تلفن همراه

بدترین نامگذاری گوشی های اندروید در دهه گذشته !

بدترین نامگذاری گوشی

تولیدکنندگان گوشی موبایل در سالهای اخیر، نام گذاری خاصی را به تولیدات خود اختصاص داده اند. آنها یک یا دو اسم در نظر می گیرند و برای نام گذاری هر گوشی جدید فقط یک رقم به انتهای آن اضافه می کنند. بطور مثال Galaxy S9، Pixel 2، LG V30، و غیره. گاهی اوقات حتی این ارقام به ترتیب نمی باشند مانند زمانی که سامسونگ از Galaxy Note 5 به سمت Galaxy Note 7 حرکت کرد و از Note 6 عبور کرد. در این مطلب با نت نوشته مراه باشید تا بدترین نام گذاری گوشی های اندرویدی در یک دهه گذشته را با شما مرور کنیم!

۰

تولیدکنندگان گوشی موبایل در سالهای اخیر، نامگذاری خاصی را به تولیدات خود اختصاص داده اند. آنها یک یا دو اسم در نظر می گیرند و برای نام گذاری هر گوشی جدید فقط یک رقم به انتهای آن اضافه می کنند. بطور مثال Galaxy S9، Pixel 2، LG V30، و غیره. گاهی اوقات حتی این ارقام به ترتیب نمی باشند مانند زمانی که سامسونگ از Galaxy Note 5 به سمت Galaxy Note 7 حرکت کرد و از Note 6 عبور کرد. در این مطلب با نت نوشته همراه باشید تا بدترین نامگذاری گوشی های اندرویدی در یک دهه گذشته را با شما مرور کنیم!

بدترین نامگذاری گوشی های اندروید که در دهه گذشته

طرح های نامگذاری همیشه طبق این فرمول ایجاد نشده اند. بخصوص در روزهای اولیه تولید گوشی های هوشمند، پیش از این که سری های خوبی مانند Galaxy S داشته باشیم، تولید کنندگان معمولا نام های خوبی برای گوشی های خود در نظر نمی گرفتند. در ادامه برخی از بدترین نامگذاری گوشی های موبایل که در طول دهه گذشته انتخاب شده اند را شرح خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: ۹ گوشی لاکچری قدیمی و خاص که هنوز هم رقیبی ندارند

۱- Sprint Samsung Galaxy S II Epic 4G Touch

اگر از نام گذاری بد این گوشی صرف نظر کنیم Galaxy S II واقعا گوشی خوبی بود. این گوشی یکی از اولین گوشی های با قابلیت ۴G اسپرینت بود و Galaxy S II بدون در نظر گرفتن تغییرات حامل، برای زمان خودش واقعا گوشی نازک، سریع و قدرتمندی بود. همچنین این گوشی صفحه نمایش بزرگ ۴٫۵۲ اینچی داشت که برای کاربران آن واقعا خوشایند بود.

Sprint Samsung Galaxy S II Epic 4G Touch

Sprint Samsung Galaxy S II Epic 4G Touch

 Acer Liquid Zest Plus -2

Liquid Zest Plus نیز از نام گذاری خوبی بهره نبرده بود. این گوشی بیش از دو سال پیش تولید گردید و یک گزینه ۲۵۰ دلاری متوسط بود که بیشتر شبیه به یک شامپو اورال بود تا یک گوشی هوشمند. شما می توانید پشت پلاستیکی آن را برداشته و با یک کاور پنجره دار جایگزین کنید، اما قسمت قابل توجه این گوشی باتری ۵۰۰۰mAh آن است که گفته می شود طول عمر آن به سه روز می رسد.

بیشتر بخوانید: ۷ اشتباه بزرگی که در خرید گوشی تلفن همراه انجام می دهیم!

Acer Liquid Zest Plus

Acer Liquid Zest Plus

۳-LG G7 ThinQ

این گوشی جدیدترین گوشی این لیست می باشد. با وجود اینکه که LG G7 یک گوشی عالی است، برچسب ThinQ که در انتهای نام آن اضافه شده است، LG G7 ThinQ بسیار غافلگیر کننده بود. این به نظر مسخره است، گوشی سعی می کند بگوید “از شما متشکریم” . ThingQ در واقع نام مجموعه AI ال جی است، و این شرکت در حال حاضر دارای طیف گسترده ای از لوازم خانگی مارک SmartThinQ است. این احتمالا آخرین تلفن با نام ThinQ نیست.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی چینی ۲۰۱۸

LG G7 ThinQ

LG G7 ThinQ

۴- HTC ChaCha

HTC ChaCha را به یاد دارید؟ احتمالا نه، چون فقط چند ماه پس از انتشار اولیه آن تولیدش متوقف گردید. این گوشی نیز تحت نام های مختلف در نقاط مختلف جهان منتشر شد . در ایالات متحده آن را به عنوان HTC Status می شناختند، در حالی که در بقیه کشورها آن را به نام HTC ChaCha می شناختند. در هر صورت، این گوشی پیش از HTC First به عنوان یک تلفن فیس بوک با صفحه کلید فیزیکی و یک دکمه اختصاصی فیس بوک در گوشه پایین سمت راست است.

 HTC ChaCha

HTC ChaCha

۵- Casio G’zOne Commando

شما این گوشی را چطور می خوانید؟ “Jee-zone؟”یا Guh-zone ؟ یا Jeez-won ؟

یکی از بدترین نامگذاری گوشی را با هم دیدیم، اگر از نامگذاری بد آن صرف نظر کنیم این گوشی بسیار جالب بود و یکی از اولین گوشی های مقاوم در برابر آب بود که دارای پوشش محافظتی صنعتی و درب قفل باطری بود.
کاسیو حتی برای میانبر های سخت افزاری گوشی نیز از نام گذاری بدی استفاده کرده بود به عنوان مثال این گوشی دکمه ای به نام G’zGear دارد که جهت راه اندازی ابزار فضای باز مانند قطب نما، دماسنج استفاده می گردد.

بیشتر بخوانید: چگونه اندروید گوشی را ارتقا دهیم ؟

Casio G'zOne Commando

Casio G’zOne Commando

از نظر شما کدام گوشی بدترین نامگذاری را دارد؟

شما چه فکر می کنید. از نظر شما کدام گزینه بدترین نامگذاری گوشی را دارد؟ اگر نامی مد نظرتان است که در لیست بالا موجود نمی باشد حتما در بخش نظرات به ما بگویید.

بیشتر بخوانید: تنها به این ۵ دلیل اقدام به تعویض تلفن همراه کنونی خود کنید!

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا