گجت‌ها

تلویزیون Q9 سامسونگ یک ۸۸ اینچی تازه وارد ؛ ۲۰۰ گلکسی S8 کنار هم!

تلویزیون Q9 سامسونگ

سامسونگ علاقه شدیدی به صفحه نمایش های بزرگ و غول پیکر دارد. چند هفته پیش بود که شاهد ارائه مانیتوری ۴۹ اینچی برای بازی خور ها از سوی این کمپانی کره ای بودیم. اکنون هم قصد داریم از رونمایی یک تلویزیون ۸۵ اینچی شگفت انگیز توسط سامسونگ برایتان بگوییم.

۰

سامسونگ علاقه شدیدی به صفحه نمایش های بزرگ و غول پیکر دارد. چند هفته پیش بود که شاهد ارائه مانیتوری ۴۹ اینچی برای بازی خور ها از سوی این کمپانی کره ای بودیم. اکنون هم قصد داریم از رونمایی یک تلویزیون Q9 سامسونگ ۸۸ اینچی شگفت انگیز برایتان بگوییم، در ادامه با نت نوشت همراه باشید.

بیشتر بخوانید: اتصال کامپیوتر به تلویزیون ۴k چگونه است؟

تلویزیون Q9 سامسونگ

دز تلویزیون ۸۸ اینچی جدید سامسونگ شاهد یک صفحه نمایش ultra-wide هستیم، تلویزیون Q9 سامسونگ به گفته کمپانی کره ای از QLED جدیدی بهره می برد که تا ۱۰ سال خیال شما را بابت سوختن پیکسل ها راحت خواهد کرد. رزولوشن این تلویزیون ۴K Ultra HD بوده و از HDR پشتیبانی می کند. نیازی هم به گفتن نیست که این تلویزیون یک هوشمند تمام عیار بوده و از تمامی قابلیت های پیشین و تعبیه شده رد سایر محصولات این شرکت پشتیبانی می کند.

بیشتر بخوانید: مقایسه LG E7 و Sony A1E دو تلویزیون محبوب OLED

تلویزیون 88 اینچی Q9 سامسونگ

تلویزیون ۸۸ اینچی Q9 سامسونگ

به نظر شما بزرگی این تلویزیون Q9 سامسونگ که ۸۸ اینچ دارد چقدر است؟ تقریبا شاهد عرضی ۲۰۰ سانتی متری (۷۸ اینچ) در کنار ۱۷۰ سانتی متر ارتفاع (۶۶ اینچ) در این تلویزیون هستیم. خیلی ساده تر بگوییم ۴ تلویزیون ۴۳ اینچی کنار هم یا ۲۰۰ عدد Galaxy S8 در کنار هم!

بیشتر بخوانید: تلویزیون Mi TV 4A شیائومی ۵۰ اینچی و ۴K تنها ۳۷۵ دلار قیمت دارد!!

تلویزیون Q9 سامسونگ باعث توسعه خط تولید صفحه نمایش های بزرگ QLED توسط سامسونگ شده است و در کنارش نمونه های ۵۵-اینچ, ۶۵-اینچ و ۷۵-اینچ تولید خواهند شد.

تلویزیون Q9 سامسونگ بزودی در ماه آینده در امریکای جنوبی و کره به بازار می آید و بزودی در بازار اروپا هم قابل دسترس خواهد بود. نکته مهمتر و هیجان انگیز تر راجع به این تلویزیون چشم نواز قیمت آن است. ۱۹٫۹۹۹ دلار ناقابل، چیزی حدود ۷۶ میلیون تومان خودمان!

بیشتر بخوانید: تلویزیون Q9S سامسونگ ۸۵ اینچی ۸K و The Wall معرفی شد!

بیشتر بخوانید: تلویزیون های ۸K OLED ال جی در سال ۲۰۱۸ سریعتر و با کمک گوگل هوشمندتر هستند!

بیشتر بخوانید: تلویزیون Frame Tv سامسونگ ؛ یک اثر هنری روی دیوار خانه شما

بیشتر بخوانید: هک تلویزیون های سری F سامسونگ توسط CIA و MI5/BTSS

بیشتر بخوانید: تلویزیونی که در هنگام خاموشی شبیه به یک قاب هنری است !

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا