خودرو

تاریخچه لامبورگینی در ۷ دقیقه: از ۳۵۰ GT سال ۱۹۶۳تا اوروس ۲۰۱۸

در ویدئو تاریخچه لامبورگینی که تازه انتشاریافته می توانیم تاریخچه بزرگ چندین دهه ای لامبورگینی را تنها در ۷ دقیقه مشاهده کنیم. تاریخچه ای که با ۳۵۰ GT سال ۱۹۶۳ شروع شده و به اوروس ۲۰۱۸ ختم می شود. هر یک از محصولات کمپانی برای خود افتخاراتی داشته و توانستند طرفداران بسیاری را کسب کنند. در سال ۱۹۶۳ لامبورگینی اولین اتومبیل خود را به عنوان شرکتی تراکتورساز معرفی کرد. مدلی که ۳۵۰ GT نام داشت و توانست خوش بدرخشد و عصر جدیدی را برای شرکت ایتالیایی رقم زند. در ویدیو تاریخچه لامبورگینی می توان بیش از ۲۱ مدل لامبورگینی را از ابتدا فعالیت تا زمان حال مشاهده کرد و قطعا برای طرفداران خودرو و این شرکت لذت بخش است.

۱+

یک شرکت خودروسازی در طول سال ها فعالیت است که برندی بزرگ و مطرح را برای خود ایجاد می کند.از این رو برای بسیاری جالب است که راجع به تاریخچه و سابقه کاری کمپانی های عظیم کنونی بدانند. با ما همراه باشید تا با هم به مرور تاریخچه لامبورگینی و محصولات قابل توجه اش در نت نوشت بپردازیم.

در ویدئو تاریخچه لامبورگینی که تازه انتشاریافته می توانیم تاریخچه بزرگ چندین دهه ای لامبورگینی را تنها در ۷ دقیقه مشاهده کنیم. تاریخچه ای که با ۳۵۰ GT سال ۱۹۶۳ شروع شده و به اوروس ۲۰۱۸ ختم می شود. هر یک از محصولات کمپانی برای خود افتخاراتی داشته و توانستند طرفداران بسیاری را کسب کنند. در سال ۱۹۶۳ لامبورگینی اولین اتومبیل خود را به عنوان شرکتی تراکتورساز معرفی کرد. مدلی که ۳۵۰ GT نام داشت و توانست خوش بدرخشد و عصر جدیدی را برای شرکت ایتالیایی رقم زند. در ویدیو تاریخچه لامبورگینی می توان بیش از ۲۱ مدل لامبورگینی را از ابتدا فعالیت تا زمان حال مشاهده کرد و قطعا برای طرفداران خودرو و این شرکت لذت بخش است.

از جمله مدل های موجود در ویدئو باید به ۲۵th Annversary Countach یا Gallardo Valentino Balboni اشاره کرد. البته باید خاطرنشان کرد که ۳۵۰ GT به پیشرانه ۱۲ سیلندر مجهز بوده و یک اتومبیل مسابقه ای قدرتمند در آن زمان شناخته می شد. کسانی که می خواهند به تماشا ویدئو بپردازند قطعا نام های Miura, Diablo, Murcielago و البته Aventador و Huracan را به خوبی می شناسند. بسیاری از شما حتی می توانید مدل های قدیمی تری چون Jalpa, Urraco و Espada را تشخیص دهید.

Jarama مربوط به سال ۱۹۷۰ شده و از پیشرانه ۱۲ سیلندر بهره می برد و در سوی دیگر Islero خودرویی از سال ۱۹۶۸ یک مدل جدید برای ۴۰۰ GT بود. لامبورگینی چندین دهه با عرضه خودروهای هیجان انگیز توانسته نامی بزرگ را برای خود به ارمغان آورد. در برخی مدل های این شرکت شباهت بسیاری مشاهده می شود و تشخیص آنها از یکدیگر باید با کمی دقت بیشتر صورت گیرد. یکی از موارد جالب توجه تاریخچه این شرکت چراغ های نیسان ۳۰۰ZX روی Diablo بوده که موجب جلب توجه همگان در آن سال ها می شد.

در ادامه می توانید برخی تصاویر گرافیکی محصولات لامبورگینی را مشاهده کنید و قطعا می تواند برای دوست داران این برند بزرگ صنعت خودرو هیجان انگیز باشد.

منبع

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا