تلفن همراه

آخرین تصاویر و جزییات لو رفته از سامسونگ گلکسی S9 و S9+

تصاویر تازه انتشاریافته از گلکسی S9

در گزارش های متعدد هفته های اخیر برخی از ویژگی های کلیدی این اسمارت فون منتشر شده است و هم اکنون طبق اخبار منتشر شده، به نظر می رسد در ماه آینده تصاویر سامسونگ گلکسی S9 و  S9 +، به طور رسمی عرضه خواهد شد و هر دو گوشی دو هفته بعد از آن یعنی ۱۶ مارس روانه بازار خواهند شد.

۱+

شرکت کره جنوبی در در ماه فوریه بطور رسمی اسمارت فون های جدید خود گلکسی S9 و S9+ به نمایش می گذارد. تا کنون تصاویر گلکسی S9 سامسونگ بطور رسمی منتشر نشده است و ما فقط تصاویر لو رفته از این اسمارت فون را دیده ایم و و هنوز زمان عرضه این گوشی هوشمند در تاریخ ۲۵ فوریه، بطور رسمی اعلام نگردیده است.

در گزارش های متعدد هفته های اخیر برخی از ویژگی های کلیدی این اسمارت فون منتشر شده است و ما در نت نوشت سعی کردیم آنها را برای شما جمع آوری کنیم. و هم اکنون طبق اخبار منتشر شده، به نظر می رسد در ماه آینده تصاویر سامسونگ گلکسی S9 و  S9 +، به طور رسمی عرضه خواهد شد و هر دو گوشی دو هفته بعد از آن یعنی ۱۶ مارس روانه بازار خواهند شد.

تصاویر درز شده نشان می دهد که S9 و S9 + تقریبا با پیشنیان خود یعنی گلکسی S8 و S8 + که در سال گذشته عرضه شدند مشابه خواهند بود. همانطور که قبلا در نت نوشت بطور مفصل شرح دادیم، به نظر می رسد S9 با صفحه نمایش ۵٫۸ اینچی، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی همراه است، در حالی که S9 + با صفحه نمایش ۶٫۲ اینچی و ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

تصاویر تازه انتشاریافته از گلکسی S9

تصاویر تازه انتشاریافته از گلکسی S9

سامسونگ در هفته جاری تیزری از S9 منتشر کرده است که روی دوربین آن تمرکز دارد. این شرکت می گوید “دوربین نسل بعدی دستگاه های Galaxy را مجدداً بازیابی می کند و برای به اشتراک گذاری لحظه هایتان شیوه ای جدید تعریف می کند”

به طور معمول S9 دارای یک دوربین عقب ۱۲ مگاپیکسلی است که می تواند ویدئو “super slow-mo” ضبط کند و دارای قابلیت تغییر دیافراگم بین f/1.5 و f/2.4 است. انتظار میرود S9 + از یک دوربین دوگانه با دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی استفاده کند.

سامسونگ همچنین در نظر دارد جایگاه سنسور اثر انگشت را نسبت به S8 تغییر دهد و آن را به زیر لنز دوربین منتقل کند تا دسترسی و استفاده از آن راحت تر گردد.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا