تلفن همراه

شارژر تلفن‌ همراه تسلا به بازار عرضه شد!

تسلا یک شارژر قابل حمل هم به بازار عرضه کرد که می‌تواند آیفون یا آیپد یا هر دستگاه دیگری که دارای خروجی MicroUSB است را شارژ کند.

۰

کمپانی تسلا با معرفی محصولاتی مثل ابرخودروی الکتریکی Roadster و کامیون الکتریکی جدیدش، هفته پر سر و صدایی را پشت سر گذاشت. ولی سؤال این است که کدامیک از این محصولات برای ما خوره‌های تکنولوژی از همه مهمتر بود؟ خوشحالم که سؤال کردید. تسلا علاوه بر اینها یک شارژر قابل حمل هم به بازار عرضه کرد که می‌تواند آیفون یا آیپد یا هر دستگاه دیگری که دارای خروجی MicroUSB است را شارژ کند.

شارژر قابل حمل تسلا

این باتری ۳۳۵۰ میلی آمپر ساعتی شبیه به بنای یادبود سوپرشارژر تسلا که در استودیوی طراحی این کمپانی قرار دارد، ساخته شده است و کسانی که با سبک زندگی تسلا آشنا هستند به احتمال زیاد متوجه این شباهت خواهند شد. شما هم احتمالا جزو کسانی هستید که به دنبال خرید این شارژر با کلاس هستند. اگر این طور است خبر بدی برایتان دارم. متاسفانه همه شارژرها به فروش رفته است.

سوپرشارژر رومیزی تسلا

سوپرشارژر رومیزی تسلا

 

تسلا همچنین یک سوپرشارژر رومیزی هم به بازار عرضه کرده که با همه انواع کابلهای شارژرها سازگار است. قیمت آن بدون کابل ۴۵ دلار است و متاسفانه از این مدل هم چیزی باقی نمانده و همه آنها به فروش رفته است. البته شما همیشه می توانید شارژر تسلای خودتان را بسازید و برای این کار تنها نیاز به انگیزه بالا و یک پرینتر سه بعدی نیاز دارید!

 

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا