سینما

رکورد بیشترین بیننده سریال زده شد, ۱۶ میلیون نفر اولین اپیزود Game of Thrones را زنده مشاهده کردند!

گیم او ترونز

شب دوشنبه بود که پس از ۴۴۸ روز شاهد پخش قسمت جدیدی از سریال بازی تاج و تخت بودیم. جالب است بدانید که اولین قسمت از فصل هفتم این سریال باشکوه در پخش روی آنتن تلویزیونی ۱۰٫۱ میلیون بیننده را با خود همراه کرده است!

۰

شب دوشنبه بود که پس از ۴۴۸ روز شاهد پخش قسمت جدیدی از سریال بازی تاج و تخت بودیم. جالب است بدانید که اولین قسمت از فصل هفتم این سریال باشکوه در پخش روی آنتن تلویزیونی ۱۰٫۱ میلیون بیننده را با خود همراه کرده است و رکورد بیشترین بیننده سریال جابجا شد!

رکورد بیشترین بیننده سریال

به گزارش  The Hollywood Reporter علی رغم اینکه این فصل با تاخیر ۳ ماهه فرای ۱ سال فاصله بین هر فصل روی آنتن شبکه HBO رفت باز هم طرفداران بدون هیچ خللی همراه این سریال و داستانش هستند! کانال HBO پیش از این گزارش داده بود که قسمت پایانی فصل ششم Dragonstone با ۸٫۸۹ میلیون بیننده رکورد بیشترین بیننده سریال تلویزیون را جابجا کرده است.

توجه داشته باشید بینندگان آنلاین را از این آمار ارقام کاملا فاکتور گرفته ایم، طبق آمار ۶ میلیون نفر به صورت زنده و آنلاین این سریال را از طریق اینترنت دیده اند.

مجموع بینندگان این سریال در شب پیش طبق آمار منتشر شده بیش از ۱۶ میلیون بیننده است!

آمار بینندگان گیم او ترونز

آمار بینندگان گیم او ترونز

طی ۷ سال گذشته این مجموعه با تمام قوا به صورت غیر منتظره ای مخاطبان را همراه خود کرده و هر سال آمار و ارقام نسبت به قبل قابل اعتنا تر می شود! پیشنهاد می کنیم برای مشاهده آمار بازدید هر اپیزود به صفحه ویکی‌پدیا گیم او ترونز سری بزنید:  Wikipedia’s Game of Thrones

طبق اخبار موجود این فصل تنها ۷ قسمت دارد و حدود زمانی هر قسمت ۶۰ دقیقه است، HBO امیدوار است بتواند رکورد هایش را جابجا کرده و در ۶ قسمت باقی مانده مخاطبان را پای قصه های جورج مارتین میخکوب کند!

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا