شبکه‌های اجتماعی

عروسک دختر سال آمریکا در سال ۲۰۱۸ برای سفر به مریخ آماده هم می‌شود!

عروسک دختر سال آمریکا

در ۱ ژانویه، شرکت عروسک سازی آمریکایی “Girl” جدیدترین کار (عروسک) خود به نام “دختر سال” ، یک دختر ۱۱ ساله شیلیایی به نام لوسیانا وگا، که آرزوی دارد اولین دختری باشد که پا به مریخ می گذارد، را عرضه می کند. این عروسک ۴۵ سانتی متری بلندترین عروسک کلکسیون جدید این کمپانی می باشد که مجهز به لباس فضایی ناسا و سایر لوازم جانبی است.

۰

در ۱ ژانویه، شرکت عروسک سازی آمریکایی “Girl” جدیدترین محصولش خود به نام “عروسک دختر سال آمریکا”، یک دختر ۱۱ ساله شیلیایی به نام لوسیانا وگا، که آرزوی دارد اولین دختری باشد که پا به مریخ می گذارد، را عرضه می کند.  این عروسک ۴۵ سانتی متری بلندترین عروسک کلکسیون جدید این کمپانی می باشد که مجهز به لباس فضایی ناسا و سایر لوازم جانبی است.

عروسک دختر سال مجموعه ایی محبوب و برای دختران دبستانی هستند، که انتظار می رود نسخه ۲۰۱۸، بیشترین محبوبیت را داشته باشد. کمپانی دختر آمریکایی از سال ۱۹۸۶ تا کنون عروسک هایی، با پسوندهای خاصی را عرضه کرده است. و عرضه مجموعه عروسک دختر سال آمریکا را از سال ۲۰۰۱ آغاز کرده، در بیانیه ای که این کمپانی منتشر کرد، می گوید که این عروسک ها شخصیت های الهام بخشی هستند که به رهبران فردا انگیزه می دهند.

کتی دیکسون رئیس این کمپانی می گوید: لوسیانا، یک الگو برای دختران امروزی امریکا است – آنها را برای مقابله با کلیشه ها توانمند می سازد و با در نظر گرفتن خطرات پیرامون شکست و موفقیت در زندگی، به آنها آموزش صحیح در این راه را می دهد.

عروسک جدید در برنامه صبح بخیر آمریکا در کنار انبوهی از دختران هیجان زده که در یک کمپ فضایی، لباس فضایی پوشیده بودند، معرفی شد. Rebecca Dekuiper طراح عروسک دختر سال آمریکا می گوید: “لوسیانا اولین شخصیت ماست که واقعا در STEM (علوم فناوری،مهندس و ریاضیات) غوطه ور شده است. “ما قبلا محصولات STEM داشته ایم، اما واقعا می خواستیم یک کاراکتر کامل  از STEM، برای دختران عرضه کنیم.

کمپانی دختر آمریکایی از وجود ناسا برای ساخت آخرین اثرش نیز بهره می برد. هیئت مشاوره چهار نفره، از جمله فضانورد دکتر مگان مک آرتور بنکن، در فرایند توسعه این عروسک به انها کمک کرده است. او امیدوار است که این عروسک الهام بخش زنان جوان برای پیگیری حرفه های STEM باشد.

بنکن می گوید: “من توانستم  تمام داستان و ماجراهای لوسی را پی ریزی کنم و به عنوان بازخوردی از دیدگاه یک فضانورد در مورد صحت داستان و فعالیتهایی که شرکت داشتم، برای آن ارائه دهم. ما در فضا هستیم و تلسکوپ فضایی هابل را وضع کرده ایم، بنابراین ما برخی از دیدگاه ها در مورد چگونگی استفاده از رباتیک، نحوه آموزش رباتیک، را برای آن در نظر می گیریم.”

هم اکنون لوسیانا با قیمت ۱۱۵ دلار به همراه لوازم جانبی دیگر شامل لباس فضایی و یک ادم مریخی در حال عرضه می باشد.

۱ دیدگاه

یک دیدگاه

  1. Avatar

    ترسو

    ۱۴ دی ۱۳۹۶ at ۷:۲۶

    خوش بحال مریخی ها حداقل عروسک بازی بی درد سر می کنند !!!

    ۰

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا