تلفن همراه

معرفی گلکسی (۲۰۱۸) A8 و (A8 Plus (2018 ؛ حاشیه کمتر، دوربین سلفی دوتایی و …

معرفی گلکسی (۲۰۱۸) A8 و (A8 Plus (2018

سامسونگ روز گذشته از دو گوشی گلکسی (۲۰۱۸) A8 و گلکسی (۲۰۱۸) A8 Plus پرده برداشت. این دو گوشی با ظاهری متفاوت نسبت به سال گذشته و مطابق با ترند های طراحی در سال ۲۰۱۷ دیزاین و روانه بازار خواهند شد.

۵+

سامسونگ روز گذشته از دو گوشی گلکسی (۲۰۱۸) A8 و گلکسی (۲۰۱۸) A8 Plus پرده برداشت. این دو گوشی با ظاهری متفاوت نسبت به سال گذشته و مطابق با ترند های طراحی در سال ۲۰۱۷ دیزاین و روانه بازار خواهند شد. در ادامه با معرفی گلکسی (۲۰۱۸) A8 و (A8 Plus (2018 با نت نوشت همراه باشید.

بیشتر بخوانید: طرح اولیه آیفون ؛ اپل هیچگاه این طرح ها را اجرایی نکرد!

معرفی گلکسی (۲۰۱۸) A8 و (A8 Plus (2018

سامسونگ برای گلکسی (۲۰۱۸) A8 صفحه نمایش ۵٫۶ اینچی و برای گلکسی (۲۰۱۸) A8 Plus، صفحه نمایشی در اندازه ۶ اینچ از نوع AMOLED قرار داده است. در بخش دوربین، هر دو دستگاه به دو دوربین جلو با دقت ۱۶ مگاپیکسلی و ۸ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم F/1.9، و یک دوربین اصلی با دقت ۱۶ مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/1.7، بازتر نسبت به دوربین جلو، مجهز شده اند.

بیشتر بخوانید: مقایسه +Galaxy S8 و OnePlus 5T

گوشی گلکسی (2018) A8 و گلکسی (2018) A8 Plus

گوشی گلکسی (۲۰۱۸) A8 و گلکسی (۲۰۱۸) A8 Plus

طبق معمول سال ۲۰۱۷ نمایشگرهای بدون حاشیه با نسبت  ۱۸٫۵:۹، حافظه داخلی GB 32 و ۶۴ GB با قابلیت ارتقا تا GB 256 از طریق درگاه کارت حافظه جانبی، از دیگر ویژگی های سخت افزاری این دو تلفن همراه است.

بیشتر بخوانید: مقایسه دوربین گوشی های هوشمند و دوربین های DSLR ؛ رقابت بر سر ثبت عکس های بهتر!

در ادامه معرفی گلکسی (۲۰۱۸) A8 و (A8 Plus (2018 باید گفت، A8 با GB4 رم و A8 Plus  در دو نسخه ۴ GB و GB 6 ارایه میشوند. هر دو دستگاه در برابر گرد و غبار و آب، مقاوم هستند و از فناوری Samsung Pay نیز بهره می برند. جالب است که دوربین دولنزی سلفی، همانند گوشی Galaxy Note 8 دقیقا در پشت دوربین اصلی تعبیه شده اند.

مشخصات گوشی گلکسی (2018) A8 و گلکسی (2018) A8 Plus

مشخصات گوشی گلکسی (۲۰۱۸) A8 و گلکسی (۲۰۱۸) A8 Plus

سامسونگ می گوید: برای گرفتن یک عکس پرتره با پس زمینه روشن و واضح، کاربر میتواند نسبت به نیاز خود، از هر کدام از دو دوربین جلو استفاده کند. همچنین قابلیت Live Focus به کاربر این امکان را می‌دهد که از افکت بوکه، قبل و بعد از ثبت عکس، استفاده نماید.

بیشتر بخوانید: باتری آیفون های قدیمی ؛ استراتژی شکست خورده اپل، فروش ۱۶ میلیون آیفون جدید را منتفی کرد!

این دوربین همچنین تثبیت کننده تصویر دیجیتال ویدیویی دارد و دارای ویژگی Hyperlapse نیز هست که به شما امکان می دهد ویدیوهای time-lapse را به آسانی ایجاد کنید.

در انتهای معرفی گلکسی (۲۰۱۸) A8 و (A8 Plus (2018 باید گفت هر دو دستگاه به رنگ های سیاه، خاکستری، طلایی و آبی راهی بازار خواهند شد. Galaxy A8 و A8 Plus در ماه ژانویه در دسترس خواهد بود، اما هنوز هیچ قیمت گذاری رسمی برای این دو برادر انجام نشده است.

بیشتر بخوانید: نسل دوم نوکیا ۶ با تغییراتی چشمگیر؛ USB-C، طراحی زیباتر و البته سریعتر!

بیشتر بخوانید: راهنمای استفاده از Honor 7X تنها با ۱ میلیون تومان، این همه امکانات و توانایی

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا