تلفن همراه

آیفون ۷ ۳۲GB نخرید! کندی ۸ برابری سرعت حافظه در نسخه ۳۲ گیگی با سایر مدل ها

سرعت حافظه iPhone 7 32GB

هفته پیش بود که GSMArena گزارشی منتشر کرد که مبنی بر آن مدل های ۳۲ گیگابایتی از iPhone 7 و iPhone 7 Plus در زمینه بازدهی حافظه تعبیه شده در دستگاه بازده بسیار کمتری نسبت به مدل های ۲۵۶ گیگابایتی دارند!

۰

اپل اصولا عادت دارد که همه چیز را راجع به محصولاتش به مشتریانش نمی گوید، این جریان یک اتفاق تصادفی نیست و بر حسب سیاست های این کمپانی این رویداد رخ می دهد!

هفته پیش بود که GSMArena گزارشی منتشر کرد که مبنی بر آن مدل های ۳۲ گیگابایتی از iPhone 7 و iPhone 7 Plus در زمینه بازدهی حافظه تعبیه شده در دستگاه بازده بسیار کمتری نسبت به مدل های ۲۵۶ گیگابایتی دارند!

شاید Lew Hilsenteger را نشناسید، اما اگر پیگیر Geek های فناوری بوده باشید کانال Unbox Therapy را در یوتیوب به یاد خواهید آورد، لیو از خوره های فناوری است که معمولا بعد از رونمایی گوشی ها و دستگاه های تلفن همراه آنها را به روش خودش برای مخاطبانش بررسی می کند. ما پیش از این در کانال تلگرام نت نوشت بار ها ویدئوی های بررسی لیو را به اشتراک گذاشته ایم برای مشاهده آنها به کانال نت نوشت سری بزنید.

لیو در آخرین ویدئویی که در کانالش قرار داده به بررسی دو نمونه از آیفون با حافظه ۳۲ گیگی و ۱۲۸ گیگی پرداخته که طبق نتیجه بدست آمده در این آزمایش که به صورت ویدئویی در ادامه می توانید ببینید شاهد تفاوت ۸ برابری سرعت حافظه بین iPhone 7 در نسخه های ۳۲ گیگی و ۱۲۸ گیگی هستیم.

در آزمایش اول لیو از اپ free PerformanceTest استفاده می کند تا سرعت نوشتن و خواندن از حافظه را دو نمونه آیفون حاضر را بررسی کند. در این آزمایش تفاوت کمی بین سرعت خواندن اطلاعات دو نسخه ۳۲GB و ۱۲۸GB وجود دارد. اما در قسمت نوشتن اطلاعات بر روی حافظه جالب است بدانید سرعت در آیفون ۷ نسخه ۳۲ گیگی ۴۲MB در ثانیه است ولی در نسخه ۱۲۸ گیگی این سرعت ۳۴۱MB در ثانیه است، یعنی اختلاف سرعت ۸ برابر در دو نسخه از آیفون ۷!

iphone-7

لیو به این آزمایش بسنده نمی کند و در ادامه تست دنیای واقعی را انجام می دهد! کپی کردن یک فیلم سینمایی به حافظه داخلی آیفون با اتصال گوشی توسط کابل USB به مک بوک. مدل ۱۲۸ گیگی برای کپی فایلی با حجم ۴٫۲GB مدت زمان دو دقیقه و ۳۴ ثانیه وقت نیاز دارد در حالی که آیفون ۷ مدل ۳۲ گیگی به ۳ دقیقه و ۴۰ ثانیه زمان!

جالب اینجاست که در تمامی معرفی ها و اطلاعاتی که اپل به مخاطبانش می دهد راجع به سرعت و مشخصات تمامی دستگاه ها اطلاعات یکسانی را ارائه می دهد!

نکته مهمی که قبل از خرید آیفون ۷ مدنظر قرار بدهید اینکه اگر سرعت حافظه برایتان مهم است حتما مدل های ۱۲۸GB یا ۲۵۶GB را تهیه کنید.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا