اخبار تکنولوژی

روز جهانی اموجی؛ محبوب‌ترین شکلک‌های کاربران در سطح دنیا!

روز جهانی اموجی

فردا ۱۷ جولای مصادف است با روز جهانی اموجی یا همان شکلک ها (World Emoji Day). فیس‌بوک در اقدامی جالب بررسی کرده تا ببیند کدام شکلک در میان کاربران این شبکه اجتماعی محبوبیت بیشتری دارد.

۱+

امروز ۱۷ جولای مصادف است با روز جهانی اموجی یا همان شکلک ها (World Emoji Day). فیس‌بوک در اقدامی جالب بررسی کرده تا ببیند کدام شکلک در میان کاربران این شبکه اجتماعی محبوبیت بیشتری دارد.

جالب است بدانید که فیس‌بوک روزانه ۶۰ میلیون اموجی را به مقصد می رساند، این تعداد شکلک فرای تعداد ۵ میلیارد شکلکی است که در اپ Messenger مورد استفاده کاربران قرار می گیرد.

دقیقا مشابه آمار جهانی بیشترین استفاده و محبوبترین اموجی در میان کاربران فیس‌بوک LOL یا emoji with tears of laughter یا ? است. در رده های بعدی love یا heart-eyed emoji یا? و kissing emoji یا شکلک بوسه ? قرار دارند.

از نکات جالب آمار ارائه شده طبقه بندی آنها بر حسب منطقه است، در میان کاربران فیس بوک در بریتانیا LOL یا ? محبوب تر از بقیه است. ولی در اندونزی و ایالات متحده امریکا rolling on the floor version یا همان ریسه رفتن از خنده پرطرفدارترین است. فرانسوی ها چشمک ? را بیشتر می پسندند در حالی که آلمانی ها و تایلندی های خندیدن ? را. در اسپانیا و ایتالیا ? بسیار محبوب است و مکزیک و برزیل هم ? را می پسندند!

ترکیب علایق در اپ Messenger کمی متقاوت است و پیشنهاد می کنیم در تصاویر زیر دقیق تر مشاهده بفرمایید.

به مناسبت روز جهانی شکلک (World Emoji Day) فیس بوک چندین شکلک جدید با طرح کاراکتر های The Emoji Movie برای استفاده کاربران در نظر گرفته است.

اموجی ها بدون شک در تعامل و نحوه ارتباط کاربران به صورت آنلاین تاثیر غیر قابل انکاری داشته اند. پیش از این در مطلبی به بررسی معنی اموجی های خاص پرداختیم که با بازخورد بسیار خوبی همراه بوده و هست.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا