تکنولوژی

تلویزیون اسنوا بخریم یا نه؟ کارشناسان سرای ایرانی پاسخ می‌دهند!

تلویزیون اسنوا بخریم یا نه؟ (1)
۰

هروقت که بحثی در رابطه با برندهای ایرانی تولیدکننده تلویزیون به میان می‌آید، محال است که از برند اسنوا صحبتی نشود. برند ایرانی اسنوا علاوه بر تولید انواع محصولات خانگی، در زمینه ارائه و عرضه تلویزیون‌های هوشمند و غیر هوشمند هم دستی بر آتش  دارد. این مطلب که به صورت تخصصی توسط کارشناسان فروش سرای ایرانی در رابطه با راهنمای خرید تلویزیون اسنوا نوشته شده است، با هدف ارتقای اطلاعات کاربر یا خریدار برای تهیه یک محصول کاربردی به شما ارائه می‌شود. در ادامه این مطلب، قرار است تا علاوه بر مرور سوالات اساسی در مورد راهنمای خرید تلویزیون اسنوا، تمامی بایدها و نبایدهای مورد نظر را زیر ذره‌بین قرار دهیم.

دوران استفاده از تلویزیون‌های معمولی به اتمام رسیده است و بسیاری از کاربران به دنبال تلویزیون‌های مقرون‌به‌صرفه، پیشرفته و کاربردی هستند. در این میان، تلویزیون ایرانی هم ارزان‌تر هستند و هم می‌توان روی تکنولوژی‌های منحصربه‌فرد آن‌ها حساب ویژه‌ای باز کرد. البته، ناگفته نماند که با حضور برندهای متفرقه، انتخاب تلویزیون کاربردی و با دوام در بازار ایران کمی سخت و دشوار به نظر می‌رسد. از طرفی، قیمت‌های غیر معقولانه و غیر طبیعی بعضی از محصولات تولیدشده توسط برندهای خارجی، قدرت خرید کاربران را کاهش داده است. با ما همراه باشید تا در ادامه راهنمای خرید تلویزیون اسنوا به این نتیجه برسیم که تلویزیون‌های این برند، چه ویژگی‌هایی دارند.

تلویزیون‌های اسنوا

با کنار رفتن بسیاری از برندهای کره‌ای و ظهور محصولاتی که از برندهای متفرقه تولید می‌شدند، برندهای ایرانی و موفق هم، شعله تولیدات داخلی را روشن نگه داشتند تا کاربران از تجربه کاربری حرفه‌ای، همچنان لذت ببرند. در این میان، برند اسنوا با ارائه ۱۳ مدل تلویزیون در سایزهای ۳۲ تا ۵۵ اینچ، هوشمندانه‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین انتخاب‌ها را به کاربران هدیه داده است. همچنین، تلویزیون‌های این برند از گارانتی‌های ۲۴ ماهه و خدمات پس از فروش ۱۰ ساله بهره‌مند شده‌اند تا هیچ دغدغه‌ای در ذهن مشتری باقی نماند.

از جمله ویژگی‌های ثابتی که در تمامی تلویزیون‌های اسنوا دیده می‌شود، قابلیت نصب آن‌ها به دیوار است. علاوه بر این ویژگی، امکان اتصال به شبکه Wi-Fi هم به این محصولات اضافه شده است و می‌توان از قدرت پرازنده‌های ۴ هسته‌ای آن‌ها لذت برد. تلویزیون‌های هوشمند اسنوا هم از جمله محصولات پرفروش موجود در بازار هستند که توانسته‌اند، رقیبی موفق برای برندهای خارجی باشند و اکثر نیازهای مشتریان را برطرف کنند. اینکه تلویزیون‌های LED و هوشمند اسنوا چه ویژگی‌های مهمی دارند و چرا می‌توان روی قابلیت‌ آن‌ها حساب باز کرد، از جمله پرسش‌هایی هستند که در ادامه، به آن‌ها پاسخ خواهیم داد.

راهنمای خرید تلویزیون‌های هوشمند اسنوا

با استفاده از نکات مهم راهنمای خرید تلویزیون هوشمند اسنوا، می‌توان محصولات مختلف با قابلیت‌های متفاوت این برند را با دیگر محصولات مشابه مقایسه کرد؛ این مقایسه نشانگر این است که بیشترین فروش برند اسنوا، در زمینه تلویزیون‌های هوشمند رقم خورده است. علاوه بر همه این‌ها، تلویزیون‌های هوشمند اسنوا از جمله محصولاتی هستند که می‌توان بسیاری از آپشن‌های آن را با تلویزیون‌های برندهای خارجی مقایسه کرد. البته، تلویزیون‌های اسنوا در مقام مقایسه با محصولات ایرانی هم، گوی سبقت را ربوده‌اند و با برخورداری از تجهیزات به روز و فناوری‌های جدید، امکانات بسیار متنوعی را در اختیار کاربران قرار داده‌اند.

اکثر تلویزیون‌های هوشمند اسنوا از قابلیت‌های ویژه، از جمله اتصال به سیستم‌ عامل گوشی موبایل و همچنین، اتصال اپلیکیشن در سیستم آن است. در ادامه با تمامی ویژگی‌های مهم تلویزیون‌های اسنوا آشنا خواهید شد تا بدانید، چه ویژگی‌هایی در کیفیت نمایش تصویر و فناوری‌های به کار رفته در آن وجود دارند.

تلویزیون های هوشمند اسنوا چه تفاوتی با مدل های معمولی دارند؟

یکی از مهم‌ترین نکات راهنمای خرید تلویزیون اسنوا، بررسی تفاوت‌های اساسی و مهمی است که بیانگر فرق بین تلویزیون‌های هوشمند و معمولی هستند. برند اسنوا بیش از ده‌ها مدل تلویزیون وارد بازار محصولات خانگی کرده است و در این میان، تنها چندین مدل، از نوع هوشمند هستند. مهم‌ترین و اساسی‌ترین تفاوت‌هایی که باعث تمایز تلویزیون‌های عادی (معمولی) اسنوا با مدل هوشمند آن می‌شوند، در ۲ بحث سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خلاصه می‌شوند که در جدول زیر با آن‌ها اشنا خواهید شد.

تلویزیون‌های هوشمند اسنواتلویزیون‌های معمولی اسنوا
برخورداری از پردازنده‌های بسیار قدرتمند ۴ هسته‌ای برای پردازش پروسه‌های پیچیدهعدم برخورداری از پردازنده‌های قدرتمند
برخورداری از رم و فضای ذخیره‌سازی برای ویدیوها و قابلیت ذخیره‌سازی آن‌ها بر هارد اکسترنالعدم پشتیبانی از سیستم‌های عامل
برخوردرای از مودم و پشتیبانی از شبکه Wi-Fiبرخورداری از کیفیت تصویر HD
پشتیبانی از چند پورت HDMI و USB و همچنین، برخورداری از وروردی LANبرخوداری از پنل‌های تصویری HDR معمولی
پشتیبانی از استریم گوشی موبایل، بدون نیاز به سیمعدم پشتیبانی از سیستم بلوتوث
برخورداری از پنل‌های تصویری پیشرفتهقیمت ارزان‌تر
پشتیبانی از سیستم عامل اندرویدپشتیبانی از ورودی‌های محدود HDMI و USB

همانطور که در جدول مشاهده می‌کنید، تفاوت‌های قیمتی، نرم‌افزاری و سخت‌افزاری باعث شده‌اند تا تلویزیون‌های متنوع و پیشرفته‌ای از سوی اسنوا به بازار ارائه شوند. به عبارت دیگر، جالب است بدانید، اصلاً مهم نیست که چقدر برای یک تلویزیون خرج می‌کنید و تلویزیون خریداری‌شده چه سایزی دارد یا چند اینچ است؛ اگر تلویزیون مورد نظر شما نتواند امکان وب‌گردی، اتصال گوشی موبایل به سیستم نمایش یا پشتبیانی از پورت‌های کاربردی مثل LAN را به وجود بیاورد، کاربرد چندانی نخواهد داشت.

بسیاری از کاربران برای خرید تلویزیون‌های معمولی با سایز بزرگ، میلیون‌ها تومان پول خرج می‌کنند؛ در صورتیکه با خرید تلویزیون‌های سایز متوسط و هوشمند اسنوا، هم می‌توان هزینه کمتری کرد و هم می‌توان از قابلیت‌های بسیار ویژه آن بهره‌مند شد.

ویژگی و کاربرد تلویزیون‌های هوشمند اسنوا

تلویزیون‌های هوشمند اسنوا با برخورداری از قابلیت‌ها و فناوری‌های پیشرفته، امکانات بسیار متنوعی را در اختیار کاربران قرار می‎‌دهند. برای مثال، یک تلویزیون هوشمند اسنوا به علت برخورداری از پنل‌های نمایشگر حرفه‌ای می‌تواند بستری مناسب برای اجرای بدون لَگ و بی‌نقص بازی‌های کامپیوتری باشد. همچنین، سیستم‌های پخش صدایی این تلویزیون‌ها از نمره قابل قبولی برخوردار شده‌اند و می‌توان روی آن‌ها حسب باز کرد. در ادامه این مطلب، قصد داریم تا شما را با چند ویژگی مهم تلویزین‌های هوشمند اسنوا آشنا کنیم.

  • اجرای اپلیکیشن‌ها و بازی‌های کامپیوتری: تلویزیون‌های اسمارت یا هوشمند اسنوا امکان اجرا و نصب انواع اپلیکیشن‌ها را به واسطه پشتیبانی از سیستم عامل اندروید، فراهم می‌کنند. در ضمن، همان‌طور که اشاره کردیم، از تلویزیون‌های اسمارت اسنوا می‌توان به عنوان یک مانیتور ویژه برای اجرای بازی‌های انواع کنسول‌ها مثل PS5 استفاده کرد.
  • برخورداری از سیستم عامل اندروید: اگر از مشتریان سابق تلویزیون‌های اسنوا بوده باشید، حتماً می‌دانید که مدل‌های قدیمی تلویزیون‌های هوشمند آن، دارای سیستم عامل اندروید TV بودند. حالا در مدل‌های جدید، از سیستم عامل اندروید اصلی و معمولی استفاده شده است تا در حین کار با تلویزیون، احساس کار با گوشی موبایل به شما دست دهد.
  • پشتیبانی از اینترنت: تلویزیون‌های اسمارت اسنوا امکان اتصال به اینترنت را از طریق شبکه Wi-Fi فراهم می‌کنند.
  • پشتیبانی از فرمت‌های مختلف: با استفاده از تلویزیون‌های هوشمند اسنوا، می‌توان از فناوری‌های پیشرفته برای اجرای انواع فرمت‌ها بهره‌مند شد. با تکیه بر این قابلیت و پردازنده‌های قوی مثل MX Player که در این تلویزیون‌ها به کار رفته است، می‌توان فرمت‌های رایج مثل MKV را به راحتی اجرا کرد.
  • برخورداری از سیستم پخش صدای حرفه‌ای: بسیاری از مدل‌های جدید تلویزیون‌های هوشمند اسنوا، از ۲ اسپیکر ۲ کاناله و ۱۵ واتی تشکیل شده‌اند که از استانداردهای دالبی دیجیتال پلاس و دالبی اتموس هم پشتیبانی می‌کنند.

آیا کیفیت تلویزیون اسنوا خوبه؟

مهم‌ترین و پرتکرارترین پرسش کاربران، به صورت مشخص در رابطه با کیفیت نمایش تصویر در تلویزیون‌های اسنوا است. تلویزیون‌های اسنوا به طور کلی در ۳ کیفیت تصویر HD، Full HD و ۴K (Ultra HD) ساخته می‌شوند. برای مثال، رزولوشن تصویر در تلویزیون‌های Full HD اسنوا برابر با ۱۹۲۰ * ۱۰۸۰ است که کیفیت قابل قبولی به نظر می‌رسد. از طرفی، کیفیت تصویر در مدل‌های هوشمند و ۴K به مراتب بیشتر از سایر مدل‌هاست؛ برای مثال، کیفیت نمایشگر تلویزیون LED هوشمند اسنوا مدل SSD-55SA620U سایز ۵۵ اینچ، برابر با ۳۸۴۰ * ۲۱۶۰ است. در مجموع، بسیاری از مدل‌های Ultra HD یا ۴K برند اسنوا، توان رقابت با تلویزیون‌های هوشمند سایر برندهای خارجی مثل سامسونگ یا ال جی را دارند و می‌توان به قدرت نمایش آن‌ها ایمان داشت.

تلویزیون اسنوا چی بخریم خوبه؟

یکی از نکات مهم راهنمای خرید تلویزیون اسنوا بررسی چند مدل پرفروش و کاربردی است که با استقبال قابل توجه کاربران روبه‌رو شده‌اند. ما تصمیم گرفتیم تا در این بخش از مطلب، چند مدل با کیفیت و مطلوب را به شما کاربران عزیر معرفی کنیم.

تلویزیون LED اسنوا سایز ۵۵ اینچ مدل sld 55s41bld

  • دارای قابلیت اتصال به اینترنت
  • برخورداری از کیفیت تصویر Full HD
  • پشتیبانی از سیستم عامل اندروید
  • پشتیبانی از تمامی فرمت‌های تصویری
  • مجهز به سیستم صوتی SRS و دالبی دیجیتال

تلویزیون LED هوشمند اسنوا مدل SSD-55SA620U سایز ۵۵ اینچ

  • دارای پایه رومیزی
  • مجهز به ۳ پورت HDMI و ۲ پورت USB
  • دارای سیستم خروجی صدا کواکسیال
  • پشتیبانی از خروجی صدای ARC
  • بهره‌مند از استانداردهای صوتی دالبی

تلویزیون LED اسنوا مدل SLD-43SA1260 سایز ۴۳ اینچ

  • برخورداری از کیفیت تصویر Full HD
  • دارای ۳ پورت HDMI و ۲ پورت USB
  • مجهز به ۲ بلنگوی ۱۰ واتی و استاندارهای صوتی دالبی
  • دارای رزولوشن تصویر ۱۹۲۰ * ۱۰۸۰

جمع‌بندی

مطلب فوق که با هماهنگی کارشناسان سرای ایرانی تنظیم شده یود با عنوان راهنمای خرید تلویزیون اسنوا در خدمت شما قرار گرفت، مروری کلی و تخصصی بر ویژگی‌های مهم تلویزیون‌های این برند ایرانی بود. در این مطلب، به صورت مفصل با نقاط عطف تلویزیون‌های اسنوا آشنا شدیم و تفاوت‌های اساسی بین مدل‌های هوشمند و معمولی را ذکر کردیم. در ادامه، به سوالات مهم و پرتکرار کاربران پاسخ دادیم تا هیچ نکته‌ای در هاله‌ای از ابهام باقی نماند.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا