تلفن همراه

اپل سال آینده دو گوشی بزرگتر از آیفون X با نمایشگر تمام صفحه روانه بازار می‌کند!

گوشی اپل

اگرچه تنها حدود یک هفته از زمان عرضه رسمی آیفون X میگذرد، اما شایعات و گمانه‌زنی‌ها در رابطه با پرچمدار سال بعد اپل از حالا آغاز شده‌است…

۰

اگرچه کمتر از ۲ هفته از زمان عرضه رسمی گوشی اپل مدل  آیفون X میگذرد، اما شایعات و گمانه‌زنی‌ها در رابطه با پرچمدار سال بعد اپل از حالا آغاز شده‌ است.

مینگ چی کو تحلیلگر KGI Securities که پیش بینی‌های او در رابطه با آیفون‌های جدید نسبتاً درست بوده است میگوید: “برای سال بعد، باید انتظار دو گوشی اپل با نمایشگر تمام صفحه را داشته باشیم. یک نسخه با نمایشگر ۶٫۵ اینچی OLED که میتوانیم به نحوی آن را نسخه پلاس آیفون X بدانیم و دیگری با نمایشگر ۶٫۱ اینچی LCD که نسخه تمام صفحه‌ای از مدل های آیفونی است که در حال حاضر با نام پلاس شناخته می شوند.”

کو می گوید که اپل امیدوار است با تکیه بر خط تولید گوشی‌های تمام صفحه، نیازهای مختلف طرفداران خود را برآورده کند.

طبق پیش بینی های کو، گوشی ۶٫۱ اینچی قیمتی بین ۶۴۹ تا ۷۴۹ دلار را داشته و با توجه به رزولوشن پایین‌تر نمایشگر آن، تصاویر در آن کیفیتی کمتر نسبت به مدل ۶٫۵ اینچی با نمایشگر OLED خواهند داشت.

با این حال اگر اپل اقدام به تولید گوشی ۶٫۱ اینچی تمام صفحه کند، انتظار قیمت ۷۴۹ دلار برای آن بسیار پایین است. چراکه در حال حاضر، قیمت پایه آیفون ۸ و ۸ پلاس به ترتیب ۶۹۹ و ۷۹۹ دلار می باشد.

بنابراین از آنجا که این گوشی قرار است نسخه‌ای جدید از مدل پلاس باشد، انتظار قیمتی در حدود ۸۹۹ دلار برای آن بسیار معقول‌تر به نظر میرسد.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا