اخبار تکنولوژی

بیت کوین چراغ سبز بازار معاملات بورس ایالات متحده را گرفت!

چراغ سبز

کمیسیون تجارت آتی کالا (CFTC) ایالات متحده در روز جمعه اعلام کرد که ممکن است اجازه دهد ارز دیجیتال بیت‌کوین در معاملات تجاری این کشور مورد استفاده قرار گیرد.

۲+

کمیسیون تجارت آتی کالا (CFTC) ایالات متحده در روز جمعه اعلام کرد که ممکن است اجازه دهد ارز دیجیتال بیت کوین در معاملات تجاری این کشور مورد استفاده قرار گیرد.

CFTC در بیانیه جدید خود اعلام کرد که اوراق بورس شیکاگو و بورس CBOE در حال آماده سازی خود جهت ثبت قراردادی برای استفاده از بیت کوین است.

بنابراین انجام این معامله کمک می‌کند تا معاملات آتی بر پایه ارز بیت‌کوین صورت بگیرد. علاوه بر آن CBOE و هم CME گفته‌اند که معاملات صورت گرفته بر پایه بیت کوین را با پول نقد تسویه خواهند کرد.

با توجه به علاقه زیاد معامله‌گران خرده فروشی‌ها و همچنین سرمایه گذاران متمول، ارزش بیت کوین در سال جاری میلادی رشدی ۱۰۰۰ برابری نسبت به ارزش دلار داشته است.

بیت کوین

بیت کوین

با این حال، CFTC به کسانی که خواهان روی آوردن به استفاده از این ارز هستند هشدار میدهد که بیت کوین همچنان یک بازار به شدت کنترل نشده است!

طبق گفته CME فهرست اولیه در رابطه با آینده بیت کوین در روز دوشنبه ۱۸ دسامبر منتشر خواهد شد.

 

 

در صورت نیاز برای مشورت یا هرگونه نظر در مورد موضوع مقاله می توانید از دو روش زیر استفاده کنید:

۱ . کامنت قرار دهید و نظرات خود را با دیگران در میان گذارید.
۲ . از طریق ایمیل moshaver@https://netnevesht.com تماس برقرار کرده و سوال بپرسید؛ کارشناسان و همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ شما را خواهند داد.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا