رپرتاژ آگهی

طراحی سایت در اصفهان

توصیه‌ی کارشناسان بازاریابی اینترنتی همواره بر این است که هر دو سال یک بار یک تغییر و اصلاحی در طراحی سایت ایجاد شود تا سایت هم‌گام با المان‌های روز پیش رود. در ادامه در همین راستا، به برخی موارد که در دنیای امروز در ارتباط با طراحی سایت اهمیت دارند اشاره می‌شود.

۰

در دنیای امروز، هر یک از کسب و کارها، چه کسب و کارهای کوچک و چه کسب و کارهای بزرگ، باید حتماً از یک وب‌سایت که بتوان در آن فرآیند بازاریابی اینترنتی را انجام داد برخوردار باشند. اگر نگاهی به برندهای بزرگ دنیا داشته باشید می‌بینید که هر یک از آن‌ها توجه و تمرکز ویژه‌ای بر روی وب‌سایت اصلی‌شان دارند و بخش عمده‌ای از فعالیت‌هایشان را از طریق وب‌سایت انجام می‌دهند. یا اصلاً اگر مروری بر نحوه‌ی رشد کسب و کارهای کوچک داشته باشید می‌بینید که وب‌سایت آن‌ها نقش مهمی در رشد کسب و کارشان ایفا کرده است. اما در این بین، نکته‌ی مهمی که وجود دارد این است که صرف محتوا گذاری در وب‌سایت برای رشد کسب و کار مهم نیست، نوع طراحی وب سایت نیز از درجه‌ی اهمیت بالایی برخوردار است. در دنیای امروز، که تمامی موارد تکنولوژیک پیشرفت زیادی داشته‌اند، دنیای طراحی وب سایت نیز پیشرفت زیادی کرده و نمی‌توان یک سایت با ظاهر و شَمای سال ۲۰۰۸ را به مخاطب نشان داد و توقع استقبال داشت. بنا بر همین امر، توصیه‌ی کارشناسان بازاریابی اینترنتی همواره بر این است که هر دو سال یک بار یک تغییر و اصلاحی در طراحی وب سایت ایجاد شود تا سایت هم‌گام با المان‌های روز پیش رود. در ادامه در همین راستا، به برخی موارد که در دنیای امروز در ارتباط با طراحی سایت اهمیت دارند اشاره می‌شود.


طراحی حرفه ای سایت

شرکت طراحی سایت در اصفهان

طراحی حرفه ای انواع وب سایت با زبان PHP و پشتیبانی ۲۴ ساعته


موارد مهم در طراحی سایت در سال ۲۰۱۸

برای هر کسب و کاری دو راه برای قرار گرفتن در صفحه‌ی اول گوگل و سایر موتورهای جستجو وجود دارد: یکی سئو و دیگری تبلیغات کلیکی. سئو یا همان بهینه سازی سایت، اصول متعددی دارد که با رعایت آن‌ها پس از مدتی می‌توان به هدف اصلی رسید.

اما سئو، فقط به محتوا و در واقع به بهبود محتوای سایت مربوط نمی‌شود بلکه موارد متعددی وجود دارند که مربوط به قسمت فنی سایت هستند که در عین حال نقش مهمی در سئو ایفا می‌کنند. به عنوان مثال، در حال حاضر بر روی سرعت بالای وب‌سایت تأکید زیادی می‌شود. گوگل اعلام کرده سرعت سایت یکی از اصول تأثیر گذار در سئو سایت است. همین سرعت سایت را بایستی به هنگام طراحی سایت در نظر داشت. عمده‌ی کارهایی که می‌توان برای افزایش سرعت سایت انجام داد مربوط به طراحی سایت هستند و صرفاً بخش بسیار کمی از کارهای مثبت در راستای سرعت سایت مربوط به طراحی سایت نیستند.

پس می‌توان گفت اولین مورد مهم در طراحی سایت در سال ۲۰۱۸ که به نسبت سال‌ها پیش اهمیت زیادی پیدا کرده سرعت سایت است.

دومین مورد در طراحی وب سایت ریسپانسیو بودن سایت است. این امر نیز در دنیای امروز بسیار اهمیت دارد و گوگل بارها به آن به عنوان یکی از اصول مهم سئو اشاره داشته است. منظور از ریسپانسیو بودن سایت (که در فارسی گاه از آن با عنوان واکنش‌گرا بودن سایت یاد می‌شود) این است که سایت در صفحه‌نمایش‌هایی غیر از صفحه نمایش دسکتاپ (مثلاً صفحه نمایش گوشی و یا تبلت) مطابق با همان صفحه‌نمایش به نمایش درآید. اهمیت بالای این نکته در دنیای حاضر به خاطر این امر است که بخش عمده‌ای از کاربران اینترنتی در سال‌های اخیر کاربران گوشی بوده‌اند. اگر وب‌سایتی برای نمایش در صفحه نمایش ۵٫۵ یا مثلا ۶ اینچی گوشی مناسب نباشد و به خوبی به نمایش درنیاید، طبیعتاً کاربر گوشی وب‌سایت را ترک خواهد کرد و به دلیل آن که کاربران گوشی تعداد زیادی از کاربران کل را دربرمی‌گیرند این امر یک ضرر بزرگ برای وب‌سایت مورد نظر خواهد بود.


سفارش طراحی سایت

شرکت طراحی سایت در اصفهان

تمامی سایت ها دارای سئوی قوی و بهینه سازی در کد نویسی هستند


سومین مورد در طراحی سایت ، ظاهر زیبا و شیک سایت است. اگر به سایت‌های موفق نگاهی بیندازید و ظاهر آن‌ها را مثلاً با ظاهرشان در سال ۲۰۰۸ قیاس کنید می‌بینید که تا به چه اندازه حتی در ریز ترین نقاط سایت پیشرفت داشته‌اند و زیبا‌تر شده‌اند. کاربر سال ۲۰۱۸ با انواع گوشی‌های پیشرفته سروکار دارد و طبیعتاً توقع‌اش از سطح گرافیک یک سایت فراتر رفته است. اکثر کاربران اگر وارد سایتی با گرافیک معمولی شوند و ظاهر این سایت نتواند باب میل آن‌ها باشد به احتمال بسیار زیاد سایت را ترک خواهند کرد.

دو مورد زیر نمونه‌ی بارز آن چه که گفته شد هستند. می‌بینید که تفاوت ظاهر دو سایت تا به چه اندازه است. مورد اول مربوط به سایتی در سال ۲۰۱۸ است و مورد دوم مربوط به یک سایت در سال ۲۰۰۸٫ نکته‌ی جالبی که در این بین وجود دارد این است که تصویر مورد دوم را من از مقاله‌ای با عنوان «بهترین طراحی‌سایت‌ها در سال ۲۰۰۸» برداشته‌ام. منظور این است که این تصویر دوم که در برابر تصویر اول هیچ حرفی برای گفتن ندارد نه یک طراحی سایت معمولی که یکی از بهترین طراحی‌سایت‌های سال ۲۰۰۸ است، اما با این حال به نسبت طراحی سایت حال حاضر اصلاً به دل نمی‌نشیند.

طراحی سایت

 

طراحی سایت

کاربرِ امروزی اگر وارد سایت دوم شود به احتمال زیاد خیلی زود سایت را ترک خواهد کرد، مگر آن که خیلی زیاد مشتاق مطالعه‌ی محتواهای این سایت باشد.

پس سومین مورد با اهمیت در طراحی سایت دنیای امروز ظاهر گرافیکی زیبا و شیک است. (به نوع فونت، رنگ فونت، اندازه‌ی فونت و موارد این قبیل به عنوان موارد مهم در طراحی سایت دنیای امروز نمی‌پردازم. نه به این خاطر که این موارد مهم نیستند، اتفاقاً خیلی هم مهم هستند، بلکه به این خاطر که به نظرم این موارد در دلِ همین ظاهر گرافیکی زیبا و شیک وجود دارند؛ چرا که در واقع گرافیک یک سایت به نوع و رنگ و اندازه‌ی فونت آن سایت نیز بستگی دارد.)

مورد دیگر، توجه به سیستم مدیریت محتوا است. امروزه سیستم‌های آماده‌ای وجود دارند که اکثر سایت‌ها روی آن‌ها پیاده می‌شوند، از جمله وردپرس و جوملا. بایستی به هنگام طراحی سایت به سیستم مدیریت محتوا نیز توجه داشت.

از سایر موارد مهم در طراحی سایت سال ۲۰۱۸ می‌توان به روان‌شناسی رنگ‌ها، نبود موسیقی پیش زمینه، استفاده‌ی صحیح از صفحات پاپ‌آپ و … اشاره داشت.

ضرورت استفاده از متخصص برای طراحی سایت

با توجه به آن چه که گفته شد، می‌توان به این نکته رسید که طراحی سایت در دنیای امروز باید حتماً توسط یک فرد و یا یک تیم متخصص در زمینه‌ی طراحی سایت انجام شود تا تک‌تک مواردی که برای رشد یک وب‌سایت مهم هستند مورد توجه قرار گیرند و به بهترین شکل ممکن اجرا شوند.

منظور این است که طراحی وب سایت شما نباید توسط شما که فردی دوره‌دیده، مجرب و متخصص در زمینه‌ی طراحی وب سایت نیستید انجام شود، بلکه باید سفارش طراحی سایت را به یک فرد و یا تیم مجرب و متخصص در زمینه‌ی طراحی سایت بدهید.

در این زمینه، امن‌یار یک شرکت طراحی سایت در اصفهان است که می‌تواند سایت دلخواه شما را به همراه به‌روز‌ترین المان‌ها طراحی کند. اگر قصد طراحی وب سایت برای کسب و کارتان را دارید، اگر قصد بهبود اوضاع سایت خود را دارید، و یا اگر به دنبال خرید سایت اینترنتی هستید، می‌توانید از تخصصِ متخصصینِ شرکت طراحی سایت امن یار بهره بگیرید.


خرید سایت اینترنتی

طراحی وب سایت در اصفهان

تمامی وب سایت ها رسپانسیو بوده و با تمامی دستگاه های روز سازگار می باشند.


برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا