ۲۰۱۵

بهترین گوشی هوشمند سال ۲۰۱۵
۰

همه ساله در انتهای سال شاهد بررسی ها و اطلاعات جمع بندی شده از تمامی محصولات فناوری در مجلات و وب سایت های بین المللی هستیم. باید گفت سال ۲۰۱۵ از شلوغ ترین سالهای محصولات انفورماتیک و تکنولوژیک در سرتاسر جهان بود. محصولات خوب و بد بسیاری وارد بازار شدند و استقبال های غیر قابل پیش بینی بسیاری را از سوی مردم سراسر جهان برای هر یک از آنها شاهد بودیم، طی این مطلب در کنار شما به بهترین گوشی هوشمند سال ۲۰۱۵  خواهیم پرداخت شد، با نت نوشت همراه باشید.

بهترین گوشی هوشمند سال ۲۰۱۵

۱۴۵۰۱۰۷۱۰۶-۱۴۴۷۸۶۵۴۷۷-samsung-galaxy-family

Galaxy Note 5 و Galaxy S6 Edge Plus

بدون هیچ گونه کم و کاستی باید گفت این دو محصول بسیار آنتیک و همه چیز تمام از سوی سامسونگ توانستند مسیر رو به جلوی این غول کره ای را تضمین کنند و البته در صدر لیست بهترین گوشی هوشمند سال ۲۰۱۵ قرار خواهند گرفت. صفحه همراه با انحنا و قلم بی عیب و نقص دیگری همراه با سخت افزار بروز و دوربین های فوق العاده و امکان شارژ فوق سریع از این دو محصول پرچمدارانی پر قدرت برای سامسونگ رقم زدند.

۱۴۵۰۱۰۷۱۰۹-۱۴۴۵۵۴۸۵۱۳-apple-iphone-6s-duo

iPhone 6s و iPhone 6s Plus

آخرین نسل از آیفون ها نیز امسال رونمایی و وارد بازار شد که توانست جایگزینی با امکانات جدید برای محصول پرطرفدار، گران و شیک اپل در بازار باشد و البته در ابتدای لیست بهترین گوشی هوشمند سال ۲۰۱۵ خواهند بود، از امکانات جدید این نسخه می توان به تاچ ۳ بعدی و کمی بهبود سخت افزاری و افزودن رنگی با نام رزگلد را نام برد.

۱۴۵۰۱۰۷۱۱۴-۱۴۴۶۲۱۸۳۶۵-moto-g-black

Motorola Moto G – نسل سوم

علی رغم اینکه در ایران آنچنان حضوری از موتورولا احساس نمی شود اما در سطح بازار جهانی شاهد رشد بسیار خوب محصولات این شرکت هستیم و نباید در لیست بهترین گوشی هوشمند سال ۲۰۱۵ از قلم بیفتند. در نسخه سوم این محصول شاهد ارتقای سخت افزاری بودیم که بازخورد بسیار خوبی را با توجه به قیمت بسیار پایین این محصول در بازار شامل شد.

۱۴۵۰۱۰۷۱۱۶-۱۴۴۷۸۶۴۳۱۴-lg-v10

LG V10

بدنه فلزی و ظاهری شیک و جذاب از جمله مواردی است که می تواند این گوشی را نسبت به باقی محصولات LG خاص بنماید. سخت افزار خوب، باتری قابل تعویض و دوربین سلفی قوی را می توان از محرک های این محصول در بازار برای خریداران دانست. این محصول در سال ۲۰۱۵ برای طرفداران LG بسیار خوشحال کننده و پیشرو بود. و مسلما در لیست بهترین گوشی هوشمند سال ۲۰۱۵ حضور خواهد داشت.

۱۴۵۰۱۰۷۱۱۸-۱۴۴۷۸۶۲۸۷۷-blackberry-priv

BlackBerry Priv

اولین گوشی اندرویدی از سوی بلکبری بالاخره وارد بازار شد و توانست خودنمایی کند، یک گوشی کشویی همراه با کیبورد کامل البته لا قیمتی کمی بالا می تواند برای بسیاری جذاب و خواستنی باشد.

۱۴۵۰۱۰۷۱۱۹-۱۴۴۷۸۶۳۱۷۸-motorola-droid-turbo-2

Motorola Droid Turbo 2

این گوشی تلفن واقعا زیباست و صفحه نمایش بسیار درخشان آن شما را خیره خواهد کرد. مشخصات سخت افزاری بالا و امکانات عالی و بروز باعث معرفی شدن این گوشی به عنوان پرچمدار متورولا در بازار شده است.

۱۴۵۰۱۰۷۱۲۱-۱۴۴۹۱۶۰۶۸۴-sony-xperia-z5-premium

Sony Xperia Z5 Premium

اقبال خوب محصولات سونی در بازار ایران قابل چشم پوشی نیست. صفحه نمایش ۴K و مجموعه ای از امکانات عالی و در کنار انها طراحی بی نقص و زیبای یک محصول ژاپنی می تواند واقعا برای خرید فریبنده باشد. و البته در میان بهترین گوشی هوشمند سال ۲۰۱۵ شاهد حضور ان پرچمدار سونی هستیم.

۱۴۵۰۱۰۷۱۲۴-۱۴۴۵۵۴۶۶۵۴-lg-nexus-5x

LG Nexus 5X

این گوشی محصول مشترکی است از سوی google و LG که بازخورد های متناقضی را از آن در بازار شاهد بودیم. بسیاری این گوشی را یک حرکت رو به جلو و بسیاری عقب گرد می دانند.

۱۴۵۰۱۰۷۱۲۵-۱۴۴۹۱۶۱۸۹۵-lumia-950-family

Microsoft Lumia 950 و Lumia 950 XL

این دو گوشی هوشمند از قدرتمند ترین محصولات ردموندی ها در سالهای اخیر هستند که به قولی تمامی قدرت مایکروسافت را در خود جا داده اند. صفحه نمایس عالی در کنار دوربین و سخت افزار بی نقص و امکانات ویندوزی عالی، همه و همه باعث اقبال خوب این محصول از سوی طرفداران مایکروسافت در سال ۲۰۱۵ شد.

 ۱۴۵۰۱۰۷۱۳۰-۱۴۴۵۵۴۶۹۱۱-htc-one-a9-lineup

HTC One A9

کمپانی HTC با تمامی قوا سعی در بالا کشیدن خودش در این بازار شلوغ را داشته و دارد، اما باید صادقانه گفت با ارائه محصولی با کیفیت و مشخصات خوب همچون One A9 هنوز راه درازی برای دستیابی به بازار موبایل و تلفن های هوشمند باید طی کند.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا