اخبار تکنولوژی

جابجایی رکورد دانلود Pokémon Go توسط Super Mario Run در هفته اول!

Super Mario Run

همانطور که اپل در مراسم رونمایی آیفون ۷ قول داده بود بازی ماریو را به آیفون آورد!
این اتفاق برای کاربران هم بسیار نوستالژیک و هم بسیار دلچسب است، در حدی که تعداد بیشماری حاضرند ۱۰ دلار برای این بازی خرج کنند!

۰

در سالی که گذشت شاهد سروصدای بسیار زیاد از سوی بازی Pokémon Go بودیم، آمار های عجیب و غریب و محبوبیتی که بدون شک رسانه ها سهم بسیاری در ان داشتند باعث شد نام این بازی در بین بیشترین جستجو های صورت گرفته در گوگل باشد!

اما راستش را بخواهید در این روز های انتهایی سال میلادی ۲۰۱۶ شاهد رقیب گردن کلفتی مثل Super Mario Run هستیم که گویی برای برای گرفتن گوی سبقت از پوکمان امده است!

وبسایت Apptopia اطلاعات جالبی را راجع به این جریان رو کرده که با هم به مرور انها می پردازیم: تعداد دانلود های بازی Super Mario Run در روز اول ۲٫۸۵ میلیون بوده و جالب است بدانید تعداد دانلود بازی Pokémon Go در روز اول در ماه جولای پیش تنها ۹۰۰٫۰۰۰ بار بوده است! در روز سوم تعداد دانلود های سوپر ماریو ران به ۵٫۶ میلیون باز رسید که برای خودش یک رکورد به حساب می آید.

تا اینجای کار هیچوقت اپل و حتی شرکت توسعه دهنده پوکمان، Niantic آمار دقیقی از فروش این بازی را اعلام نکرده اند اما طبق اخبار موجود پوکمان گو لقب بیشترین دانلود در هفته اول را از آن خود کرد و در ماه اول بیش از ۱۶۰ میلیون دلار پول رو روانه جیب توسعه دهندگانش کرد.

البته مقایسه فروش این دو بازی در شرایط مساوی نیست، اگر حضور ذهن داشته باشید پوکمان در اولین روز های عرضه تنها در کشور های استرالیا، نیوزلند، امریکا و ژاپن در دسترس بود ولی این اتفاق برای ماریو ران نیوفتاده و شاهد البته شاهد قابل دانلود بودن ان برای سرتاسر دنیا هستیم،

نکته ای که نباید از قلم بیافتد اینکه ماریو ران به قسمت ۱۰ دلار به فروش می رسد! خیلی ساده است اگر تصور کنیم بزودی این بازی خواهد توانست تمامی رکورد های درآمدی و فروش را برای اپل و فروشگاهش جابجا کند!

 

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا