تلفن همراه

چگونه بدانم Galaxy Note 7 من ایراد دارد یا خیر؟ راه حل تشخیص با کد IMEI

تشخیص سالم بودن Note 7 کد IMEI

به آسانی با بررسی کد IMEI می تواند بفهمید که گوشی Note 7 شما جزو گوشی های مشکل دار و قابل انفجار هست یا خیر و اینکه شما هم جزو فراخوانی سامسونگ هستید یا خیر؟

۰

نوت ۷ معرفی شد، با امکانات فراوان روانه بازار شد، اما متاسفانه اتفاقی ناگوار باعث ضرر میلیاردی و توفق پخش این محصول در سرتاسر جهان شد، دلیل انفجار Note 7 را با شما بررسی کردیم و از احتمال رونمایی سریع و زودتر از موعد Galaxy S8 برایتان گفتیم در ادامه و در اینبار با شما هستیم با راهکاری ساده برای تشخیص اینکه آیا نوت ۷ شما جزو گوشی های خطرناک است یا خیر؟

به آسانی با بررسی کد IMEI می تواند بفهمید که گوشی Note 7 شما جزو گوشی های مشکل دار و قابل انفجار هست یا خیر و اینکه شما هم جزو فراخوانی سامسونگ هستید یا خیر؟

از کجا بفهمم نوت ۷ من خطرناک است یا سالم!

سامسونگ تمام توانش را برای جلوگیری از آسیب خریداران این گوشی به کار گرفته است، فراخوانی در کشور های مختلف روش های متفاوتی دارد، مثلا در بسیاری با توجه به خریداری اعتباری کاربران این عملیات با تماس تلفنی بوده و مثلا در کشور فرانسه این اتفاق با خاموش کردن دستگاه های فراخوان شده مدیریت شده است.

پیشنهاد می کنم اگر Note 7 خریداری کرده اید قبل از هز چیزی ابتدا به صفحه بررسی کد IMEI که توسط سامسونگ طراحی شده رفته و با ثبت کد و سریال گوشی و اطمینان از سالم بودن دستگاه با خیال راحت از گوشی تان استفاده کرده و آن را با طیب خاطر به شارژر متصل کنید.

برای دسترسی به کد IMEI در نوت ۷ به Setting رفته و در General Management سپس Status گزینه IMEI information or Serial number را یافته و در وبسایت و صفحه اختصاصی سامسونگ برای بررسی نوت ۷ های فراخوان شده از منفجر نشدن دستگاهتان مطمئن شوید!

 

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا