تکنولوژی

ساعت هوشمند Casio WSD-F20 کمی بد قواره، اما مناسب برای ورزش!

ساعت هوشمند

یکی از مزایای اصلی ساعت Casio WSD-F20 نقشه است. نقشه‌ای که پس از بارگذاری، ذخیره شده و در حالت آفلاین نیز کار می‌کند و با استفاده از GPS داخلی امکان موقعیت‌یابی را به خوبی فراهم می‌کند که به طور خاص برای سفر در شرایط و مکان‌هایی که خطوط تلفن همراه پوشش‌دهی ندارند مناسب است.

۰

سیستم‌عامل Android Wear 2.0 (مخصوص ساعت‌های هوشمند) قرار بود مدت‌ها قبل ارائه شود، اما سرانجام برای اولین بار در رونمایی اخیر از ساعت هوشمند جدید Casio WSD-F20 مشاهده شد. در ادامه با بررسی ساعت هوشمند Casio WSD-F20 با نت نوشت همراه باشید.

ساعت هوشمند Casio WSD-F20

نسخه جدید این سیستم عامل اندروید، هنوز برای ساعت‌های هوشمند دیگر ارائه نشده است، به همین دلیل در این مطلب به بررسی سخت‌افزار آن خواهیم پرداخت. ساعت‌های هوشمند به طور معمول مناسب سفر، گردش، پیاده‌روی و ورزش هستند، اما این ساعت کمی درشت است و نمی‌توان آن را یک ساعت اسپرت نامید. هرچند که از نظر زیبایی و نما چندان هم بد نیست، اما به هر حال بزرگی این ساعت و پهنای بند پلاستیکی از شیک بودن آن کاسته است. طراحی این ساعت برای کاربرانی با هدفی دیگر است و خیلی به ظاهر آن پرداخته نشده است.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید ساعت هوشمند ، اپل واچ یا ساعت های گوگلی Wear OS ؟

مقاومت در برابر آب این ساعت تا عمق ۵۰ متری بوده و دارای استاندارد نظامی MIL-STD-810 می‌باشد. یکی از مزایای اصلی ساعت Casio WSD-F20 نقشه است. نقشه‌ای که پس از بارگذاری، ذخیره شده و در حالت آفلاین نیز کار می‌کند و با استفاده از GPS داخلی امکان موقعیت‌یابی را به خوبی فراهم می‌کند که به طور خاص برای سفر در شرایط و مکان‌هایی که خطوط تلفن همراه پوشش‌دهی ندارند مناسب است.

نقطه اتکای ساعت هوشمند Casio تمرکز آن بر شرایط محیط بیرون است. صفحه نمایش مات آن از بازتاب نور خورشید جلوگیری می‌کن و دیدن نمایشگر ساعت را در هر شرایطی ممکن می‌سازد.

جنبه منفی این ساعت رنگ آن است که یک نواختی و ثبات ساعت Apple یا سیار ساعت‌های اندروید را ندارد. قیمت این ساعت ۴۹۹ دلار است که برای اغلب خریدارانی کمی نامناسب است. زیرا ساعت‌های متنوع اندروید با قیمت مناسب‌تر فراوان است. به هر حال این ساعت هوشمند جدید Casio کمی متفاوت است و بیشتر برای استفاده در طبیعت بسیار مناسب می‌باشد.

نقطه ضعف اساسی این ساعت هوشمند ضعف باطری آن است که Casio به آن توجهی نداشته است. به طوری که اگر بخواهید برای یک گردش چندروزه به طبیعت بروید، این ساعت چندان به کارتان نمی‌آید.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا