دانستنی‌های سلامتی

راه حل‌های طبیعی برای سیاه کردن موهای سفید و درمان سفیدی مو

سیاه کردن موهای سفید

آیا واقعا راهی برای برای سیاه کردن موهای سفید و درمان سفیدی مو وجود دارد؟ موی سفید برای اکثر افراد مخصوصا خانم ها اصلا خوشایند نیست و به همین دلیل است که رنگ کردن مو به عنوان یکی از راه های پوشاندن موهای سفید مورد استقبال قرار می گیرد.

اما عده ای به دنیال راهی برای پوشاندن این موها و حتی درمان سفیدی مو هستند. آیا واقعا راهی وجود دارد؟

امروز در نت نوشت چند راه حل طبیعی برای اینکار را به شما معرفی خواهم کرد.

۳+

آیا واقعا راهی برای برای سیاه کردن موهای سفید و درمان سفیدی مو وجود دارد؟ موی سفید برای اکثر افراد مخصوصا خانم ها اصلا خوشایند نیست و به همین دلیل است که رنگ کردن مو به عنوان یکی از راه های پوشاندن موهای سفید مورد استقبال قرار می گیرد. اما عده ای به دنبال راهی برای پوشاندن این موها و حتی درمان سفیدی مو هستند.  امروز در نت نوشت چند راه حل طبیعی سیاه کردن موهای سفید را به شما معرفی خواهم کرد.

مواد غذایی برای سیاه کردن موهای سفید

۱ – انگور فرنگی و آبلیمو

انگور فرنگی و آبلیمو - سیاه کردن موهای سفید و درمان سفیدی مو

انگور فرنگی و آبلیمو – سیاه کردن موهای سفید و درمان سفیدی مو

انگور فرنگی هندی که با نام آمله در هند شناخته می شود پر از خواص است و تقریبا برای همه بیماری ها کاربرد دارد. آمله در اکثر میوه فروشی های هندی وجود دارد اما آنچه که برای درمان سفیدی موی سر مورد نیاز پودر آمله است. (متاسفانه بنده اطلاع ندارم که این پودر در ایران به فروش می رسد یا خیر!)

پودر آمله را به آبلیموی طبیعی میکس کرده و روی سر بمالید و مدتی روی پوست سرتان ماساژ دهید. برای نتیجه بهتر هر روز اینکار را انجام دهید. موهای سفید بعد از چند روز مشکی خواهند شد!

۲ – پیاز

پیاز - سیاه کردن موهای سفید و درمان سفیدی مو

پیاز – سیاه کردن موهای سفید و درمان سفیدی مو

شاید باورش کمی سخت باشد اما با پیاز موهایتان مشکی خواهد شد. کافی است پیاز را بدون پوست رنده کرده و روی پوست سر بمالید. بگذارید این مواد بیشتر از نیم ساعت روی سر بماند تا خشک شود. سپس به حمام رفته و موها را شسته و شامپو کنید تا بوی پیاز روی سرتان نماند. این کار را هر روز انجام دهید. اگر هفته ای یکبار اینکار را بکنید نباید منتظر نتیجه ای نیز باشید!

۳ – روغن نارگیل و آبلیمو

داشتن موی سفید واقعا آزار دهنده است. شما می توانید موهای سفیدتان را با ماساژ روغن نارگیل و آبلیمو به صورت روزانه درمان کنید. این یک راه حل معجزه آسا و بی نظیر برای سیاه کردن موهای سفید و درمان سفیدی مو است. حتما آن را امتحان کنید.

۴ – آب هویج

هر روز یک لیوان آب هویج بخورید. با این کار از شر موهای سفید خلاص خواهید شد و پوست و مویی سالم و زیبا خواهید داشت. آب هویج را در منزل تهیه کنید و هر روز یک لیوان از آن را بنوشید تا از مزایای دیگر سلامتی آن نیز بهره مند شوید.

۵ – کنجد و روغن بادام

دانه های کنجد و روغن بادام را با یکدیگر میکس کنید و هر روز به مدت چند هفته روی پوست سرتان ماساژ دهید. این کار از سفید شدن موهایتان جلوگیری می کند و حتی برخی از کارشناسان ادعا می کنند که روند سفید شدن مو را معکوس نیز می نماید.

دانه های کنجد را به خوبی آسیاب کنید و مخلوط را به مدت نیم ساعت روی پوست سر مالیده و سپس با آب بشویید.

هر چند این راه حل ها حتما به شما در سیاه کردن موهای سفید و درمان سفیدی مو کمک می کند اما فراموش نکنید که استرس می تواند همه نقشه ها را نقش بر آب کند. شاد و آرام زندگی کنید!

۱ دیدگاه

یک دیدگاه

  1. Avatar

    خرید میلگرد ذوب آهن اصفهان

    ۲۷ دی ۱۳۹۶ at ۱۲:۲۸

    خیلی ممنون از اشتراک گذاریتون دوست عزیز در زمینه ای که فعالیت میکنید جزو بهترینید. موفق باشید..

    ۰

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا