تلفن همراه

شیائومی امروز از ردمی ۵ و ردمی ۵ پلاس پرده برداری خواهد کرد! (اطلاعات و مشخصات احتمالی)

شیائومی ردمی 5

شیائومی روز پنجشنبه طی مراسمی در چین از گوشیهای جدید خود با نام ردمی ۵ و ردمی ۵ پلاس رونمایی خواهد کرد.

۰

شیائومی فردا طی مراسمی در چین از گوشیهای جدید خود با نام ردمی ۵ و ردمی ۵ پلاس رونمایی خواهد کرد.

حال آقای داناوان سانگ رئیس مدیریت محصولات شیائومی، با انتشار عکسی از محصول جدید شرکت چینی رونمایی کرد. اطلاعاتی در رابطه با قیمت و خصوصیات این گوشی در دسترس نیست، اما با نگاهی به عکس منتشر شده متوجه میشویم که حاشیه کمی در اطراف نمایشگر این دو گوشی وجود داشته و همچون دیگر گوشی‌های رده بالا که امسال معرفی شدند، نسبت تصاویر در نمایشگر آن ۱۸ به ۹ است.

شیائومی ردمی 5

شیائومی ردمی ۵

نکته‌ای که کاربران میتوانند انتظار داشته باشند، قیمت بسیار پایین این دو گوشی است. اگرچه سری ردمی هرگز به عنوان پرچمدار شیائومی مطرح نبوده، اما خانواده‌ای است که شیائومی برای سوددهی، بسیار بر روی آن حساب کرده است. ردمی ۴ و ردمی نوت ۴ با خصوصیات و قیمت مناسب خود، موفق شدند نگاه اکثر کاربران هندی را به خود جذب کرده و جزء محبوب‌ترین گوشی‌های امسال در بازار هند باشند.

همانگونه که پیشتر نیز اشاره شد، هیچ اطلاعاتی در رابطه با قیمت ردمی ۵ در دسترس نیست. اما شیائومی گوشی ردمی ۴ را با ویژگی‌هایی چون بدنه فلزی، سنسور تشخیص اثر انگشت، نمایشگر ۵ اینچی با کیفیت ۷۲۰P، پردازنده اسنپ دراگون ۴۳۵، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و باتری ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعتی تنها با قیمت ۱۰۸ دلار به فروش میرساند.

قابل توجه است که شیائومی اخیراً یک گوشی ارزانتر با نام ردمی ۵A را با خصوصیاتی چون باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و پردازنده اسنپ دراگون ۴۲۵ را تنها با قیمت ۷۸ دلار به فروش میرسانَد.
اگر شیائومی این سیاست را در قیمت گذاری گوشی‌های خود ادامه دهد، بدون شک گوشی‌هایی جدید نیز موفقیتی درخور در فروش را به‌ دست خواهند آورد.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا