رپرتاژ آگهی

طرز تهیه پاستا پنه آلفردو رستورانی، پاستا پستو ساده، پاستا با سس سفید

۰

پاستا ها یکی از غذا های بسیار محبوب ایتالیایی هستند که امروزه در کل دنیا تهیه می شود. پاستا ها را می توانید با مرغ و گوشت و یا به صورت گیاهی با انواع سس های معروف در دنیا تهیه کنید. پاستا سفر بسیار طولانی را طی کرده است و قصه بسیار طولانی را طی کرده است. این غذای خوشمزه از سال ۱۲۹۵ از سفری به چین توسط ماکارپولو به سوغات آورده شده است و منشا پاستا ها تا حدود قرن ۷ در ایتالیا کمی مبهم می باشد. شما می توانید پاستا ها را در شکل های مختلف تهیه کنید و برای شام یا نهار این غذای فوق العاده را تهیه کنید. پاستا ها یکی از غذا محبوب در سراسر دنیا می باشد که طعم فوق العاده دارد و بسیار سیرکنندگی دارد. سرانه مصرف پاستا در ایتالیا بسیار بالا می باشد که حدود ۲۵ کیلوگرم برای هر فرد در سال می باشد. اما امروز تصمیم گرفتیم سه نوع از بهترین و خوشمزه ترین پاستا ها را به شما یاد خواهیم داد که عبارت است از پاستا پنه آلفردو، پاستا پست، پاستا با سس سفید را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

پاستا پنه آلفردو

پاستا پنه آلفردو یکی از خوشمزه ترین پاستا ها در دنیا می باشد که اصالت ایتالیایی دارد. پاستا پنه آلفردو به دلیل سسی که در آن استفاده می شود به این اسم مشهور شده است. باید از پاستا پنه برای تهیه این غذا استفاده کنید. پاستا پنه آلفردو با فیله مرغ و قارچ تهیه می شود. اما برای مشاهده دستور تهیه پاستا پنه آلفردو را به سایت پارسی دی مراجعه کنید.

پاستا پستو

پاستا با سس پستو یا پاستا پستو یکی دیگر از پاستا های معروف در دنیا می باشد که با سس مخصوص پستو تهیه می شود. این پاستا را می توانید با انواع ماکارونی ها و یا پاستا های فرمی تهیه کنید. شما می توانید پاستا پستو را به صورت ساده یا با مرغ و قارچ کنید. سس پستو یک دستور فوق العاده دارد که از برگ ریحان و دانه کاج تهیه می شود. اما برای مشاهده دستور تهیه پاستا پستو به سایت پارسی دی مراجعه کنید.

پاستا با سس سفید

پاستا با سس سفید یکی از روش های تهیه پاستا می باشد که با سس سفید یا همان سس بشامل تهیه می شود. پاستا با سس سفید بیشتر با مرغ و قارچ تهیه می شود ولی شما می توانید پاستا با سس سفید را به صورت گیاهی نیز تهیه کنید. در انتها کمی پنیر پارمزان روی پاستا ریخته و سرو کنید. اما برای مشاهده دستور تهیه پاستا با سس سفید به سایت آلامتو مراجعه کنید.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا