بازی

بررسی بازی Forza Motorsport 7 ؛ برترین بازی ویدیویی ساخته شده تاکنون!

بررسی بازی Forza Motorsport 7
۰

مایکروسافت از نسخه جدید شبیه ساز رانندگی خود، یعنی بازی Forza Motorsport 7 رونمایی کرد. در این نسخه، یکی از بهترین گرافیک های بازی های ویدئویی تا به امروز را شاهد میباشیم. Forza 7 از امروز در دسترس کسانی قرار گرفته است که پیش از این، آن را برای Xbox One یا PC پیش خرید کرده بودند. در ادامه با بررسی بازی Forza Motorsport 7 با نت نوشت همراه باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی اندروید ۲۰۱۸

بررسی بازی Forza Motorsport 7

پیش از آغاز بررسی بازی Forza Motorsport 7 باید گفت شرایط آب و هوایی بازی در این نسخه با بهبود به خصوصی همراه بوده است که باید آن را به صورت عینی تجربه کرد، تا به زیبایی بیش از پیش آن ایمان آورد. نقطه شروع بازی در یک آب و هوای بارانی و طوفانی بوده و شاهد خواهید بود که در خط پایان، طوفان تمام شده و نور خورشید از میان توده ی ابرها، در حال پیدا کردن روزنه ای برای تابیدن است.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های سال ۲۰۱۷ برای همه کنسول ها؛ ترین‌های ۲۰۱۷

Forza Motorsport 7

Forza Motorsport 7

بازی کردن در حالت “نمای کابین” و از دید راننده به صورت اعجاب انگیزی لذت بخش و پویا است. در بررسی بازی Forza Motorsport 7 می توان اعتراف کرد که طراحی اتاق خودرو بسیار کامل بوده و اثرات انعکاس نور بر روی شیشه جلو، چشمان شما را مجذوب و مسحور خود خواهد کرد!

بیشتر بخوانید: ۱۱ بازی برتر اندروید در سال ۲۰۱۷ که نباید از دست بدهید!

Forza Motorsport 7

Forza Motorsport 7

تعامل بین دسته Xbox و اجرای فرامین بازی بسیار خوب بوده و همچون نسخه های قبلی، بازخورد لرزش ها نیز بسیار فوق العاده میباشند. متأسفانه Forza 7 بر روی Xbox One S، با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه و حالت HDR قابل اجرا نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: ۱۱ بازی اختصاصی آیفون و آیپد که رقیبی در اندروید ندارند!

در بررسی بازی Forza Motorsport 7 باید گفت که این بازی از جمله عناوین Microsoft’s Play Anywhere بوده و به آن معناست که کاربر با خرید نسخه دیجیتال بازی بر روی کنسول، می تواند به صورت رایگان، نسخه ویندوز آن را نیز دریافت و تجربه نماید. فورزا از گیم پلی بسیار طبیعی بهره برده که این تجربه را برای کاربر به ارمغان آورده است تا زمان عبور از روی گودال های موجود در مسیر یا پیچیدن به اطراف، لغزش لاستیک و وزن خودرو را به خوبی احساس کند.

فرقی نمیکند که شما از طرفداران کنسول سونی میباشید یا مایکروسافت! نکته ای که در بررسی بازی Forza Motorsport 7 وجود دارد این است که: هیچ بازی از نظر فیزیک و گرافیک به بازی Forza 7 نزدیک نمی باشد. اما نکته مهم تر در مورد آن، توجه به خصوص فورزا به جزئیات است که سبب شده است تا با یک عنوان شبیه ساز مسابقه ای بسیار واقع گرایانه مواجه باشیم.

فورزا چندین حالت مختلف تک نفره را برای بازی کردن در نظر گرفته است که بهترین حال آن را میتوان “Forza Driver’s Cup Challenge” تلقی کرد. این گزینه به شما اجازه میدهد تا در طول تجربه بازی، تعداد زیادی خودروهای مختلف را برانید.

بیشتر بخوانید: بررسی XBOX ONE X جدیدترین کنسول بازی مایکروسافت

Forza Motorsport 7

Forza Motorsport 7

انتظار میرود که پس از عرضه نهایی بازی، چندین حالت چند نفره مختلف به بازی اضافه شود. استودیو Turn 10 که وظیفه ساخت نسخه های مختلف فورزا را در این چند سال بر عهده داشته است، به خوبی نشان داده که از محدود استودیوهایی است که پس از عرضه بازی نیز، پشتیبانی بسیار خوبی از بازی داشته و در زمان مناسب، DLC ها، ویژگی های جدید و… را برای بازی منتشر خواهد کرد.

در ادامه بررسی بازی Forza Motorsport 7 فرقی ندارد که از بین سه نسخه Standard، Deluxe و Ultimate کدام یک را خریداری میکنید، انتخاب شما هر کدام که باشد، شک نکنید که با یک عنوان بسیار هیجان انگیز طرف خواهید بود که علاوه بر اینکه “حالت تک نفره” آن بسیار زیبا طراحی شده است، “حالت چند نفره” آن نیز بسیار خوب ساخته شده که تجربه ای زیبا را برای تمام بازیکنان و با هر سطح از مهارت از مبتدی تا حرفه ای به وجود خواهد آورد.

بیشتر بخوانید: بررسی بازی Assassin’s Creed : Origins

Forza Motorsport 7

Forza Motorsport 7

لازم به ذکر بوده که Forza 7، یک مجموعه بسیار غنی بوده و بیش از ۷۰۰ خودرو و ۳۰ قطعه آهنگ را در آن شاهد خواهیم بود و این به آن معناست که با یکی از بزرگترین و متنوع ترین مجموعه های بازی های مسابقه ای تا به امروز طرف هستیم.

بیشتر بخوانید: ۹ بازی اندرویدی برای گوشی های قدیمی که حتما باید امتحان کنید!

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا