اخبار تکنولوژی

برگ برنده LG V30 در مقابل آیفون تنها امکان استفاده از جک هدفون نیست!

LG V30

پنج شنبه پیش رو یعنی تنها ۲ روز دیگر قرار است شاهد رونمایی LG V30 در رویداد IFA در برلین باشیم و این روز ها کم کم پازل V30 برای طرفدارای LG رو به تکمیل شدن خواهد رفت.

۰

پنج شنبه پیش رو یعنی تنها ۲ روز دیگر قرار است شاهد رونمایی LG V30 در رویداد IFA در برلین باشیم و این روز ها کم کم پازل V30 برای طرفدارای LG رو به تکمیل شدن خواهد رفت.

به یاد دارم که زمانی یکی از مهمترین قابلیت هایی که در معرفی و تبلیغات تلفن های همراه مشاهده می کردم گفتن از امکانات و کیفیت پخش موزیک در هدفون و اسپیکر های دستگاه بود. این اتفاق سالهاست که دیگر روی نمی دهد و انتظار ها و توقعات در یک سطح و آن هم خوب و مطلوب در جا می زند.

LG V30

LG V30

روز گذشته LG تایید کرد که در ادامه مسیر V20 شاهد حضور امکانات و تدابیر کاملی برای ارائه یک صدای با کیفیت در این دستگاه خواهیم بود. LG می گوید که سیستم Quad DAC را در V30 هم تعبیه کرده و این سیستم قرار است به ESS Sabre ES9218P کمک کند تا صدای دیجیتال را به آنالوگ بدل کند! این طراحی زمانی به کار شما خواهد آمد که بخواهید از طریق جک هدفون ۳٫۵ میلی متری و اسپیکر های همراه به موزیک مورد علاقه تان با کیفیت تمام عیار گوش دهید!

اگر اهل صدا باشید و موسیقی از حرفه های مورد علاقه تان باشد پیشنهاد می کنیم حتما محصولات LG را از نظر صدا بررسی کنید چرا که این کمپانی این طراحی و امکانات را از برگ برنده های مهم و کلیدی دستگاه مولتی مدیای پرچمدارش مثل V20 و V30 می داند.

طبق اطلاعاتی که اکنون در اختیار داریم LG V30 اولین گوشی تلفن همراهی است که خواهد توانست از فرمت MQA پستیبانی کند. این فرمت که به صورت حرفه ای در زمینه موسیقی و موزیک بازی تعریف شده احتمال قصد دارد جایگاه MP3 را متزلزل کند. نکته مهم دیگر اینکه LG ادعا کرده که میکروفن تعبیه شده در V30 کیفیتی بسیار عالی دارد و بدون هر گونه بزرگ نمایی خواهد توانست انواع صدای های اطراف از زمزمه تا صدای رعد و برق را به آسانی ثبت کند!

نکته دیگر اینکه هدفون هایی که همراه V30 ارائه خواهند شد دارای لیبل B&O Play خواهند بود و احتمالا قرار است یک سورپرایز تمام عیار برای کاربران و خریداران این گوشی تلفن همراه باشند!

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا