خودرو

اولین شکار DS3 کراس بک جدید در تست زمستانی

این روزها کمپانی های تصمیم گرفتند از توسعه شاسی بلندها کمی فاصله گرفته و به سمت مدل های میان سایز حرکت کنند. برند DS لوکس فرانسه نیز از جمله آنها محسوب شده و قصد دارد به تولید مدل هایی در این بخش ادامه دهد.

۰

این روزها کمپانی های تصمیم گرفتند از توسعه شاسی بلندها کمی فاصله گرفته و به سمت مدل های میان سایز حرکت کنند. برند DS لوکس فرانسه نیز از جمله آنها محسوب شده و قصد دارد به تولید مدل هایی در این بخش ادامه دهد. به تازگی جاسوسان رسانه ای تصاویری از هاچ بک DS3 کراس بک که به عنوانی یک شاسی بلند کوچک محسوب شده، منتشر کردند. این نخستین تصاویری بوده که در آن DS3 کراس بک را می توانیم مشاهده کنیم. باتوجه به تست زمستانی و پوشش کامل مدل، به سختی می توان جزئیات طراحی خودرو را بدست آورد از این رو تنها باید منتظر معرفی DS3 جدید توسط شرکت لوکس DS فرانسه باشیم که سخت مشغول توسعه محصولات جدید است.

DS3 کراس بک

DS3 کراس بک

این محصول DS را می توان رقیبی برای Mini Countryman بی ام و و برخی دیگر دانست. این مدل با نسل بعدی پژو ۲۰۸ رقابت می کند که روی پلتفرم کوچک و جدید CMP قرار خواهد گرفت. این پلتفرم برای شرکت PSA یا همان پژو سیتروئن بوده و بیش از چهار متر طول خواهد داشت. به نظر می رسد دی اس قصد داشته DS3 جدید را با طراحی DS7 کراس بک همراه می سازد تا جالب توجه به نظر برسد.

بعید به نظر می رسد مدل نسخه جانشین DS3 فعلی باشد اگرچه مدل پیشین از ۲۰۰۹ تاکنون طراحی جدیدی پیدا نکرده است. به نظر می رسد مدل مورد بحث جانشین آن در سال ۲۰۲۰ از راه برسد و در کنار آن شاسی بلند جدیدی از برند فرانسوی شاهد خواهیم بود.

DS3 کراس بک

DS3 کراس بک

DS3 کراس بک اولین خودرو کوچک PSA محسوب شده که به پلتفرم الکتریکی مجهز است. احتمالا این مدل نسخه الکتریکی خالصی هم خواهد داشت و DS برنامه ای در این زمینه دارد. این مدل پیشرانه ۱۱۳ اسب بخاری داشته و با یک بار شارژ می تواند مسافت ۴۵۰ کیلومتری را سپری کند. به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا برنامه DS مشخص شود.

منبع

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا