گجت‌ها

بهترین لپ تاپ های ارائه شده در نمایشگاه ۲۰۱۸ CES را اینجا ببینید!

- بهترین لپ تاپ های CES 2018

نمایشگاه CES 2018 همواره یک اتفاق بزرگ برای لپ تاپ ها بوده است. با ظهور PC های “همیشه متصل” کوالکام، اتحاد جدید بین Nvidia و AMD، و گنجاندن راه حل های جدید گرافیک موبایل، امسال با سالهای دیگر نیز متفاوت بوده است حتی تعداد لپ تاپ های معرفی شده امسال نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است. با توجه به برگزاری نمایشگاه CES 2018 ما قصد داریم در اینجا بهترین لپ تاپ های CES 2018 را معرفی کنیم با نت نوشت همراه باشید.

۰

نمایشگاه CES 2018 همواره یک اتفاق بزرگ برای لپ تاپ ها بوده است. با ظهور PC های “همیشه متصل” کوالکام، اتحاد جدید بین Nvidia و AMD، و گنجاندن راه حل های جدید گرافیک موبایل، امسال با سالهای دیگر نیز متفاوت بوده است حتی تعداد لپ تاپ های معرفی شده امسال نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است. با توجه به برگزاری نمایشگاه CES 2018 ما قصد داریم در اینجا بهترین لپ تاپ های CES 2018 را معرفی کنیم با نت نوشت همراه باشید.

Dell XPS 13

با توجه به اینکه XPS 13 کمپانی دل یکی از لپ تاپ های مورد علاقه کاربران بوده است جای تعجب ندارد که یکی از لپ تاپ های این لیست باشد. هر ساله کمپانی دل در تلاش برای تولید لپ تاپ های ساده و شیک می باشد. در XPS 13 جدید رنگها به روز شده اند و سخت افزار آن بازسازی شده است. جنس بدنه در این مدل از آلومینیوم و فیبر کربن است که دل در طول چند سال گذشته محبوبیت زیادی یافته است. دو رنگ رزگلد و سفید نیز با این لپ تاپ عرضه شده است و فریم آن باز هم کوچک تر شده است. این لپ تاپ با ظاهری جدید همراه با ارتقای سخت افزاری شامل آخرین پردازنده های نسل هشتم اینتل Core است.

Dell XPS 13 - بهترین لپ تاپ های CES 2018

Dell XPS 13 – بهترین لپ تاپ های CES 2018

HP Spectre x360 15-inch

HP Spectre x360 15-inch - بهترین لپ تاپ های CES 2018

HP Spectre x360 15-inch – بهترین لپ تاپ های CES 2018

DELL XPS 15 2-IN-1

دومین لپ تاپ  XPS در این لیست، بزرگتر و انعطاف پذیرتر از همتای خود XPS 13 است. Dell XPS 15 2-in-1 یک لپ تاپ ۱۵ اینچ است که می تواند کارایی دوگانه ای را به عنوان یک تبلت و لپ تاپ داشته باشد، این لپ تاپ دارای پردازنده نسل هشتم اینتل Core i7-8705G، گرافیک Radeon Vega M GL می باشد و از رم ۸ تا ۳۲ گیگا بایت و PCIe SSD یک ترابایت پشتیبانی می کند.
 XPS 15 2-in-1 همچنین با دو نوع صفحه نمایش QHD و مدل قدیمی ۱۰۸۰p موجود می باشد.
DELL XPS 15 2-IN-1 - بهترین لپ تاپ های CES 2018

DELL XPS 15 2-IN-1 – بهترین لپ تاپ های CES 2018

LENOVO MIIX 630

سایر لپ تاپ ها در این فهرست ممکن است از پردازنده های نسل هشتم با پردازنده گرافیکی Radeon بهره برده باشند ولی چیزی که ممکن است در لپ تاپ های دیگر پیدا نشود عمر باطری ۲۰ ساعته است. این در حالی است که Lenovo Miix 630 با این قابلیت عرضه خواهد شد. در این محصول شاهد چیپست اسنپدراگون ۸۳۵،  ۴ یا ۸ گیگابایت رم و فضای ذخیره سازی SSD بین ۶۴GB و ۲۵۶ گیگا بایت هستیم.

LENOVO MIIX 630 - بهترین لپ تاپ های CES 2018

LENOVO MIIX 630 – بهترین لپ تاپ های CES 2018

SAMSUNG NOTEBOOK 9 PEN

گول نام Samsung Notebook 9 Pen’s را نخورید. این یک لپ تاپ است ولی قلم بخش بزرگی از هویت آن می باشد. این لپ تاپ ورژن آپدیت شده Samsung Notebook 9 می باشد که از قلم اسمارت فون نوت ۸ بهره می برد. وجود قلم در این لپ تاپ آن را از رقبای خود در این لیست جدا می کند. این محصول با یک پردازنده ۸ هسته ای اینتل Core i7 و ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی معرفی شده است.
SAMSUNG NOTEBOOK 9 PEN - بهترین لپ تاپ های CES 2018

SAMSUNG NOTEBOOK 9 PEN – بهترین لپ تاپ های CES 2018

LENOVO THINKPAD X1 YOGA

 یکی دیگر از سری لپ تاپ های جذاب ۲ در ۱ که در سال جاری در CES معرفی گردید، ThinkPad X1 Yoga از کمپانی لنوو بود. همانطور که از یک ThinkPad انتظار می رود این لپ تاپ ساده و ظریف است. ThinkPad X1 Yoga با پردازنده ۸ هسته ای اینتل Core i7 همراه با یک ترابایت فضای ذخیره سازی PCIe و پشپیبانی ۱۶ گیگابایت رم نسبت به نسخه های قبلی ThinkPad ارتقا خوبی یافته است. X1 Yoga همچنین دارای یک قلم کاملا جدید است که هنگام استفاده از این لپ تاپ بعنوان یک تبلت بسیار کارآمد است. البته دوکاره بودن این لپ تاپ باعث افزایش قیمت آن نسبت به نسخه قبلی بوده است و شما باید برای خرید آن حداقل ۱۸۸۹ دلار پرداخت کنید.
LENOVO THINKPAD X1 YOGA - بهترین لپ تاپ های CES 2018

LENOVO THINKPAD X1 YOGA – بهترین لپ تاپ های CES 2018

ACER SWITCH 7 BLACK EDITION

یکی دیگر از لپ تاپ های ۲ در۱ کلاسیک این لیست Switch 7 Black Edition ایسر می باشد که از یک بخش تبلت و یک بخش کیبورد مجزا تشکیل شده است. Switch 7 استاندارد با یک قلم Wacom EMR طراحی شده است که دارای حساسیت وابسته به فشار ۴۰۹۶ مرحله‌ای است. Switch 7  همچنین دارای نسل هشتم پردازنده اینتل Core i7، تراشه گرافیکی Nvidia MX150، با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت SSD است. قیمت این لپ تاپ از $ ۱،۷۰۰ شروع می شود.

ACER SWITCH 7 BLACK EDITION - بهترین لپ تاپ های CES 2018

ACER SWITCH 7 BLACK EDITION – بهترین لپ تاپ های CES 2018

LENOVO THINKPAD T480S

ThinkPad T480s یک لپ تاپ مدل ThinkPads کلاسیک با سخت افزار  مدرن است. این لپ تاپ با طراحی سیاه و سفید کلاسیک دارای برآمدگی TouchPoint قرمز رنگ در مرکز صفحه کلید است، که این خود ویژگی طراحی ThinkPad نمادین است.

Lenovo ThinkPad T480S همانند بسیاری از سایر پیشنهادات در این لیست دارای پردازنده نسل هشتم اینتل Core i7 است، اما همچنین دارای ۲۴ گیگابایت رم و پردازنده گرافیکی Nvidia MX150 می باشد. عملکرد گرافیکی در اینجا به خصوص با توجه به اندازه ThinkPad قابل توجه است

LENOVO THINKPAD T480S - بهترین لپ تاپ های CES 2018

LENOVO THINKPAD T480S – بهترین لپ تاپ های CES 2018

ACER SWIFT 7

Swift 7 ایسر یکی دیگر از لپ تاپ هایی است که باید در سال آینده در لیست انتخابی خود داشته باشید. این لپ تاپ ۱۴ اینچی با ضخامت ۹ میلی‌متر نازک‌ترین لپ‌تاپ دنیا لقب گرفته است. Swift 7 شاید دارای یک پردازنده اسنپدراگون کوالکام نباشد ولی از یک مودم داخلی ۴G LTE بهره می گیرد که کاربر با قرار دادن یک سیم کارت داخل آن می تواند همیشه و همه جا به اینترنت دسترسی داشته باشد. این لپ تاپ دارای پردازنده نسل هفتم اینتل Core i7  و ۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی و صفحه نمایش لمسی صاف و ابریشمی می باشد. باطری این لپ تاپ نیز با ۱۰ ساعت شارژ دهی نسبت به نسل گذشته آن بهبود پیدا کرده است.

ACER SWIFT 7 - بهترین لپ تاپ های CES 2018

ACER SWIFT 7 – بهترین لپ تاپ های CES 2018

HP ENVY X2

 یکی دیگر از لپ تاپ های همیشه مصل کوالکام، HP Envy X2 است که بر اساس یک تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ ساخته شده است که گفته می شود باطری آن در هر بار شارژ حدود ۲۰ ساعت عمر می کند. Envy X2 یک لپ شیک و قوی ۲ در ۱  می باشد که پاسخگوی نیاز شما به یک تبلت و یک لپ تاپ در یک دستگاه می باشد. این لپ تاپ همراه با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی SSD همانند تمام لپ تاپ های همیشه متصل کوالکام، دارای قابلیت اتصال به شبکه‌های LTE می باشد.
HP ENVY X2 - بهترین لپ تاپ های CES 2018

HP ENVY X2 – بهترین لپ تاپ های CES 2018

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا