معرفی اپ

تماس‌های صوتی و تصویری Google Duo حتی وقتی مخاطبتان این اپ را نداشته باشد، همچنان کار می‌کنند!!

تماس‌های صوتی و تصویری Google Duo

گوگل به تازگی اپ تماس تصویری خود Google Duo را به یک ویژگی هوشمندانه از اندروید مجهز کرده است: امکان تماس تصویری با مخاطبینی که حتی این اپ را نصب نکرده اند! تا پایان با نت نوشت همراه باشید. این ویژگی جدید، تنها با کاربران پلت فرم اندروید کار می کند و کاربران سایر پلت فرم ها مانند آیفون نمی توانند از آن استفاده نمایند.

۰

گوگل به تازگی اپ تماس تصویری خود Google Duo را به یک ویژگی هوشمندانه از اندروید مجهز کرده است: تماس‌های صوتی و تصویری Google Duo حتی با مخاطبینی که این اپ را نصب نکرده اند! تا پایان با نت نوشت همراه باشید. این ویژگی جدید، تنها با کاربران پلتفرم اندروید کار می کند و کاربران سایر پلتفرم ها مانند آیفون نمی توانند از آن استفاده نمایند.

تماس های صوتی و تصویری Google Duo حتی زمانی که مخاطبتان این اپ را نداشته باشد، همچنان کار می کنند!!

امکان تماس‌های صوتی و تصویری Google Duo در حال حاضر بر روی برخی از برند های گوشی اندروید، از جمله OnePlus از پیش نصب شده است. نصب این ویژگی با کمک ابزاری در سرویس Google Play که App Preview Messaging نامیده می شود، در سال ۲۰۱۶ آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: آموزش Google Duo ، تماس ویدیویی کارآمدی که همه جا کار می کند!

این اتفاق قطعا می تواند به افزایش کاربران Duo منجر شود، اما باید منتظر باشیم و ببینیم آیا کاربران از آن استقبال می کنند. اکثر کاربران برنامه های پیام رسان عمده، مانند WhatsApp، Telegram و Facebook Messenger امکان تماس صوتی و تصویری را دارند، بنابراین سخت است بگویم آنها به علت این ویژگی پیام رسان خود را تغییر دهند.

تماس صوتی و تصویری Google Duo همیشه در دسترس

تماس صوتی و تصویری Google Duo همیشه در دسترس

این شرکت پیش از این نیز برای کاربران سرویس پیام رسان Allo، امکان ارسال پیام متنی به مخاطبین را فراهم کرده بود، حتی اگر گیرندگان آن را نصب نکرده باشند.

برخی محدودیت های دیگر وجود دارد که تعدادی از مخاطبین شما را از حالت در دسترس برای برقراری تماس خارج می کند، اما در حال حاضر مشخص نیست این محدودیت ها دقیقا به چه علت می باشند. همچنین امکان ارسال پیام نوشتاری برای مخاطبین خارج از دسترس وجود دارد که آنها را برای نصب Duo تشویق می کند.

بیشتر بخوانید: دانلود Google Duo ؛ تماس ویدئویی را با Google Duo تجربه کنید

این ویژگی جدید، در آینده فرصت های بیشتری را برای کاربران فراهم می آورد.

منبع: thenextweb

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا