آموزشی

بهترین کیف پول بیت کوین چیست؟ با انواع کیف پول ارز دیجیتال آشنا شوید!

نیاز به یک جای امن برای بیت کوین دارید؟ ما پیشنهادات خوبی برای شما داریم، این مطلب با هم به کیف پول بیت کوین خواهیم پرداخت و با هم برترین روش های نگهداری از ارز دیجیتالی را مرور خواهیم کرد.

با روی کار آمدن تکنولوژی هایی مانند cryptocurrency (ارز دیجیتال یا پول رمزگذاری شده)، گرایشات و ارزش گذاری ها افراد تقریبا روزانه در حال تغییر است. اغلب سازگاری با این نوع تغییرات کار آسانی نیست و باید با بهترین شیوه های ممکن شما بتوانید خودتان را وقف دهید.

۱+

نیاز به یک جای امن برای بیت کوین دارید؟ ما پیشنهادات خوبی برای شما داریم، در این مطلب با هم به کیف پول بیت کوین خواهیم پرداخت و با هم بهترین روش های نگهداری از ارز دیجیتالی را مرور خواهیم کرد و به این سوال پاسخ خواهیم داد که بهترین کیف پول بیت کوین چیست؟

با روی کار آمدن تکنولوژی هایی مانند cryptocurrency (ارز دیجیتال یا پول رمزگذاری شده)، گرایشات و ارزش گذاری ها افراد تقریبا روزانه در حال تغییر است. اغلب سازگاری با این نوع تغییرات کار آسانی نیست و باید با بهترین شیوه های ممکن شما بتوانید خودتان را وقف دهید.

بهترین کیف پول بیت کوین چیست؟

یکی از مهمترین موضوعاتی که برای یک سرمایه گذار یا صاحب بیت کوین مطرح می شود این است که یک مکان امن برای نگهداری این سرمایه وجود داشته باشد. در این مطلب شما با بهترین کیف پول بیت کوین آشنا خواهید شد.

بیشتر بخوانید: ارز دیجیتال چیست ؟ آن‌چه که باید در مورد ارز دیجیتال بدانید

بهترین کیف پول بیت کوین چیست ؟

بهترین کیف پول بیت کوین چیست ؟

آیا برای تبادلات خودتان از  یک کیف پول خاصی استفاده می کنید؟

آیا از کیف پول نرم افزاری استفاده می کنید که به دستگاه محلی شما متصل است؟

بنظر شما کیف پول سخت افزاری به طور کلی برای بیت کوین امن است؟

و یا شاید آن را بر روی یک تکه کاغذ قرار دهید و سپس آن را در یک گاو صندوق ضد آتش محافظت می کنید؟

روش های مختلفی برای کیف پول ارز های دیجیتالی (cryptocurrency) وجود دارد و همه آنها مزایا و معایب خود را دارند. در ادامه بهترین کیف پول بیت کوین را به شما معرفی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: مصرف برق استخراج بیت کوین چقدر است؟

۱- کیف پول آنلاین

1- کیف پول آنلاین

بهترین گزینه برای کسانی که فقط با بیت کوین شروع کردند کیف پول آنلاین می باشد. کیف پول آنلاین به شما اجازه می دهد تا رمز عبور خود را در مکان های های مختلف،  و در هر دستگاهی به دلخواه خودتان، ذخیره کنید.
کیف پول آنلاین یک گزینه مناسب برای کسانی است که اغلب با مبادلات سر و کار دارند، مانند ارزهای فیات (دلار آمریکا) یا سایر اوراق بهادار

بیشتر بخوانید: آلت کوین های پولساز! با بهترین مشتقات بیت کوین جهت سرمایه گذاری آشنا شوید

بیشترین تأمین امنیت زمانی است که از سیستم تایید هویت دو مرحله ای استفاده شده است، و برخی از آنها برای تایید هویت شما از آیدی (ID) یا عکس استفاده می کنند، بنابراین کیف پول آنلاین برای کسانی که در بیت کوین سرمایه گذاری کرده اند بسیار مناسب است.

پیشنهاد ما به عنوان بهترین کیف پول آنلاین بیت کوین 

Blockchain – سیستم کیف پول Blockchain دارای رابط کاربری آسان برای درک بهتر، و همچنین احراز هویت دو مرحله ای و گزینه های مختلف امنیتی است. این نرم افزار با استفاده از ShapeShift برای تبدیل آسان بیتکوین، و Bitcoin Cash ساخته شده است.

گزینه های دیگر

 Coinbase دسترسی سریع و آسان به بازارهای مختلف، از جمله پلتفرم معاملاتی  GDAX که در آن شما می توانید بیتکوین، لیتکوین و اتر را خریداری، فروش و تجارت کنید. هر چند بر اساس اتفاقات جدید اعتبار آن تا به امروز دچار افت شدید شده است، اما این یکی از بهترین پلتفرمهای استفاده شده و مورد احترام است.

 بیشتر بخوانید: ارز دیجیتال DogeCoin با شوخی استارت خورد، اکنون بیش از ۱ میلیارد دلار ارزش دارد!

۲- کیف پول دسکتاپ (کیف پولهای نرم افزاری آفلاین)

کیف پول EXODUS

کیف پول EXODUS – بهترین کیف پول بیت کوین چیست؟

کیف پولهای نرم افزاری آفلاین، گاهی اوقات به عنوان “کیف پول دسکتاپ” نامیده می شوند، هنوز هم برخی  از افراد به دلیل سهولت استفاده و دسترسی  آسان از آن استفاده می کنند.
برخی از آنها به طور خاص در استفاده از رایانه های رومیزی و لپ تاپ مورد استفاده قرار می گیرند، در حالی که دیگران تمرکز بیشتری روی تلفن همراه دارند.

این کیف پول ها برای دانلود و استفاده در لپ تاپ ها و رایانه های شخصی طراحی شده اند. آنها حتی وقتی که کامپیوتر به اینترنت متصل نیست، قابل دسترسی هستند. این کیف پول ها برای سیستم عامل های مختلف مانند ویندوز، سیستم عامل مک و اوبونتو در دسترس هستند. به خصوص با توجه به ویژگی های امنیتی آن، انواع دیگر کیف پول دسکتاپ که مناسب هستند عبارتند از:

Exodus
Electrum
Myselium
Breadwalet

بیشتر بخوانید: بلاک چین چیست و چرا باید این تکنولوژی را پذیرفت؟

۳- کیف پول سخت افزاری

بهترین کیف پول بیت کوین چیست ؟،بیت کوین چیست؟،بیت کوین،کیف پول بیت کوین،ارز دیجیتال،wallet،بیتکوین،bitcoin wallets،والت بیت کوین

کیف پول سخت افزاری بیت کوین – بهترین کیف پول بیت کوین چیست؟

برای کسانی که می خواهند امنیت بیشتری برای سرمایه گذاری بیت کوین خود داشته باشند و یا به طور کلی از رمزنگاری ارزانی با ارزش بالا برخوردار باشند، پیشنهاد ما کیف پول سخت افزاری می باشد.
با ذخیره کردن bitcoin خود را بر روی یک قطعه سخت افزاری خاص که “سرد” است، و به اینترنت متصل نیست، می توانید مطمئن باشید که هیچ کس قادر به سرقت رمز عبور شما نخواهد بود، هکرها و بدافزارها غیر ممکن است  که بتوانند به این کیف پول نفوذ کنند. میتوان گفت دسترسی تقریبا ناممکن است.

Trezor  و Ledger Nano  بهترین کیف پول های سخت افزاری هستند که به سرعت در بین کاربران محبوب شدند. آنها دستگاه های فوق العاده کوچکی هستند که بیت کوین ها را به صورت آفلاین و با امنیت فوق العاده بالا ذخیره می کنند و می توانید از آن ها برای انجام تراکنش ها (ارسال و دریافت بیت کوین) استفاده کنید. لازم به ذکر است که برای انجام تراکنش به صورت خیلی امن به اینترنت متصل می شوند.

بیشتر بخوانید: ارزهای دیجیتال آینده دار که احتمالا از وجود آنها بی اطلاعید!

توسعه دهندگان این دستگاه ها از رمزنگاری های سطح بالا استفاده می کنند و به طور مداوم آن ها را به روز و بررسی می کنند تا بتوانند این روش را برای کاربران به عنوان بهترین کیف پول بیت کوین ارائه دهند.

 

۴- کیف پول کاغذی (والت های کاغذی)

کیف پول کاغذی بیت کوین

کیف پول کاغذی بیت کوین

اگر چه از لحاظ ماندگاری فیزیکی کمتر از گزینه های سخت افزاری است که در بالا معرفی کردیم، اما کیف پول کاغذی یک روش بی نظیر برای ذخیره بیت کوین شماست.

آنها اجازه می دهند بیت کوین خود را با استفاده از کارت هدیه خانگی کارآمد ارسال کرده و بیت کوین خود را در یک رسانه کاملا غیر الکترونیکی ذخیره کنید، اما اگر تصمیم به استفاده از این گزینه داشته باشید، ما به طور جدی توصیه می کنیم یک کیسه ضد آب، انعطاف پذیر و ضد آتش امن به عنوان یک محافظ ثانویه برای نگه داری این کیف پول در نظر بگیرید.

بیشتر بخوانید: ۱۳ اشتباه رایج در بلاک چین که باید درباره آن بدانید!!

یک والت کاغذی سندی است متشکل از کپی کلید های خصوصی و عمومی والت شما و گاها کد های QR مربوطه را نیز دارا می باشد. این کدهای QR را می توان اسکن کرد و برای انجام تراکنش، به عنوان مثال به یک والت نرم افزاری اضافه کرد. امتیاز یک کیف پول کاغذی این است که کلید های خصوصی و عمومی در هیچ جایی به طور دیجیتالی ذخیره نشده اند که در معرض هجوم هکرها و یا خطاهای سخت افزاری قرار بگیرند. اما نقطه ضعف این والت ها این است که کاغذ به مرور زمان فرسوده می شود و همچنین کاغذ اسیب پذیر است و باید به دور از آتش، آب و غیره نگهداری شود.

بیشتر بخوانید: تفاوت بیت کوین و اتریوم چیست؟

از انواع کیف پول های رایج کاغذی میتوان به BitcoinPaperWallet و BitAddress اشاره کرد.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا