اخبار تکنولوژی

منتظر حضور پنجره جدید فونت در ویندوز ۱۰ باشید! مایکروسافت کمر به حذف Control Panel بسته است!

پنجره فونت ویندوز 10

بعد از عرضه ویندوز ۸، مایکروسافت تصمیم گرفته است که کم کم کنترل پنل را از ویندوز حذف کند و برنامه Setting را جایگزین آن کند. مایکروسافت  هدف خود را در طول توسعه Redstone 4 ادامه داده است و امروز به گزارش وبسایت Thurrott،مایکروسافت قصد دارد تظیمات فونت را به صفحه Setting اضافه گرداند.

۰

بعد از عرضه ویندوز ۸، مایکروسافت تصمیم گرفته است که کم کم کنترل پنل را از ویندوز حذف کند و برنامه Setting را جایگزین آن کند. مایکروسافت هدف خود را در طول توسعه ویندوز ۱۰ نسخه Redstone 4 ادامه داده است و دیروز به گزارش وبسایت Thurrott، مایکروسافت قصد دارد صفحه تنظیمات فونت در ویندوز ۱۰ را به صفحه Setting اضافه گرداند.

افزودن تظیمات فونت به صفحه Setting

افزودن تنظیمات فونت در ویندوز ۱۰ به صفحه Setting

همانطور که انتظار می رود، پنجره فونت در ویندوز ۱۰ که در Setting حاضر خواهد بود دقیقا شبیه مدیریت یک اپلیکیشن می باشد. گزینه ای برای حذف فونت ها به شما داده می شود و همچنین می توانید پیش نمایش فونت ها را در اندازه ها و سبک های مختلف ببینید. در پایین صفحه نیز، اطلاعات فونت ها، مانند نام فایل، نسخه، سازنده و … را خواهید یافت.

علاوه بر این، شما می توانید فونت های جدید را از فروشگاه مایکروسافت دانلود کنید. البته همه این ها در چند ماه آینده در دسترس قرار خواهد گرفت.

 

دسترسی آسان به پیش نمایش و اطلاعات فونت ها

دسترسی آسان به پیش نمایش و اطلاعات فونت در ویندوز ۱۰

نهایتاً، این یک گام منطقی برای مدیریت فونت ها در رابط کاربری مدرن ویندوز ۱۰ است. طبیعتاً، هدف این است که هیچ دلیلی برای مراجعه به کنترل پنل ویندوز وجود نداشته باشد تا مایکروسافت این ویژگی را کم کم از بین ببرد. همانطور که ملاحظه شد در آپدیت Fall Creators ویندوز ۱۰، کنترل پنل از منوی pop-up که شما با رایت کلیک کردن در دکمه استارت دسترسی پیدا می کردید، حذف شده است. هر چند که هنوز از طریق نوار جستجوی ویندوز یا Windows System می توانید به آن دسترسی پیدا کنید.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا