تلفن همراه

سال آینده سه آیفون جدید به بازار می آیند؛ ۶٫۱ اینچی، صفحه نمایش LCD و بنده فلزی!

آیفون جدید در سال 2018

در روزهای اخیر، سایت Nikkei خبرهای دیگری درباره آیفون‌های بعدی اپل منتشر کرده است. این سایت با تایید خبر عرضه آیفون ۶.۱ اینچی با پنل LCD، خبر داد که این مدل آیفون با رنگ‌های متنوعی وارد بازار می‌شود

۰
ماه گذشته، مینگ چی کو تحلیل‌گر سایت KGI خبر داد اپل در سال آینده یک گوشی آیفون ۶.۱ اینچی عرضه خواهد که از پنل‌های LCD به جای OLED استفاده می‌کند.

آیفون جدید در سال 2018

آیفون جدید در سال ۲۰۱۸

همچنین؛ گزارش داده شده است که پنل پشتی این آیفون از جنس فلز و همانند آیفون‌های ۷ و ۷ پلاس است. تنها تفاوت طراحی میان آیفون‌های سری ۷ با آیفون‌های سری ۸ در پنل پشتی شیشه‌ای بود که امکان شارژ بی‌سیم را فراهم می‌کرد.

آیفون جدید در سال ۲۰۱۸ خواهد آمد

خبرهای دیگر از عرضه دو مدل آیفون دیگر با اندازه‌های ۶.۲ (یا ۶.۳) و ۵.۸ اینچی گزارش دادند. هر دو سایت Nikkei و KGI (مینگ چی کو) تایید کردند که اپل علاوه بر آیفون ۵.۸ اینچی اولد؛ یک گوشی اولد دیگر در اندازه‌های ۶.۵ اینچی (پیش‌بینی مینگ چی کو) یا ۶.۲ و ۶.۳ اینچی (پیش‌بینی سایت Nikkei) عرضه خواهد کرد.

آیفون LCD اپل قیمتی پایین‌تر داشته و یک گزینه مقرون‌به‌صرفه برای خریداران خواهد بود اما از تنوع رنگ بالایی سود می‌برد. اپل آیفون ۷ را در ۵ رنگ رز گلد، طلایی، نقره‌ای، جت سیاه و سیاه مات عرضه کرد. آیفون X در رنگ‌های نقره‌ای و خاکستری عرضه شد و آیفون‌های ۸ با رنگ‌های نقره‌ای، طلایی و خاکستری دیده شدند اما به نظر می‌رسد مدل ۶.۱ اینچی آیفون تنوع رنگی بیشتری داشته باشد.

آیفون جدید در سال 2018

آیفون جدید در سال ۲۰۱۸

هنوز مشخص نشده مدل ۶.۱ اینچی آیفون از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند یا خیر! به خاطر رواج بالای این فناوری و استقبال کاربران روی آیفون‌های سری ۸ و X؛ بهتر است که تمامی مدل‌های آیفون ۲۰۱۸ اپل باز هم مجهز به شارژ بی‌سیم باشند.

هنوز تا عرضه آیفون‌های بعدی اپل زمان زیادی باقی مانده است و احتمالا شایعات و خبرهای بیشتری منتشر می‌شود اما تا همین اندازه که می‌دانیم سه آیفون با اندازه‌های مختلف عرضه خواهد شد؛ می‌تواند برای مدت‌ها محل بحث و نظر مردم باشد.

نظر شما درباره آیفون ۶.۱ اینچی فلزی LCD چیست؟ اپل دوباره می‌خواهد به طراحی و فلسفه قبلی خود برگردد یا به دنبال ایجاد تنوع در بازار است؟ وقتی اپل هر چیزی تولید کند، به فروش می‌رود؛ چرا نیاز به عرضه یک آیفون LCD دارد؟

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا