تلفن همراه

دلیل صدای نویز در iPhone 7؛ نا امیدی در ابتدای مسیر آیفون

دلیل صدای نویز در iPhone 7

این صدا یا اصطلاحا Hissing Noise اصلا عادی نبوده و اپل تا این لحظه از هرگونه اظهار نظر خودداری کرده است، نکته ای که نبادی از قلم بیافتد اینکه افراد زیادی متوجه آن شده اند، نه همه و به نظر می رسد این صدا توسط همه دستگاه ها تولید نمی شود!

۰

زمان کوتاهی از رونمایی آیفون ۷ می گذرد و همین دو روز پیش گوشی های پیش خرید شده به دست کاربر ها رسیده است، اگر به پیگیری اتفاق های روز و دستگاه های جدید علاقه مند باشید طی این چند روز انواع و اقسام تست ها و اتفاقات جالب را در صفحات اجتماعی راجع به iPhone 7 دیده اید، اما نکته نه چندان جالبی راجع به iPhone 7 رخ داده که کمی جای بحث و بررسی دارد!

وقتی با تیغ و چاقو به جان آیفون ۷ بیافتیم!!! این مطلب را نیز از دست ندهید.

صدای نویز iPhone 7 وقتی پردازش زیادی به دستگاه وارد می شود!

تیتر را درست خواندید، متاسفانه طبق گزارش هایی نسبتا زیادی که مخابره شده و تقریبا اکثر Geek ها و رسانه های روز تایید کرده اند وقتی آیفون ۷ تحت فشار پردازش قرار می گیرد و تعداد زیادی برنامه سنگین را باید در آن واحد اجرا کند صدایی از داخل بدنه اش به گوش می رسد که تعجب برانگیز است!

این صدا یا اصطلاحا Hissing Noise اصلا عادی نبوده و اپل تا این لحظه از هرگونه اظهار نظر خودداری کرده است، نکته ای که نبادی از قلم بیافتد اینکه افراد زیادی متوجه آن شده اند، نه همه و به نظر می رسد این صدا توسط همه دستگاه ها تولید نمی شود!

 

 

این صدا که به گفته کاربر ها و بررسی کننده های وب گویی به ناله باتری شبیه بوده و از  سیستم برق گوشی است تنها زمانی که در اتاقی ساکت باشید و بار پردازشی سنگینی را بر روی پردازنده و دستگاه اجرا کنید به گوش می رسد!

پیش از این سروصدای دستگاه هایی مثل کامپیوتر های شخصی و یا لپتاپ ها حین پزدارش های سنگین مرسوم بوده و گوشی کاربر ها به این موارد عادت داشت، اما از آیفون آنهم به سیستم پردازشی A10 که در iPhone 7 قابل مشاهده است این مورد بسیار بعید به نظر می رسید!

راه حل رفع صدای نویز در آیفون

تا این لحظه راه حل دقیقی برای مورد در اینترنت وجود ندارد و کاربر ها احتمالا باید با توجه به پیشینه صدا هایی که در دستگاه هایی کامپیوتر به گوش می رسیده به این صدا نیز عادت کنند، اما خب با توجه به پلمپ و آب بندی آیفون بعید می دانیم راه حل دقیقی برای رفع مشکلات اینچنین باشد.

در انتها باید بگوییم که متاسفانه با توجه به بالا رفتن سطح نیاز کاربر ها و لزوم آماده سازی دستگاه های مجهز و توانمند از سوی شرکت ها اکنون با اتفاق های جالبی در این زمینه مواجه هستیم، آیفون ۷ صدای نویز دارد، نوت ۷ می ترکد و ….

 

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا