دانستنی‌های سلامتی

بهترین شامپوی ضد ریزش مو و ترمیم کننده طبیعی را بشناسید!

بهترین شامپوی ضد ریزش مو

تا به حال فکر کرده اید که این ماده فوق العاده می تواند بهترین شامپوی ضد ریزش مو باشد و جلوی ریزش موهای سر شما را بگیرد؟

۰

تا به حال فکر کرده اید که این ماده فوق العاده می تواند بهترین شامپوی ضد ریزش مو باشد و جلوی ریزش موهای سر شما را بگیرد؟ خواص کم نظیر جوش شیرین را همگی خوب می شناسیم. حتما شما هم آن را در آشپزخانه خود دارید. جوش شیرین جهت پخت و پز، تمیز کردن، یا حتی برای درمان بسیاری از مسائل پزشکی خاص در منزل استفاده می شود. اما در ادامه با معرفی بهترین شامپوی ضد ریزش مو با نت نوشت همراه باشید.

بیشتر بخوانید: درمان ریزش مو در یک روز

بهترین شامپوی ضد ریزش مو و ترمیم کننده طبیعی

مقداری جوش شیرین در شامپو روزانه خود بریزید و به طور منظم از آن استفاده کنید. این محصول با صرفه و مفید می تواند جایگزین لوسیون ها و شامپوهای خارجی و گران قیمت باشد. سلامت و عدم ریزش موهای شما را تضمین می کند. جوش شیرین را می توانید حتی در اسپری های مو، یا حالت دهنده ها و شامپوها ریخته و روزانه استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: خواص برگ زیتون برای درمان طبیعی ریزش مو

جوش شیرین کمک به موهای آسیب دیده

اگر شما یک شناگر هستید یا به صورت مداوم در استخرهای پر کلر شنا می کنید یا حتی رنگ موی خود را مدام عوض می کنید، جوش شیرین می تواند از موهای آسیب دیده شما محافظت کند. ضرر کلر به روی پوست سر و موها همچنین رنگ موهای شیمیایی سبب ضعیف شدن موها می شود. جوش شیرین می تواند موهای شکننده  و در معرض خطر شما را بازسازی و ترمیم کند.

بیشتر بخوانید:علت های ریزش مو

بهترین شامپوی ضد ریزش مو را با جوش شیرین درست کنید

بهترین شامپوی ضد ریزش مو

شامپوی ضد ریزش مو

در نت نوشت به شما می آموزیم که چگونه در منزل بهترین شامپوی ضد ریزش مو با جوش شیرین تهیه کنید و موهای خود را هم تقویت کرده و هم ریزش موها را متوقف کنید. به میزان ۱ به ۳ جوش شیرین و آب را مخلوط کنید.

دریک بطری کوچک بریزید. البته اگر موهای شما بلند است همین میزان را دو برابر کنید. زمانی که موهایتان نمناک است یا حتی وقتی موهایتان به طور عادی خشک است می توانید کمی با اسپری موهای خود را مرطوب کرده و مخلوط جوش شیرین و آب را به ریشه های مو ماساژ دهید.

بعد از چند دقیقه مو ها را با آب گرم بشویید.

این کار سبب می شود موهای سر شما علاوه بر تقویت شدن در ریزش متوقف شوند. جوش شیرین یک ماده مقرون به صرفه است که می تواند جایگزین بسیاری از شوینده های بهداشتی و شیمیایی برای تقویت و بازسازی موهای آسیب دیده باشد.

بیشتر بخوانید: ماسک موی طبیعی برای رشد موهای سر

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا