گجت‌ها

توپ هوشمند ۹۹ دلاری و خلاقانه‌ای که تاکنون مشابه‌اش را ندیده‌اید!

توپ هوشمند
۰

این توپ هوشمند سبز رنگ ۵٫۲۵ اینچ اندازه داشته و با لایه ای از فوم لاتکس پوشیده شده است. از خصوصیات این توپ هوشمند میتوان به سبک بودن، انعطاف بالا و تعادل خوب آن هنگام زمین خوردن و به هوا رفتن اشاره کرد.

یک باتری در این توپ بهینه شده و مثلث مسی رنگ موجود بر روی توپ، برای درگاه شارژ در نظر گرفته شده است.

توپ هوشمند

توپ هوشمند

وقتی که برای بار اول اپلیکیشن مربوط به این توپ را بر روی گوشی اجرا نمایید، اپلیکیشن با استفاده از بلوتوث به توپ متصل شده و از شما میخواهد که توپ را شارژ نمایید. در حقیقت شارژ کردن این توپ، تنها ۲۰ ثانیه زمان میبرد.

پس از آن برنامه، آموزش استفاده از توپ را برای شما نمایش خواهد داد.

توپ هوشمند

توپ هوشمند

توپ هوشمند

توپ هوشمند

توپ ارتباط خود را با اپلیکشن موجود در گوشی حفظ کرده و هر اطلاعاتی از جمله لرزش، پرتاب، ضربه زدن و… را بلافاصله با واحد مربوط به آن ثبت مینماید.

علاوه بر این ها، بازی های مختلفی در این اپلیکیشن تدارک دیده شده است که با انجام کارهای مختلفی که در دنیای واقعی بر روی توپ انجام میدهید، مرحله به مرحله باز خواهد شد.

توپ هوشمند

توپ هوشمند

توپ هوشمند

توپ هوشمند

باتری این توپ با یک بار شارژ، چهار ساعت دوام خواهد آورد. اما نکته قابل توجه این بوده که پس از ۲۵ دقیقه استفاده، مقدار شارژ توپ به ۶۵ درصد خواهد رسید.

لازم به ذکر میباشد که قیمت این توپ ۹۹ دلار بوده و به زودی بر روی آمازون و تعدادی دیگر از فروشگاه های اینترنتی، برای فروش موجود خواهد بود.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا