اخبار تکنولوژی

سلیقه امریکایی‌ها در خرید با موبایل؛ سرگرمی و اسباب‌بازی در صدر لیست!

امروزه خرید با موبایل ها، تبلت ها و سایرابزار های دیجیتالی بسیار رواج یافته، اما همگی خوب میدانیم که خرید از طریق موبایل ها همچنان با این حجم از پیشرفت، کار ساده ای نیست.

۰

امروزه خرید با موبایل ها، تبلت ها و سایرابزار های دیجیتالی بسیار رواج یافته، اما  همگی خوب میدانیم که خرید از طریق موبایل ها همچنان با این حجم از پیشرفت، کار ساده ای نیست.

خرید با موبایل آسان است، اما نه آنقدر که به صورت کامل جایگزین سایر روش های خرید به صورت دیجیتالی و حتی سنتی شود!

خرید با موبایل آسان است، اما نه آنقدر که به صورت کامل جایگزین سایر روش های خرید به صورت دیجیتالی و حتی سنتی شود!

یکی از دلایل آن اندازه کوچک صفحه نمایش گوشی ها هست که برای دیدن محصولات کار را دشوار کرده و از طرفی طراحی ضعیف وبسایت ها برای مشاهده با تلفن همراه،که  باعث شده این مشکل به معضل بسیار بزرگی برای کاربران حین خرید با موبایل تبدیل شود.

با این وجود، طبق آماری که از طریق comScore اعلام شده می توان دریافت که در حال حاضر، تقریبا یک چهارم تمام هزینه های تجارت الکترونیک در ایالات متحده از طریق دستگاه های تلفن همراه اتفاق می افتد.

همچنین نمودار Statista نشان می دهد، انواع مختلفی از محصولات خاص و ویژه در دستگاه های تلفن همراه (گوشی های هوشمند و تبلت ها) به فروش می رسد!

جالب است بدانید فرای خرید با موبایل بیش از نیمی از هزینه های کاربران صرف دیدن ویدیو در اینترنت، بازی های آنلاین، و همچنین دانلود موسیقی و عکس می شود. از آنجایی که موارد یاد شده جزو محصولات دیجیتالی هستند بنابراین صاحبان گوشی های هوشمند می توانند از خرید این محصولات لذت ببرند.

پس این اتفاق خیلی عجیب غریبی نیست که چرا اسباب بازی ها و جواهرات اغلب در دستگاه های تلفن همراه خریداری شده است.

طبق نمودار زیر،بنظر میرسد محصولات الکترونیکی مصرفی و همچنین اسباب بازی ها یکی از محبوب ترین خرید های تلفن همراه در سال ۲۰۱۷ باشد!

خرید های موبایلی کاربران در ایالات متحده امریکا

خرید های موبایلی کاربران در ایالات متحده امریکا

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا