تلفن همراه

شارژر سریع آیفون X ؛ متاسفانه برای بهره بردن از این امکان باید پول بیشتری پرداخت کنید!

شارژر سریع آیفون X

طبق بررسی صورت گرفته توسط ۹to5Mac اگر علاقه مند به استفاده از قابلیت شارژر سریع در آیفون X هستید که گویا تنها در ۳۰ دقیقه می تواند ۵۰ درصد شارژ گوشی شما را تکمیل کند باید هزینه بیشتری پرداخت کنید و شارژر اختصاصی تهیه نمایید.

۰

حتما در جریان هستید که دو شب پیش اپل در رونمایی پر سروصدایش از ۳ دستگاه جدید تلفن همراه از نسل آیفون رونمایی کرد، iPhone 8، iPhone 8 Plus و هیجان انگیز ترین دستگاه iPhone X که البته شاهد حضور امکان شارژر سریع آیفون X و  حضور این قابلیت و پشتیبانی برای هر ۳ دستگاه بودیم. پس از چند سال از حضور این تکنولوژی و امکان در میان شارژر ها اکنون بالاخره این توانایی به گوشی های محبوب و لاکچری پسند اپل افزوده شده است. در ادامه با نکات جالبی از شارژر سریع آیفون X با نت نوشت همراه باشید.

بیشتر بخوانید: مقایسه آیفون ۸ پلاس و گلکسی S8 پلاس ؛ سلطنت از آن کدام گوشی است؟

شارژر سریع آیفون X

اگر دقت کرده باشید در مراسم رونمایی که در نت نوشت به صورت کاملا زنده برای کاربران آنلاین رصد شد خبر و مطلبی از  fast charging یا همان امکان شارژ سریع نبود. گویا این امکان برای برای آیفون جدید فراهم شده است اما باید برای بهره برداری از این قابلیت هزینه بیشتری پرداخت کنید!

شارژر سریع آیفون X

شارژر سریع آیفون X

خوشبختانه یا متاسفانه اش را به شما واگذار می کنیم، اما طبق بررسی صورت گرفته توسط ۹to5Mac اگر علاقه مند به استفاده از قابلیت شارژر سریع در آیفون X هستید که گویا تنها در ۳۰ دقیقه می تواند ۵۰ درصد شارژ گوشی شما را تکمیل کند باید هزینه بیشتری پرداخت کنید و شارژر اختصاصی تهیه نمایید. برای این منظور باید آداپتور و کابل لایتنیگ  USB-C به صورت جدا از اپ استور بخرید که ۴۹ دلار آداپتور + ۲۵ دلار کابل  USB-C لایتنینگ را بایستی به صورت جداگانه خرید کرده و مورد استفاده قرار دهید!

بیشتر بخوانید: بهترین دوربین موبایل در سال ۲۰۱۷ متعلق به کدام گوشی پرچمدار است؟

شارژر سریع آیفون X

شارژر سریع آیفون X

این جریان کمی گیج کننده است! کاربری که هزینه ای ۱۰۰۰ دلاری را برای خرید یک دستگاه تلفن انجام می دهد بایستی برای بهره بردن از یک قابلیت پیش پا افتاده که در بسیاری از تلفن های همراه در دسترس است باید ۷۵ دلار به صورت جداگانه پرداخت کنید!

بیشتر بخوانید: مروری بر امکانات اندروید ۸ ؛ گوگل چه چیزی برای ما تدارک دیده است؟!

هنوز به صورت دقیق از مشخصات اجزاء و محتویات داخلی باکس آیفون های ایکس اطلاعات دقیقی نداریم، اما در زیر جزییاتی که در وبسایت اپل بابت کابل همراه دستگاه ثبت شده خبری از عنوان یا نام USB-C بابت مشخصات کابل نیست.

این مورد و اتفاقی که قضاوت پیرامون آن را به شما واگذار می کنیم می تواند بازار لوازم جانبی سازان آیفون را بسیار گرمتر از قبل کند!
آخرین نسل از USB-C در MacBook و MacBook Pro هم مورد استفاده قرار گرفته بود که البته اصلا بعید نیست اپل برای آیفون جدید این همچنان از کابل های USB-A استفاده کند!
امیدواریم که سفارش دهندگان آیفون ایکس آنقدر خوش شانس باشند که حتی اپل به اشتباه کابل های USB-C را همراه تلفن های همراهش در باکس ها قرار دهد!

بیشتر بخوانید: راهنمای استفاده از iPhone X ، راه حل‌های جدید برای کارهایی که با دکمه Home انجام میدادیم!

بیشتر بخوانید: قیمت iPhone X در کشور های مختلف دنیا ؛ مردم کدام کشورها قیمت بیشتری خواهند پرداخت؟

بیشتر بخوانید: قاب شیشه ای آیفون ۸ و ۸ پلاس آنطور که اپل میگوید با دوام نیست! +ویدیو

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا